همه پرواز‌های منتقل‌شده، به فرودگاه امام بازگشتند
کد خبر: ۱۶۸۳۷۷
تاریخ انتشار: 2020 January 19    -    ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: هم‌اکنون کلیه سطوح پروازی فرودگاه از برف پاکسازی شده است و برخی از پرواز‌هایی که در ساعات اولیه بارش برف در فرودگاه امام (ره) به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: هم‌اکنون کلیه سطوح پروازی فرودگاه از برف پاکسازی شده است و برخی از پروازهایی که در ساعات اولیه بارش برف در فرودگاه امام (ره) به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند. 

«علی کاشانی» صبح یکشنبه گفت: با وجود بارش شدید برف از ساعت سه بامداد امروز، عملیات اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه امام (ره) جریان دارد.

وی توضیح داد:هم اکنون عملیات برف روبی در سطوح پروازی و اپرون فرودگاه امام خمینی (ره) در زمینی به وسعت ٢ میلیون متر مربع در حال انجام است و نشست و برخاست پروازها انجام می‌گیرد.

کاشانی با اشاره به دایورت برخی پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه اصفهان، گفت: برخی از پروازهایی که در ساعات اولیه بارش برف در فرودگاه امام (ره) به دلیل کاهش دید افقی قادر به فرود در این فرودگاه نشده و به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تغییر مسیر داده بودند، به تهران بازگشتند.

بر اساس اظهارات کاشانی پرواز ایران ایر تور به شماره ۹۷۱۷ از استانبول و همچنین پرواز ایران ایر ۷۶۸به شماره از استانبول در فرودگاه امام به زمین نشست.

وی گفت: با توجه به افزایش دید افقی به بیش از ١٢٠٠ متر و بهبود وضعیت جوی پروازهای شماره ٨٢ ماهان ایر ازکوالالامپور، ٧٨ ماهان ایر از پکن، ٤٩٠ قطر ایرویز از دوحه، ٥١٢ پگاسوس از استانبول، ٤٣١ عمان ایر از مسقط، ٨٧٢ ترکیش ایرلاینز از استانبول هم اکنون به زمین نشستند.

کاشانی افزود: بارش برف خللی را در عملیات پروازی فرودگاه امام(ره) ایجاد نکرد و هم اکنون نیز کلیه سطوح پروازی فرودگاه عاری از برف هستند.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار