خبری خوش برای خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو
کد خبر: ۱۷۰۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از بهمن ماه برای خانواده‌هایی که دارای فرزندان ۳ قلو، ۴ قلو و یا بیشتر هستند مستمری واریز می‌شود.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در جشن انقلاب برای فرزندان چندقلو‌ها اظهار کرد: امروز برای خانواده‌هایی که دارای فرزندان ۳ قلو و یا بیشتر هستند، خبر‌های خوشی داریم.

وی افزود: با حمایت دولت در راستای سیاست‌های ابلاغی جمعیتی، از بهمن ماه به خانواده‌هایی که دارای فرزندان ۳ قلو، ۴ قلو و یا بیشتر هستند مبلغ ۴۰۰ هزار برای هر خانوار به عنوان مستمری واریز می‌شود تا بتوانیم کمکی به آن‌ها کنیم.

قبادی دانا گفت: از سال ۹۳ تا ۹۷ هرساله، بین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار نفر تولد داریم که ۳ درصد آن‌ها بیش از ۱ فرزند هستند و نیم درصد از این تولد ۳ قلو و بیشتر هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: از سال ۹۳ تا ۹۷، ۲۰ هزار تولد دو قلویی داشتیم که ۴۰ هزار کودک به جمعیت اضافه می‌شود و طبق آمار‌ها بین ۶۵۰ تا ۸۵۰ کودک ۳ قلو متولد شدند، ۲۰ تا ۴۰ کودک ۴ قلو و بین ۱ تا ۸ کودک دو قلو متولد شده است.

وی درباره آمار کودکان ۵ قلو از سال ۹۳ تا ۹۷ متولد شدند، اظهار کرد: در سال ۹۳، ۸ خانواده و در سال ۹۵ دو خانواده دارای فرزندان ۵ قلو شدند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره آمار کودکان ۳ قلو که از سال ۹۳ تا ۹۷ متولد شدند، گفت: در سال ۹۳، ۸۶۸ خانواده، در سال ۹۴، ۸۸۳ خانواده، در سال ۹۵، ۷۷۴ و در سال ۹۷، ۶۴۶ خانواده دارای فرزندان ۳ قلو شدند.

وی ادامه داد: هر خانواده‌ای که فرزند ۳ قلو یه دنیا آورد از بهمن ماه کمک معیشتی یه صورت ماهانه دریافت می‌کند همچنین خانواده‌هایی که دوقلو دارند و مشکل معیشتی دارند و نیازمند کمک‌های دولتی هستند مورد حمایت نیز قرار می‌گیرند و این کمک‌ها از زمان تولد تا پایان ۶ سالگی کودکان است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
2
مومن تو کدوم سیاره زندگی میکنه

آخه 400 هزار تومن. خجالت نمیکشید.

به جای این طرح های مزخرف فکری برای کنترل جمعیت کنید. ما برای همین جمعیتی که اکنون داریم هیچ امکانات و رفاهی نمیتونیم فراهم کنیم و هیچ کاری که نکنیم حداقل هر سال داره 10 ملیون نفر به جمعیت ایران اضافه میشه و به همون اندازه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور بیشتر میشه

با این مدیریتی که در کشور داریم حتی 1 ملیون نفر هم برای ایران جمعیت زیادی محسوب میشه دیگه چه برسه به الان که نزدیک 300 ملیون نفر جمعیت داریم. فریب آمارهای حکومتی که الان حدود 20 سال هست که جمعیت ایران رو 70 ملیون نفر اعلام میکنن نخورید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار