سلاخی کردن دو پسر ۱۲ و ۷ ساله توسط پدر
کد خبر: ۱۶۹۸۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
مردی در فاروج، فرزند خود را به قتل رساند.

مردی در فاروج، فرزند خود را به قتل رساند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برقتل فرزند در فاروج نیاز پلیسی در بیمارستان شهرستان فاروج، مشخص شد که پسربچه ای حدودا 12 ساله از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شده که مشخص شد وی به دست پدر معتادش مجروح شده است.

سردارعلیرضا مظاهری افزود: مادربزرگ این پسربچه که همراه وی بود اعلام کرد که نوه کوچکش به نام پیمان هفت ساله در منزل بوده و احتمالا جانش در خطر است که بلافاصله عوامل انتظامی به سرعت خود را به محل زندگی این فرد رساندند.

وی افزود: متهم که به دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی و اختلاف با همسرش دست به این اقدام زده بود با عملیات روانی ماموران راضی می شود که فرزندش را در قبال خروج ماموران آزاد کند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای اینکه اتفاق ناگواری پیش نیاید در حال خروج از منزل بودند که ناگهان صدای فریاد پسربچه شنیده می شود، تصریح کرد: بلافاصله ماموران مجددا با هماهنگی قضائی درب ورودی را شکسته و بعد از ورود به منزل با پیکر خون آلود پدر و پسربچه روبرو می شوند.

این مقام ارشد انتظامی در استان یاد آور شد: با توجه به اینکه هردو مجروح زنده بودند بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال شده که متاسفانه پیمان 7 ساله در حین انتقال به بیمارستان با زندگی خداحافظی کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: حال عمومی فرزند دیگر این فرد مساعد بوده و خود متهم نیز که خود را با چاقو از ناحیه شکم مجروح کرده بود در حال مداواست که به محض بهتر شدن حال وی، به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
3
وقتی قانون هیچ مجازاتی برای پدری که قتل انجام داده، در نظر نمی گیرد نتیجه اش می‌شود همین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
2
حالا آزادش کنید با اون قوانین ناقصتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
1
همو نجا باید شلیک می کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
1
کاش میگذاشتن این پدره بمیره خدا لعنت کند اعتیاد را ومسببین را
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار