ویروس کرونا تاکنون به کدام کشورها رسیده است؟
کد خبر: ۱۶۹۴۲۴
تاریخ انتشار: 2020 January 30    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
بر اساس اعلام یک پایگاه اینترنتی وابسته به دانشگاه جانز هاپکینز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز ۶ هزار نفر عبور کرده و بیش از ۱۵ کشور درگیر این ویروس شده‌اند.

پایگاه اینترنتی gisanddata وابسته به دانشگاه «جانز هاپکینز» آمریکا اقدام به ارائه و به‌روزرسانی آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان کرده است.

بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی این پایگاه اینترنتی، تا ساعت 23:00 چهارشنبه شب به وقت تهران، دست‌کم 6165 فرد مبتلا به ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان شناسایی شده‌اند که 6070 نفر از آنها ساکن کشور چین (سرزمین اصلی چین) بوده‌اند. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تایلند، هنگ‌کنگ و تایوان نیز به ترتیب 14، 10 و 8 نفر گزارش شده است.

در سایر کشورها یا مناطقی که موارد ابتلا به ویروس کرونا در آنها شناسایی شده است، آمار مبتلایان تا ساعت 22:00 چهارشنبه شب به وقت تهران بدین شرح است: ژاپن (7 نفر)، ماکائو (7 نفر)، مالزی (7 نفر)، سنگاپور (7 نفر)، استرالیا (5 نفر)، آمریکا (5 نفر)، فرانسه (4 نفر)، آلمان (4 نفر)، کره جنوبی (4 نفر)، امارات (4 نفر)، کانادا (2نفر)، ویتنام (2 نفر)، کامبوج (1 نفر)، نپال (1 نفر)، فنلاند (1نفر) و سری‌لانکا (1 نفر).

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار