گشتی در کمد لباس سلبریتی ها از جنیفر لوپز تا کایلی جنر
کد خبر: ۱۶۹۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 07    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
سلبریتی ها مشهور خارجی فضای قابل توجهی از خانه خود را به نگهداری از کیف ها و کفش ها و همچنین لباس های برنده های مختلف که استفاده می کنند در نظر می گیرند. کمد لباس سلبریتی ها واقعا شگفت انگیز است زیرا مانند فروشگاه های لباس همه چیز در آن یافت می شود.

گشتی در کمد لباس سلبریتی ها از جنیفر لوپز تا کایلی جنر«تابناک باتو» سلبریتی ها مشهور خارجی فضای قابل توجهی از خانه خود را به نگهداری از کیف ها و کفش ها و همچنین لباس های برنده های مختلف که استفاده می کنند در نظر می گیرند. کمد لباس سلبریتی ها واقعا شگفت انگیز است زیرا مانند فروشگاه های لباس همه چیز در آن یافت می شود و همه لباس و کیف و کفش ها از برنده های معتبر خارجی است به طور مثال کایلی جنر عاشق کیف های برنده های مختلف است. در ادامه کمد لباس چهره های مشهور را در مشاهده کنید.

کمد لباس سلبریتی ها

یکی از چیزهایی که چهره‌های مشهور پول زیادی را خرج آن می‌کنند لباس و اکسسوری است. این لباس‌ها و کیف و کفش‌های گران‌قیمت به قدری زیاد هستند که سلبریتی‌ها بخش قابل توجهی از خانه خود را به نگهداری از آن‌ها اختصاص می‌دهند. ​کمد لباس این چهره‌های مشهور اغلب اتاقی بزرگ یا حتی فضایی چند اتاقه است که بیشتر شبیه به یک فروشگاه لباس می‌ماند.

در ادامه این مطلب گشتی در کمد لباس تعدادی از سلبریتی ها خواهیم زد:

کریس جنر یک کمد چند اتاقه پر از شلوارهای جواهر نشان و کت های بلیزر مشکی دارد

کمد لباس سلبریتی ها

کریس جنر

جنر در سال ۲۰۱۸ در ویدئویی درون کمد لباس هایش را به نمایش گذاشت.

در این ویدئو او نشان داد که “لباس شب های زرق و برق دار و جالبش” را در یکی از اتاق های کمدش نگه می دارد و کلکسیون های کیف و کفشش را در قسمت های دیگری می گذارد.

بیشتر فضای کمد را کت های بلیزر مشکی و کیف های کلاچ برند Judith Leiber Couture اشغال کرده اند که هر کدام معمولاً هزاران دلار قیمت دارند.

کمد لباس های تایگا هیچ دیواری ندارد، ویژگی ای که به او این امکان را می دهد لباس های برند بسیار زیادش را به نمایش بگذارد

کمد لباس سلبریتی ها

کفش های تایگا

تایگا گرچه کیف ها و لباس های بسیار زیادی دارد، اما بیشتر فضای کمد لباس هایش را کفش های کتانی پر کرده است. تایگا می‌گوید که کفش هایش را، به خصوص اگر سفید باشند، تنها ۲ یا ۳ بار می پوشد تا تمیز بمانند.

گشتی دیدنی در کمد لباس سلبریتی ها

این رپر همچنین عینک های آفتابی، کمربندها و لباس های خزدارش را در کشوهای کمدش نگهداری می کند که همگی با اتیکت هایی که جزئیات زیادی دارند، برچسب خورده اند.

کایلی جنر یک کمد پر از کیف های گران قیمت دارد

کمد لباس سلبریتی ها

کایلی جنر

کایلی جنر در سال ۲۰۱۸ در ویدئویی کمد کیف‌هایش را به نمایش گذاشت. این کمد مملوء از کیف های گران قیمتی از برندهایی مثل لویی ویتون بود.

با این حال، قسمت مورد علاقه ی کایلی در کمدش، طبقه ای بود که کیف های برند هرمس خود را در آن گذاشته بود، کیف هایی که معمولاً هزاران دلار قیمت دارند.

همچنین بخوانید :  سلبریتی های زن خارجی که به عمل های زیبایی خود اعتراف کردند +تصاویر

او با اشاره به یکی از کیف هایش که از برند هرمس و جنس آن از پوست کروکودیل است، بیان کرد اگر روزی خانه اش آتش بگیرد این کیف تنها چیزی است که آن را نجات خواهد داد.

بیلی آیلیش کمد لباس‌هایش را در تور کنسرت‌هایش به همراه خود می‌برد

کمد لباس سلبریتی ها

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش، خواننده ۱۸ ساله چندی پیش کمد لباس‌هایش را به نمایش گذاشت.

آیلیش با حداقل ۵ صندوق بزرگ سفر می کند، که همه ی آن ها مملوء از لباس های اورسایز و کفش های برندش هستند. زیورآلات آیلیش هم در ظروف پلاستیکی و کیف هایی نگهداری می شوند.

به گفته ی آیلیش، او دیگر برای خرید لباس یا اکسسوری هزینه نمی کند چون برندها مجانی برایش می فرستند.

جنیفر لوپز در کمد چند اتاقه‌اش چندین و چند شلوار جین دارد

کمد لباس سلبریتی ها

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ اظهار کرد که بیشتر لباس ها و وسایلی که در کمد لباسش از آن ها نگهداری می‌کند – مثل کفش های پاشنه بلند و کت های زمستانی اش – را از بیشتر از ۱۰ سال است که دارد. او شلوارهای جین زیادی هم دارد که بعضی از آن ها را در فیلم هایش به تن داشته.

کمد لباس سلبریتی ها از کریس جنر تا کلویی کارداشیان

با این وجود لوپز گفته بود که از کمد خود نه فقط برای نگهداری از لباس هایش، بلکه برای آماده کردن خود برای مراسم ها هم استفاده می کند.

ماریا کری از کمد لباس هایش برای به رخ کشیدن کلکسیون عظیم کفش هایش استفاده می‌کند

کمد لباس سلبریتی ها

ماریا کری

این خواننده مشهور در سال ۲۰۱۷ کمد لباس هایش را به نمایش گذاشت. او خود را یک “دیوانه کفش” توصیف کرده.

در کمد لباس‌های کری می توانید هر چیزی پیدا کنید، از کیف های برند گرفته تا کفش های پاشنه بلند بی شمار. ماریا کری عینک های آفتابی و لباس های شب زیادی هم دارد و تعدادی از وسایل مریلین مونرو که آن ها را خریداری کرده را هم در کمد خود نگهداری می کند.

کلویی کارداشیان یک کمد را به طور کامل به لباس های ورزشی‌اش اختصاص داده

کمد لباس سلبریتی ها

کلویی کارداشیان

کارداشیان در سال ۲۰۱۶ در ویدئویی درباره این کمد گفت: “بیشتر آدم ها احتمالاً کمدی مخصوص لباس های ورزشی ندارند، اما همانطور که می دانید من همسری ندارم به همین خاطر یک کمد بیشتر دارم.”

این کمد مملوء از کفش های کتانی، لباس های ورزشی و لگینگ بود. وسایل هر طبقه ی کمد هم از کم رنگ به پر رنگ چیده شده و بر اساس طول شان مرتب شده بودند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
2
3
اوسکلی هم عالمی داره به خدا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار