مولتی میلیاردر هروئینی دستگیر شد
کد خبر: ۱۶۹۲۰۱
تاریخ انتشار: 2020 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری قاچاقچی معروف مواد مخدر در یکی از شهر های جنوب کشور خبر داد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری قاچاقچی معروف مواد مخدر در یکی از شهر های جنوب کشور خبر داد.

سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه نشست روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر که امروز ۷ بهمن برگزار شد، اظهار کرد: یکی از قاچاقچیان معروف هروئین اخیرا در یکی از شهرهای جنوب کشور بازداشت شده که هفته آینده اطلاع رسانی کامل در این زمینه انجام خواهد شد.

او ادامه داد:قاچاقچی دستگیر شده در زمینه مواد مخدر حدود 5 سال فعالیت می کرد.

سردار زاهدیان گفت: اموال این فرد حدود ۱۱۰ میلیارد تومان بود که توقیف شد .

او درباره پرونده کیک‌های آلوده گفت: این پرونده همچنان در حوزه پلیس آگاهی است و اطلاعات ما حاکی از آن است که هیچکدام از قرص‌ها در مرکز تولید آن کیک‌ها نبوده و بعد از ورود به بازار، این اتفاقات رخ داده است.

سردار زاهدیان بیان کرد: طبق قانون معتادان متجاهر را دو دوره سه ماهه نگه می‌دارند، ولی می‌بینیم فردی که درمانش کامل نشده از این مراکز مرخص و دوباره دستگیر می‌شود و هزینه‌هایی را به جامعه تحمیل می‌کند. امیدواریم این قانون هرچه زودتر تصویب شود تا مدت زمان نگهداری معتادان متجاهر حداقل به دو سال برسد.

او افزود: در تهران زیرساخت‌های خوبی برای ایجاد مراکز نگهداری از معتادان متجاهر وجود دارد. باید از سازمان بهزیستی، سازمان زندان‌ها و سپاه در این حوزه تشکر کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: مرکز سروش پلیس، ظرفیت پذیرش حدود ۶۰۰ معتاد متجاهر را دارد که الان این تعداد معتاد شناسایی شده و در حال حرفه آموزی هستند.

او بیان کرد: شهرداری توانایی کامل خود را در جمع آوری معتادان متجاهر به کار نگرفته است؛ ما با وزارت بهداشت در خصوص نگهداری معتادان دارای زخم باز و واگیر صحبت کردیم، اما وزارت بهداشت در این خصوص هنوز اقدامی نکرده و مرکز نگهداری از این افراد شکل نگرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار