پرداخت یارانه معیشتی به همه یارانه‌بگیران
کد خبر: ۱۶۹۱۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ مجلس گفت: با نظر اعضای این کمیسیون، یارانه معیشتی بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران به طور مساوی تعلق می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ مجلس گفت: با نظر اعضای این کمیسیون، یارانه معیشتی بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران به طور مساوی تعلق می‌گیرد.

آقای هادی قوامی در تشریح نشست این کمیسیون افزود: در نشست امروز این کمیسیون، تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اسفراین در مجلس ادامه داد: با تصویب کمیسیون تلفیق مجلس، یارانه معیشتی بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران به طور مساوی تعلق می‌گیرد و به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ درصد بیشتر تعلق خواهد گرفت.

خانه ملت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
2
چرا از سال بعد !!!!مگر قرار نبود تمام این پول به مردم پرداخت شود ؟ الان طبق گزارش مجلس فقط 35 درصد حاصل از افزایش به مردم پرداخت میشود وسرنوشت 65 درصد دیگر معلوم نیست !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
1
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان می باشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
2
یعنی شم هرکاری حاضر بکنید .........به جز اینکه قیمتهای حبابیرا پایین بیاورید .............................بارک الله به شما خزانه را خالی میکنی برای اینکه بیشتر جیب بزنید نفع دارد برای شما ازخدا بیخبرهها ........................مردم را فقیرتر میکنید تا جیبتان را پر کنید دیگه بعد از 40 سال خجالت بکشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار