علاقه عجیب ساکنان ماداگاسکار به قهوه خفاشی +عکس
کد خبر: ۱۶۹۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
قهوه خفاشی یکی از محبوب ترین قهوه های ماداگاسکار محسوب می شود. این نوع قهوه با قیمت بالاتری به دست مصرف کنندگان می رسد و آنها برای نوشیدن این قهوه همواره مشتاقند اما اصلا این قهوه خفاش چیست؟

قهوه خفاشی یکی از محبوب ترین قهوه های ماداگاسکار محسوب می شود. این نوع قهوه با قیمت بالاتری به دست مصرف کنندگان می رسد و آنها برای نوشیدن این قهوه همواره مشتاقند اما اصلا این قهوه خفاش چیست؟

تقریبا همه کشاورزان و تولید کننده قهوه در منطقه ایتاسی می دانند که اگر خفاشها به قهوه ها حمله کنند و این محصولات را گاز بزنند، به معنای رسیده و درجه یک بودن قهوه است و یک سود بزرگ در پیش خواهند داشت چرا که کشاورزان موقع برداشت قهوه، با قهوه های خفاشی رو به رو می شوند.

علاقه عجیب ساکنان ماداگاسکار به قهوه خفاشی

به گفته مصرف کنندگان ، قیمت خرید یک کیلوگرم از این قهوه مخصوص تقریباً 110 دلار است که در مقایسه با دیگر قهوه های منطقه بسیار بالا به نظر می رسد. کشاورزان در سرتاسر جهان به نوعی حق بیمه در برابر هر نوع آفت زدگی یا حمله حیوانات مجهزند. درواقع اگر حیوانات به محصولات حمله کنند، می توانند از حق بیمه استفاده کنند اما به نظر می رسد اهالی این منطقه دعا می کنند مورد حمله خفاش ها قرار گیرند.

در گذشته ماداگاسکار برای تولید دانه های قهوه با کیفیت پایین که در قهوه های فوری استفاده می شد مشهور بود ، اما اکنون کشاورزان در حال تولید نوعی قهوه ممتاز مشهور به قهوه خفاشی هستند. راواونااسولو ، رئیس یک گروه تولید قهوه محلیمی گوید : "پیش از این ، بیشتر مردم اینجا در ایتاسی هیچ علاقه ای به پرورش قهوه نداشتند.امروز این امر به معیشت ما تبدیل شده است."

به گفته مشتریان ، خفاش های وحشی با جویدن قهوه رسیده واکنشی بین مایعات گوارشی خود و هوای بیرون ایجاد می کنند که طعمی بی نظیر و خالص به مشتریان می دهد. نظر شما چیست؟ ایا حاضرید قهوه خفاشی بنوشید؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
6
اینها هم بالاخره یا ایدز میگرین یا کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار