خانم‌ها؛ برای جذب مردان این گونه حرف بزنید
کد خبر: ۱۶۸۶۱۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیز‌های دیگری هم فکر می‌کنند و جذب زنانی می‌شوند که طرز صحبت کردن با آن‌ها را به خوبی بلدند. حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می‌توانند کاری کنند که همسرشان به آن‌ها گوش بدهد. اگر می‌خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن‌ها را جذب خود کنید.

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنیدبه گزارش «تابناک با تو»؛ نحوه صحبت کردن در ارتباط برقرار کردن و جذب مخاطب بسیار قابل اهمیت است و یک خانم به راحتی می تواند از طریق بیانش مردان اطرافش را تحت تاثیر قرار دهد.

چگونه با حرف زدن درست مردان را جذب کنیم؟

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیز‌های دیگری هم فکر می‌کنند و جذب زنانی می‌شوند که طرز صحبت کردن با آن‌ها را به خوبی بلدند. حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می‌توانند کاری کنند که همسرشان به آن‌ها گوش بدهد. اگر می‌خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن‌ها را جذب خود کنید. برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری با ما همراه شوید.

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

راه و روش صحیح صحبت کردن برای جذب مردان

چگونگی جذب مردان با حرف زدن درست

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان این گونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

ارتباط با مردان

چگونه مردان را با نحوه حرف زدنمان جذب کنیم؟

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

نحوه صحبت با مردان

بهترین راه برای جذب مردان با حرف زدن

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

برای جذب مردان چگونه حرف بزنیم؟

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

صحبت کردن خوب باعث جذب مردان می شود

جذب مردان از طریق صحبت کردن درست

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که ...» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که ...» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

چگونه مردان را جذب و عاشق خود کنیم؟

راه حل 1 برای جذب مردان

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

راه حل هایی برای جذب مردان

راه حل 2 برای جذب مردان

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

خانم ها ؛ برای جذب مردان اینگونه حرف بزنید

جذب مردان از طریق نحوه بیان و گفتار

راه حل 3 برای جذب مردان

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند.

منبع: نمناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
24
21
جذب نشه اصلا به درک انگار واسه جذب مردا زندگی میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
آخی . چقدر تحت فشاری که اینجوری حرف میزنی.
علی
| |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
معلومه که در جذب کردن مشکل جدی داری!!!حتما این ۱۰ راهکار را هم امتحان کردی و باز جواب نداده! درسته؟؟
ناشناس
| |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
تلاش نکردم تجربه ندارم و اصلا متنو هم کامل نخوندم تا شما بسوزی
ناشناس
| |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
اگر یک زن در تمام طول عمرش همش باید به این فکر کنه که کی ، کجا ، چه جور ، باچه لحن با مرد زندگیم حرف بزنم که اولا" حالیش بشه منظورم چی بود ، دوما: بهش برنخوره ، سوما" به درخواستی که داشتم جامه عمل بپوشونه و......... دیگه کی به خودش و بچه ها و کار و بقیه زندگی برسه؟ مردهای ایرانی همانند پسربچه هایی مغروری هستند که ریش درمیاورند و پدر هم میشوند ولی همواره از پوسته کودکی خود بیرون نمیایند.این درحالیست که زنان دوست دارند به یک مرد تکیه کنند ولی چگونه میشود از یک پسربچه انتظار حمایت داشت؟بنظرمیرسه که اشکال از طرز تربیت والدین است که نمیدانند چگونه فرزندانشان را مستقل و مسئول بار بیاورند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
3
ولله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
4
12
یه دفعه بگین با مردها مثل بچه 6 ساله حرف بزنید- بیشتر از اون رو نمیفهمند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
شش سال همه زیاده نوزاد کور و کر درسته
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
1
8
مطالب و مثال ها همه "وطنی" هستند.... بایستی از عکس های "وطنی" و "خودی" استفاده می کردید....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
2
عجیب اینکه خانمها انتظار دارند اقایان غیر از راههای مستقیم منظورشان را بفهمند، اگر کسی هم می خواهد با کسی به زبان رمز هم سخن بکوید باید درک از معانی یکسان و باهم هماهنگ باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار