واکنش محسن تنابنده به ادعای توئیتری مهناز افشار+عکس
کد خبر: ۱۶۹۲۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
محسن تنابنده درباره ادعای مهناز افشار به جای یک توضیح قانع کننده به عنوان دفاع از خود واکنشی عجیب نشان داد.

چندی پیش بود که «مهناز افشار» بازیگر سینما که به خارج از کشور رفته و در شبکه‌های معاند مشغول به کار شده است، درباره یکی از توئیت‌های جنجالی اش در خصوص طلبه آملی توضیحاتی ارائه و ادعا کرد که اطلاعات غلط توئیت مذکور را «محسن تنابنده» بازیگر سینما و تلویزیون و الهام غفوری، تهیه کننده سریال تلویزیونی پایتخت به وی داده اند.

خبرنگار ما سعی کرد در این حوزه چند و، چون ماجرا را از محسن تنابنده جویا شود، اما این بازیگر سینما با صراحت به خبرنگار ما گفت: اه ول کن آقا؛ حوصله داری!

واکنش محسن تنابنده به ادعای توئیتری مهناز افشار+عکس

 

توئیت مهناز افشار که به دنبال یک پست جعلی در شبکه توئیتر منتشر شده بود چند ماه پیش در فضای مجازی بسیار جنجالی شد و طلبه‌ای که تصویرش در این صفحه جعلی منتشر شده بود از مهناز افشار به سبب افترا و تهمتی که در این زمینه به وی وارد شده بود شکایت کرد. حالا مهناز افشار در توئیتی دیگر عنوان کرده است که اطلاعات آن را از محسن تنابنده و الهام غفوری داده اند و این افراد بایستی درباره ادعای کذبی که در این توئیت اعلام شده پاسخگو باشند.

محسن تنابنده اخیرا در اظهار نظری قابل تامل بیان کرده است که بعد از سریال پایتخت ۶ دیگر کاری با تلویزیون انجام نمی‌دهد و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
14
22
شبكه اي كه شما ميفرماييد معاند نيست هيچ عنادي از اين شبكه من نديدم شبكه اي است كه فقط فيلم و سريال پخش مي كند . نه خبري نه تحليلي و نه چيزي
اگر منظور شما از عناد اين است كه متعلق به عربستان سعودي است . هيچ وجوب و اجباري ندارد كه به اسم حج عمره ميلياردها ريال به عربستان بدهيم تا بمب بخرد و بر سر مردم يمن بريزد .
اتفاقا عناد هايي كه در شبكه هاي سيماي ميلي خودمان ديدم و كارشناسان عناد ورز آن ( زندگي سلحشورانه و شايد خوشتون بياد و ....) و ديگر برنامه هاي يكطرفه جناح حاكم بر صدا وسيما ، بسيار مخرب تر و بيشتر از اين شبكه است .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
به صراحت داری دروغ میگی. مواضع این شبکه در تمام اتفاقات سیاسی رو رصد کنی میفهمی معاند هست یا نه. مثل مواضعش در اتفاقات آبان 98. البته یقینا خودتم اینا رو میدونی. منتها خودت هم احتمالا همون خط فکری رو داری که ازشون حمایت میکنی. برادر وطنت رو نفروش. لااقل ارزون نفروش. لااقل به وهابی ها نفروش. اگر کنایه هایی که زدی مثل سلحشورانه و شاید خوشتون بیاد و ... رو نشانه ی عناد ورزی میدونی، امثال این حرفا که در رسانه های اونوری فراوون ریخته. یه سرچ ناقابل کنی میفهمی. تا کی میخوای خودتو به بیگانه بفروشی؟!
ناشناس
| |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
ترکیه هم به داعش کمک می کنه کاش درمورد سفر به آنتالیا هم نظر می دادی تا ما خیال نکنیم با مراسم خاصی مشکل داری و دنبال بهانه می گردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
2
2
کسی حج عمره نمی ره
حج واجب هم وااااجبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
4
پول ريختن به هر اسمي تو شكم دشمن هم واجبه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
2
چرا به حاشیه می روید اگر آقای تنابنده این حرف را زده باشد باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار