اصفهانی مشکوک به کرونا از بیمارستان ترخیص شد
کد خبر: ۱۶۹۷۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 02    -    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرخص شدن فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا از بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: حال این فرد خوب شده و دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرخص شدن فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا از بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: حال این فرد خوب شده و دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

آرش نجیمی اظهارکرد: زمانی که علائم بیماری تداوم داشته باشد، فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا است و باید تحت مراقبت ویژه قرار گیرد، اما این فرد از نظر علائم کلینیکی کاملاً پاک شده و شرایط جسمی سالم دارد، به همین خاطر از بیمارستان مرخص شد.

وی با بیان اینکه دیگر نیازی به جواب آزمایش ویروس شناسی تهران نیست، تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، بیماری کرونا در بسیاری از مواقع علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد، اما درصورتی که سرماخوردگی باشد، خود به خود خوب می شود.

وی قرنطینه کردن فرد مبتلا به بیماری کرونا را به خاطر اقدامات احتیاطی مراقبتی دانست و گفت: زمانی که مطمئن شدیم فرد سالم است و همه علائم پزشکی او چک شد، اجازه دادیم از بیمارستان مرخص شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به استقرار یک تیم از مرکز بهداشت استان در فرودگاه اصفهان، گفت: این تیم در فرودگاه مسقر است و به صورت ۲۴ ساعته نظارت و غربالگری گردشگران را انجام می دهد، ضمن اینکه خود کارمندان فرودگاه نیز توجیه شده و آموزش های لازم را دیده اند و در صورت مشکوک بودن به بیماری، تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرند.

نظارت میراث فرهنگی اصفهان بر مراکز گردشگری

همچنین منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اشاره به کمیته ویژه ای که به این منظور در ستاد بحران استانداری تشکیل شده، گفت: در این کمیته مصوب کردیم که میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با هماهنگی مرکز بهداشت اصفهان، سیستم های مراقبتی در آژانس های مسافرتی، هتل ها و تمام مراکز مرتبط با گردشگران خارجی داشته باشد و چگونگی اجرای این مصوبه نیز بر عهده میراث فرهنگی اصفهان است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
شکی نیست اگر کرونا بیاد وکسانی هم مبتلا بشوند آمارش در نخواهد آمد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
بزور مرخصش کردند که به همه بگن که ویروس کرونا نداشته.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار