شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید
کد خبر: ۱۶۸۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان صبح امروز جمعه در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان صبح امروز جمعه در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

محسن گل محمدی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش سرقت مسلحانه‌ توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی، سرانجام شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره ماموران اداره اطلاعات ایرانشهر می‌دید به سمت ماموران تیراندازی کرد.

وی ادامه داد: ماموران اطلاعات ایرانشهر با استفاده از قانون بکارگیری سلاح این شرور سابقه‌دار را به هلاکت رساندند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: این شرور معروف سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت ماموران انتظامی و زخمی کردن چند نفر از کارکنان انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر را در پرونده خود دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون به جهت برقراری امنیت منطقه از خو نشان داده‌اند گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تامین احساس آرامش و آسایش شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت.

گل محمدی بیان کرد: از این شرور معروف چندین قبضه سلاح جنگی، مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف شد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
شرور بدون نام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار