آخرین وضعیت راه‌های کشور
کد خبر: ۱۶۸۳۴۴
تاریخ انتشار: 2020 January 19    -    ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر با اشاره به برف و کولاک در محور کرج - کندوان، گفت: با تلاش راهداران تردد جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر با اشاره به برف و کولاک در محور کرج - کندوان، گفت: با تلاش راهداران تردد جریان دارد.

محمد علیپور از بارش سنگین برف در محور کرج - کندوان خبر داد و گفت: بارش از ساعت سه بامداد امروز آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه همزمان با بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی در طول محور کرج - کندوان انجام شده است، بیان کرد: راهداران توسط ماشین آلات سبک و سنگین عملیات پاکسازی محور بخوبی انجام شده و نیروهای راهدار نیز در طول مسیر مشغول فعالیت هستند.

برف و کولاک در محور کندوان/ تردد جریان دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچسر با بیان اینکه بارش برف در محور کرج - کندوان در برخی ساعات با کولاک همراه بوده است، گفت: در حال حاضر تردد در هر دو لاین محور جریان دارد.

علیپور به رانندگانی که قصد عبور از این محور کوهستانی و برف‌گیر را دارند خواست تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران از لغزندگی محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه شاهد لغزندگی در پی بارش برف هستیم.

وی گفت: در محورهای هراز و فیروزکوه تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع است و از تردد خودورهای بدون تجهیزات زمستانی جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: در حال حاضر در این محورها عملیات راهداری و نمک پاشی در حال اجرا است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار