طلا ثابت ماند؛ ارز عقب رفت
کد خبر: ۱۶۸۴۳۴
تاریخ انتشار: 2020 January 19    -    ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
بازار ارز امروز کاهش قیمت‌ها را تجربه کرد و بازار طلا ثبات تقریبی داشت.

بازار ارز امروز کاهش قیمت‌ها را تجربه کرد و بازار طلا ثبات تقریبی داشت.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) چهار میلیون و ۸۵۵ هزار تومان است که اندکی نسبت به دیروز ارزان شده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، چهار میلیون و ۸۳۰ هزار تومان است.

در این میان نیم‌سکه و ربع سکه هم بدون تغییر ماندند و به ترتیب دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شوند.

اما هر قطعه سکه یک گرمی ۱۰ هزار تومان ارزان شده و ۹۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم در طلافروشی‌ها ۴۹۳ هزار و ۳۲۰ تومان عرضه می‌شود که ثبات قیمت دارد.

در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۵۵۷ دلار ثبت شده است.

در بازار ارز نیز امروز شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم؛ به طوریکه روند کاهشی قیمت خرید و فروش ارز در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز ادامه یافت و قیمت خرید دلار و یورو توسط بانک‌ها به ترتیب ۵۰ و ۲۰۰ تومان کاهش داشت.

در این راستا بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۶۲۰ و هر یورو را نیز ۱۴ هزار تومان خریدند.

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش دارد و نرخ فروش این ارز ۱۳ هزار تومان است.

نرخ خرید هر اسکناس یورو هم ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.

ارز مسافرتی نیز که تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران کشورهای غیر همسایه ارائه می‌شود با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌ها، حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار