۱۰ کشور برتر دنیا برای رشد و تربیت فرزندان
کد خبر: ۱۶۸۲۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
در لیست 10 کشور برتر رده بندی امسال، بیشتر کشورهای اسکاندیناوی و شمال اروپا دیده می‌شوند.

وب سایت " U.S. News & World Report" لیست رده‌بندی کشورها از نظر رشد فرزندان را در سال 2020 منتشر کرده است.

در لیست 10 کشور برتر رده بندی امسال، بیشتر کشورهای اسکاندیناوی و شمال اروپا دیده می‌شوند.

این لیست با ارزیابی 8 شاخص برابری درآمدی، آموزش عمومی توسعه‌یافته، احترام به حقوق بشر، برابری جنسیتی، نظام مراقبت بهداشتی پیشرفته، امنیت، روابط دوستانه خانوادگی و شاخص شادی به رده بندی کشورها پرداخته است.

در این لیست 10 کشور برتر دنیا از نظر بهترین فضای رشد و تربیت برای فرزندان بر اساس ترتیب عبارتند از: دانمارک، سوئد، نروژ، کانادا، هلند، فنلاند، سوییس، نیوزیلند، استرالیا و اتریش.

این رده بندی از میان 73 کشور دنیا انجام شده و ایالات متحده آمریکا در این لیست در رده هجدهم قرار دارد و آخرین کشور این لیست"قزاقستان" است.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
22
این لیست دروغه و کذب محظهع

ایران، ونزوئلا، کوبا و کره شمالی تنها کشورهای روی زمین هستند که بهترین و ایده آل ترین مکان ها برای رشد و تربیت فرزندان هستند.

الان من خبر دارم همین سفارت های خودمان در اروپا و آمریکای شمالی مردم روزها صف میگیرن تا ویزای کشورمان را بگیرن و بیان اینجا در وطن ما زایمان کنن
ناشناس
|
Spain
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
1
متاسفانه تبلیغات غلط تصویر غلوآمیزی از اروپا در اذهان ساخته است. در اینجا (اسپانیا) درسته که مدارس و کتابهای درسی برای همه رایگان است، ولی اگه بچه ناهار بخواد بمونه مدرسه باید پول غذاشو بده. از طرفی حیاط مدرسه درست کرده اند 10 هزار متر مربع که چی! متاسفانه مدارس اصلا براشون مهم نیست که دانش آموزان چه دینی داشته باشند در مدرسه فرزند من از 48 کشوردنیا با رنگ پوست و نژاد مختلف با عقاید دینی مختلف تحصیل میکنند و اصلا انگار نه انگار حتی بی دینها را هم اجازه درس خواندن دارند. واقعا شورش رو درآورده اند.
یک مراسم عزاداری در طول سال برای تزکیه نفس بچه ها ترتیب نمیدن ولی تا دلت بخواد جشن و شادی بیش از حد پشت سرهم!
سر صف هم از ترسشون برای هیچ کشوری آرزوی مرگ نمیکنند.
تازه مدرسه که تعطیل میشه معلمها تا دست بچه رو تو دست خانواده شون نذارن به بچه ها اجازه نمیدن برن خونه. پلیسها هم بیخودی اطراف مدرسه مستقر میشن تا جلو ماشینها رو بگیرن تا بچه ها برن اونطرف خیابون!! انگار خودشون نمیتونن از خیابون عبور کنند والله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
1
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار