چه کسانی اجازه نمی‌دهند استادیوم پر شود؟
کد خبر: ۱۷۰۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی با گلایه از مشکلی که برای فروش بلیت پیش آمده گفت: نمی‌دانم چرا این موضوع پیش آمده و باید فکری به حال آن کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی با گلایه از مشکلی که برای فروش بلیت پیش آمده گفت:« نمی‌دانم چرا این موضوع پیش آمده و باید فکری به حال آن کرد. یکی از بازی‌های قدیمی که ۲ بر یک بردیم و گلش را هم من زدم، نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. حس و حال و زیبایی‌های داربی از بین رفته و لازم است که روی این مساله کار شود. این جا برعکس همه جای دنیا می‌خواهند استادیوم خالی باشد و باید فکر کنند که چرا این اتفاق افتاده است. آن‌ها زیبایی‌های فوتبال را گرفتند. فوتبال برای تماشاچیان است و باید انرژی‌اش را تخلیه کند. این درست نیست که مردم از دیدن داربی محروم شوند.»

شاید بدترین اتفاق برای دربی، سکوهای خالی باشد. اما برخلاف همه بازی‌های بزرگ که تبلیغات پیش از بازی و تلاش برای پر کردن استادیوم، هیجان‌انگیز کردن مسابقه و کسب درآمد، مهمترین اهداف برگزارکنندگان و باشگاه‌های بزرگ است، اینجا انگار مسئولان فوتبال نیات دیگری در سر دارند. فشار برای برگزاری بازی در بدترین ساعات وسط هفته و سخت کردن حظور تماشاچیان اتفاق تازه‌ای نیست و بارها در گذشته شاهدش بوده‌ایم.

این بار هم مطمئنا تماشاچیان برای پارک اتومبیل و رسیدن به ورزشگاه با مشکلات عدیده و عجیب و غریبی مواجهند که فکری برای آن نمی‌شود. ساعت بازی هم برای تماشا و پخش تلویزیونی کاملا نامناسب است. مسابقه‌ای که باید زیر نور مصنوعی به زیباترین شکل برگزار شود، به ساعات بعدازظهر و زیر نور آفتاب منتقل می‌شود تا به بهانه‌های واهی مثل بالا بردن امنیت بازی، بخش بزرگی از هیجان کشته شود.

اما این که سایت فروش بلیت مشکل پیدا کرده و امکان خرید بلیت برای هواداران ممکن نشده به هیچ وجه قابل هضم نیست. چند سال تجربه بلیت‌فروشی الکترونیکی و مشخص بودن برنامه مسابقه از روزها جلوتر همه نوید می‌داد که حداقل بلیت‌ها راحت فروخته شوند و ده‌ها هزار نفر ساعت‌ها پشت در معطل خرید بلیت نمانند. باورکردنی نیست که این مشکلات همه غیرمترقبه باشد و برای حل آن کاری از دست کسی برنیاید.

در جایی که ما داعیه مدیریت جهانی داریم و ادعایمان مرزهای شرق و غرب را درمی‌نوردد، درماندگی در فروش اینترنتی بلیت یک دیدار فوتبال چه مفهومی دارد. آن هم در حالی که فقط 65هزار بلیت برای هواداران در نظر گرفته شده. یعنی استادیومی که قرار نیست پر شود و برای آمدن تماشاگران از هر مانع و آزاری استفاده می‌شود. در مسابقه‌ای که دو تیم آماده قرار است به میدان بیایند و در این وانفسای نارضایتی عمومی، برای ساعتی دل مردم را خوش و سرشان را گرم کنند.

شما باور می‌کنید که همه این بلایا طبیعی باشد و برای ایجاد مشکل و افزایش نارضایتی دست و غرضی در کار نباشد؟ برای ما که باورش سخت است.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
خير ما هم خيلي وقته خيلي از اين بلايا را را باور نمي كنيم
مثل جدا كردن 70 درصد يك اتوبان براي خط بي آر تي كه در 95 درصد ساعات شبانه روز بلامصرف است و مردم در ترافيك كلافه اند
مثل گراني بي حد و مرز خودرو و عرضه قطره چكاني آن به مردم توسط دو خودروسلز انحصار طلب و حمايت وزارت و دولتي كه با راي همين مردم بر گرده آنها سوار شده
و مثل هزاران مورد ديگر
توصيه ام به نويسنده محترم اينه كه تا به جرم سياه نمايي وتشويش اذهان عمومي و اقدام عليه امنيت ملي احضاره دريافت نكردي در يك مقاله ديگر عذرخواهي كن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار