واقعی و تکاندهنده / جنین در شکم پسر ۷ ساله
کد خبر: ۱۷۰۰۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
از شکم پسری ۷ ساله جنین مرده سه ماهه خارج شد.

رسانه‌های مصر در خصوص این اتفاق عنوان کردند که در یک عمل جراحی بی‌سابقه که با هدف خارج کردن یک غده از شکم یک پسر هفت ساله انجام شد با خارج شدن یک جنین خاتمه یافت!

پزشک معالج این کودک در خصوص این جراحی عنوان کرد که این کودک از شکم درد و به ویژه در سمت راست رنج می‌برده و در سه سالگی هم مورد عمل جراحی بیضه راست قرار گرفته بود، اما اکنون پس از بررسی‌های پزشکی وجود یک غده در شکم این پسر تشخیص داده شد، ولی در حین عمل جراحی سمت راست شکم مشخص شد، آن چه غده تشخیص داده شده در واقع یک جنین مرده سه‌ماهه است و حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد.

هنوز مشخص نیست جنین مرده داخل شکم پسربچه ۷ ساله چگونه به وجود آمده، اما این موضوع بسیار نادر در مردان است که در کل جهان تعدادی محدود به آن دچار می‌شوند.

رویداد24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرد نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
4
اگرچه احتمالش یک یه پانصد هزاره ولی چیز عجیبی نیست. بهش میگن فتوس این فتو. در واقع جنین در جنین که یک ناهنجاری رشدی است که در آن توده ای از بافت شبیه جنین در داخل بدن اون یکی قل تشکیل می شه و به صورت کلی به دو نظریه نقسیم میشه که یکیش میگه یک توده به عنوان یک جنین طبیعی شروع به رشد میکنه ولی داخل اون قلش گیر میفته و نظریه دیگه میگه که میتونه توده ای باشه که به صورت یک تراتوم بسیار توسعه یافته نمود پیدا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
سپاس از توضیج شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار