چگونه موهایتان را با اتوی مو، فر کنید؟
کد خبر: ۱۶۹۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
انواع آرایش مو منجر به تغییرات عمده‌ای در چهره و زیبایی هر فرد می‌شود یکی از اقدامات زیبایی که بر روی مو انجام میشود فر کردن آن است که امروزه بسیار مورد طرفدار می‌باشد برای فر کردن مو‌ها روش‌های گوناگونی وجود دارند یکی از آسان‌ترین روش‌ها تکنیک فرکردن مو با اتو مو می‌باشد که شما با اندکی تمرین می‌توانید به زیبایی هرچه تمام‌تر مو‌های خود را حالت دهید.

چگونه موهایتان را با اتوی مو، فر کنید؟«تابناک باتو» انواع آرایش مو منجر به تغییرات عمده‌ای در چهره و زیبایی هر فرد می‌شود یکی از اقدامات زیبایی که بر روی مو انجام میشود فر کردن آن است که امروزه بسیار مورد طرفدار می‌باشد برای فر کردن مو‌ها روش‌های گوناگونی وجود دارند یکی از آسان‌ترین روش‌ها تکنیک فرکردن مو با اتو مو می‌باشد که شما با اندکی تمرین می‌توانید به زیبایی هرچه تمام‌تر مو‌های خود را حالت دهید.

 

چگونه موهایتان را با اتوی مو، فر کنید؟

مرحله اول:

برای فرکردن مو با اتو مو، اتو موی خودتون رو بردارین. شما یه اتوی موی باریک لازم دارین در حد ۴ سانتی متر و یا کمتر بهترین انتخابه. اگه موهاتون خیلی فرفری و زبر هست اتو باید زیاد داغ بشه، حداقل ۴۰۰ درجه فارنهایت و یا ۲۰۰ درجه سانتی گراد. دنبال یه اتوی صاف با لبه‌های گرد باشین که از غیرطبیعی شدن موهاتون جلوگیری بشه.

مرحله دوم:

یه ژل سبک به موهاتون بزنین که به این ترتیب یه محافظ حرارتی برای جلوگیری از آسیب موهاتون روی اون‌ها ایجاد می‌شه.

مرحله سوم:

موهاتون رو کاملا خشک کنین. هنگام فرکردن مو با اتو مو حتی موی کمی مرطوب هم خوب فر نمیشه، و یه حرارت ملایم سشوار باعث میشه در ابتدا موهاتون به خوبی صاف و بدون فر خوردگی حالت بگیرن.

مرحله چهارم:

حدود ۲ تا ۵ سانتی متر از مو رو تا نیمه به صورت رشته‌ای گیره بزنین و اتو رو در جهتی که میخواین حلقه‌های فر ایجاد بشه بچرخونین.

چگونه موهایتان را با اتوی مو، فر کنید؟

مرحله پنجم:

اتوی مو رو در میان رشته‌ی مو بکشین در حالی که کشش حلقه‌های فر هم حفظ بشه.

مرحله ششم:

روی قسمت‌های کوچیکی از مو این کار رو تکرار کنین تا تمام اون فر بشه. نگران نباشین، هرچه بیشتر این کار رو انجام بدین، سریع‌تر به هدفتون میرسین.

مرحله هفتم:

بعد از فرکردن مو با اتو مو مو‌های فر خود رو اسپری کنین تا مدت طولانی تری باقی بمونه. از اسپری‌هایی که در هوا پخش می‌شن استفاده کنین که از مرطوب شدن بیش از حد موهاتون جلوگیری بشه. همچنین از زیر، موهاتون رو اسپری کنین.

نوین زی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
1
به مویی که قراره حرارت بدین نباید ژل بزنین. مگه این که ژل ضد حرارت باشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار