آشتی تاکسی‌های اینترنتی و شهرداری از جیب ما+عکس
کد خبر: ۱۶۸۷۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 22    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
در حالی که پس از افزایش قیمت بنزین تاکید می‌شد که کرایه مسافرکش‌های آنلاین نباید افزایش چشمگیری پیدا کند و گفته می‌شد مدیران این سامانه‌ها قول داده‌اند که همکاری کنند، حالا بسیاری از شهروندان از اتفاق دیگری گزارش می‌دهند.

در حالی که پس از افزایش قیمت بنزین تاکید می‌شد که کرایه مسافرکش‌های آنلاین نباید افزایش چشمگیری پیدا کند و گفته می‌شد مدیران این سامانه‌ها قول داده‌اند که همکاری کنند، حالا بسیاری از شهروندان از اتفاق دیگری گزارش می‌دهند.

چیزی که مورد توجه قرار گرفته، جدا از کرایه مسیرها، مبلغی است که به عنوان عوارض از مسافران دریافت می‌شود. عوارضی که مدت‌ها محل بحث تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری بود. اسنپ و تپسی می‌گفتند غیر از مالیات نمی‌توانند مبلغ دیگری بپردازند و شهرداری بر عوارض تاکید داشت.

آشتی تاکسی‌های اینترنتی و شهرداری از جیب ما!

به نظر می‌رسد توافق طرفین سرانجام عملی شده و دو هفته است که این عوارض به شهرداری اختصاص داده می‌شود؛ البته خیلی شیک و بی‌سروصدا از جیب ما مسافران. در روزهای گذشته روزنامه آفتاب یزد در همین باره گزارشی نوشته و اشاره کرده بود که:«از ۱۷ دی ماه عوارض روی کرایه هر سفر برای مسافران لحاظ می‌شود و مسافر با دیدن جمله «هزینه سفر شما … ریال عوارض شهرداری است.»

در زمان امتیازدهی به راننده متوجه می‌شود که پول اضافی داده است. قرار بود شهرداری از تاکسی‌های اینترنتی از قبیل اسنپ و تپسی عوارض بگیرد، اما قرار نبود این عوارض را از جیب مردم بپردازند، این کار چطور انجام می‌شود؟»

تا امروز نه شهرداری و نه تاکمسی‌های اینترنتی برای این جفای آشکار توضیحی نداده‌اند. به نظر هم نمی‌رسد نیازی ببینند. حالا هر دو آنها راضی هستند. یکی به وظایفش عمل کرده و دیگری درآمدش را کسب می‌کند. شما هم اگر ناراضی هستید...خب باشید!

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
1
0
من خودم راننده اسنپ هستم تا کنون ریالی از طرف مسافر مالیات پرداخت نشده است این فقط نمایش اسنپ است در رسید مسافر مثلا در کرایه 3500تومان پرداختی مسافر چه مالیاتی از مسافر داده شده است اما مستقیما را راننده این عوارض کسر میشود در کرایه ده هزار تومانی 150تومان عوارضی که مسافر باید بدهد از درآمد راننده کم میکند و کمیسیون 15%هم کم میکند اسنپ فقط به رانندگان دروغ میگویید هیچ ارگان و سازمانی هم پیگیر این موضوع نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار