سوئیت‌آپارتمان‌ در تهران چند؟+جدول
کد خبر: ۱۶۸۵۵۶
تاریخ انتشار: 2020 January 21    -    ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
در بازار آپارتمان‌های تا ۳۵ مترمربع دو نوع عرضه ملکی شامل سوئیت و آپارتمان‌های نقلی وجود دارد.

یک گروه از آپارتمان‌های تا ۳۵ مترمربع که در بازار فروش مسکن عرضه شده‌اند، از جنس آپارتمان‌های تک و دو واحدی هستند که در مناطق دارای بافت فرسوده گسترده در زمین‌های کوچک و بدون تجمیع، ساخته شده‌اند. در فایل‌های موجود نزد بنگاه‌ها، عمده این آپارتمان‌ها در حال حاضر در مناطق ۷، ۱۴ و ۱۵ واقع شده‌اند که با توجه به مساحت فوق‌العاده زیاد بافت فرسوده در این مناطق، امری دور از انتظار نیست.

در عین حال بخش دیگری از عرضه این آپارتمان‌ها که در بسیاری از مناطق می‌توان نظیر آن را جست‌وجو کرد، به شکل سوئیت در یک مجتمع مسکونی ساخته شده‌اند. کاربری برخی از این سوئیت‌ها، استقرار سرایدار مقیم یا غیرمقیم بوده و در برخی از موارد نیز سازنده برای استفاده بهینه از زمین نقشه حاوی سوئیت در کنار آپارتمان‌های حداقل ۵۰ مترمربعی را استفاده کرده است. تعداد چنین سوئیت‌هایی در بازار فروش مسکن زیاد نیست اما نکته قابل توجه این است که این سوئیت‌ها در مناطق شمالی شهر قابل جست‌وجو هستند.

به‌عنوان مثال در حال حاضر در موتورهای جست‌وجوی ملکی سوئیت‌های ریزمتراژ در مناطقی همچون دیباجی و فرمانیه واقع در منطقه یک فایل شده‌اند. یک تفاوت سوئیت و آپارتمان در این گروه متراژی، در این است که سوئیت‌ها عمدتا فاقد اتاق‌خواب طراحی شده‌اند اما آپارتمان‌ها با وجود کوچک بودن متراژ، دارای یک اتاق خواب جداسازی شده از فضای نشیمن هر چند با مساحت غیر استاندارد هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار