زمان واریز یارانه معیشتی مشمولان جدید
کد خبر: ۱۶۸۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 22    -    ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی زمان پرداخت یارانه حمایت معیشتی مشمولان جدید را اعلام کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی زمان پرداخت یارانه حمایت معیشتی مشمولان جدید را اعلام کرد.

حسین میرزایی با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام متقاضیان دریافت کمک حمایت معیشتی اظهار کرد: سرپرستان خانوار‌های که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبودند اما متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند تا ساعت 24 شب گذشته فرصت داشتند تا در سایت hemayat.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: از امروز نیز بررسی‌ها درخواست‌های ثبت شده در سایت اشاره شده آغاز شده و در صورتی که سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبودند اما متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند، مشمول یارانه شوند 10 بهمن یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

میرزایی همچنین درباره افرادی که پس از یکم بهمن در سامانه ثبت درخواست می‌کنند، گفت: این افراد نیز در صورتی که مشمول یارانه حمایتی شوند از 10 اسفند یارانه آنها پرداخت خواهد شد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطهر
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
سلام،
خوش به حال آقای میرزایی،انقدر شکمش سیره که انگار همه مردمی که اعتراض کردند،دروغگو‌ هستند.اگر اجازه بررسی نمیدادیم که اعتراضمون ثبت نمی شد.من مستاجر یک خونه شصت متری هستم و خونه نداریم و فقط یک ماشین به نام من هست.تو سایت هم زده که حتی خانومم و بچم هیچ پولی تو حسابشون ندارن.فقط به تراکنش حساب من گیر داده که مال یک ماه که مبلغش رو زیاد زده،از حساب خودم که پس انداز چند سالمون‌ برای گرفتن وام خونه حدود چهل میلیون توشه،به حساب دیگه خودم واریز کردم و چند روز بعد برگشته. ولی حالا میگن اینکه از کجا اومده و کجا و کی رفته مهم نیست. تو حساب خودم به توصیه بانک چرخیده.قسم میخورم و حاضرم با مستندات ثابت کنم. برای چندمین بار اعتراض کردم و میترسم یارانمون رو قطع کنند.در حالی که خیلی ها رو می شناسم خونه میلیاردی دارن و موجودی حسابشون چند صد میلیونه و یارانه می گیرن.چون ثابت خوابوندن و تراکنش ندارن.ولی تو دو سال هیچوقت جمع موجودی حسابهای من به پنجاه نرسیده.من اگر درآمدم بالاست،نباید موجودیم تو هر تاریخی که شما میگید،اضافه بشه بهش یا تو حساب خانومم یکی دو میلیونی باشه؟! این روش درست نیست به خدا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار