علی داودی قهرمان مسابقات وزنه برداری جام فجر شد
کد خبر: ۱۶۹۹۹۱
تاریخ انتشار: 2020 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
علی داودی وزنه بردار دسته ۱۰۹+ کیلوگرم با ترقی رکورد یک ضرب و دوضرب خود مقام قهرمانی مسابقات جام فجر در رشت را کسب کرد.

در روز پایانی و در آخرین دسته رقابت های وزنه برداری جام فجر، وزنه برداران دسته ۱۰۹+ کیلوگرم به روی تخته رفتند که در نهایت علی داودی با ترقی رکودهای یک ضرب و دوضرب خود، مقام قهرمانی دسته سنگین وزن را کسب و سه مدال طلا گرفت، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان موفق به کسب سه مدال نقره شد و اریک تولفسن از نروژ نیز سه مدال برنز این دسته را تصاحب کرد.

علی داودی با ارتقا رکوردش قهرمان مسابقات وزنه برداری جام فجر شد

در حرکات یک ضرب این رقابت ها، علی داودی با مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرم علاوه بر ارتقا یک کیلوگرمی رکود خود، موفق به کسب مدال طلا شد، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با ثبت رکورد ۱۸۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و اریک تولفسن از نروز با ثبت رکورد ۱۵۰ کیلوگرم مدال برنز حرکت یک ضرب را کسب کرد.

همچنین در حرکات دوضرب علی داودی با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرم علاوه بر اینکه سه کیلوگرم رکورد خود را ترقی داد، مدال طلای این حرکت را به نام خود ثبت کرد، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با مهار وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی به مدال نقره رسید و اریک تولفسن از نروژ با مهار وزنه ۱۸۰ کیوگرم مدال برنز گرفت.

همچنین در مجموع رقابت های دسته ۱۰۹+ کیلوگرم، علی داودی با مجموع ۴۴۱ کیلوگرم مدال طلای مجموع را به خود اختصاص داد، سیمون مارتیروسیان با مجموع ۴۱۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و اریک تولفسن از نروژ نیز با مجموع ۳۳۰ کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص داد.

با اتمام رقابت های دسته ۱۰۹+ کیلوگرم، پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو نیز در رشت به اتمام رسید.

در پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه از عصر روز یکشنبه در هفت وزن المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار