مبلغ قرارداد سرمربی کروات تیم ملی مشخص شد
کد خبر: ۱۷۰۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
پس کش و قوس های فراوان سرانجام دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در نهایت دراگان اسکوچیچ کروات که ۲ روز پیش قرارداد خود با تیم صنعت نفت آبادان را فسخ کرده بود به عنوان جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد.

این مربی در یکی از بند‌های مذاکراتش با فدراسیون تضمین داده تیم ملی را راهی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی کرده و سهمیه حضور در جام جهانی قطر را هم در مرحله نهایی این رقابت‌ها کسب کند.

در واقع مسئولان فدراسیون با تضمین گرفتن از اسکوچیچ با او قرارداد بسته اند.

از طرفی قرارداد او هم به صورت ریالی امضاء شده و طبق اعلام یک منبع آگاه فدراسیون فوتبال که مدتی قبل برای حضور برانکو تا پایان مرحله دوم انتخابی جام جهانی به این مربی پیشنهاد ۲۰۰ هزار دلاری داده، قرار است با حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اسکوچیچ را در بازی با کامبوج، هنگ کنگ، بحرین و عراق روی نیمکت بنشاند.

از طرفی این قرارداد به صورت سه مرحله‌ای است و اگر تیم ملی بتواند به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی برود تمدید خواهد شد. در صورتی که هم اسکو با تیم ملی راهی جام جهانی شود او تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
3
زیبایی فوتبال به اینه که هیچ اتفاقی در اون محال نیست مثلا یه روز برزیل 7 گل تو جام جهانی از آلمان میخوره اونوقت آقایون از این مربی تضمین گرفتن تیم با هدایت ایشون بره مرحله بعد و جالبتر این آقای مربیه که این تضمین رو امضا کرده کجای دنیا و کدوم مربی میتونه چنین تضمینی بده اونم تو فوتبال که هیچ اتفاقی غیر ممکن نیست حتی ممکنه مثلا توی بازی با کامبوج که ما خودمون رو از پیش برنده میدونیم 90 دقیقه بکوبیم تو دروازه کامبوج و حتی یه توپ تو گل نره
علی ضامن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
از ادعای مذاکره با مورینیو تا بستن قراداد با مربی بی نام و نشانی مثل اسکوکیچ ! بقول ما اصفهانیا : کی میره اینهنه راه رو !؟
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
سلام این مبلغ درسته یا بعد که همه چی به هم ریخت و اینا تازه میفهمیم ای بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار