واژگونی مرگبار اتوبوس در قم
کد خبر: ۱۶۸۴۴۲
تاریخ انتشار: 2020 January 20    -    ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه سلفچگان متاسفانه ۳ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و ۱۳ نفر هم مجروح شدند.

بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه سلفچگان متاسفانه ۳ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و ۱۳ نفر هم مجروح شدند.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در این خصوص گفت: ساعت ۲:۵۷ دقیقه بامداد امروز دوشنبه خبر واژگونی اتوبوس در محور ساوه-سلفچگان(۵ کیلومتر بعداز عوارضی) به اورژانس ۱۱۵ قم اعلام شد.

وی بیان داشت: پس از دریافت خبر و باتوجه به ماهیت حادثه (اتوبوس) به ترتیب ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک خودروی فرماندهی حادثه به محل اعزام شد.

فراهانی تصریح کرد: پس از ارزیابی صحنه مشخص شد در این حادثه متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۱۳ نفر نیز مجروح شدند که مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل با ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی نکویی-فرقانی و امام رضا(ع) منتقل شدند.

* اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس محور سلفچگان ساوه

محمد شهیدی رییس اورژانس ۱۱۵ قم در تشریح این حادثه با بیان این که اورژانس برای خدمات رسانی به مصدومان ۱۰ دستگاه آمبولانس اعزام کرد، گفت: این اتوبوس از اصفهان به سمت رامسر در حرکت بود که متاسفانه در این واژگونی ۳ نفر جان خود را از دست دادند که یک نفر از آنها راننده و دو نفر دیگر مسافر خانم بودند.

رییس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: اتوبوس ۱۶ نفر سرنشین همراه با راننده داشت که به جز ۳ نفر فوتی، ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.

شهیدی گفت: ‎در بین مصدومان منتقل شده به بیمارستان حال یکی از آنان وخیم و یک مصدوم نیز دچار قطع عضو شده است.

وی گفت: آقایان محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدودا ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

رییس اورژانس ۱۱۵ قم بیان داشت: همچنین خانم‌ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی جهت مداوا اعزام شدند.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار