حضور جنجال آفرین نواز شریف در یک رستوران +عکس
کد خبر: ۱۶۷۹۳۵
تاریخ انتشار: 2020 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
در حالی که نخست وزیر سابق پاکستان بیماری را بهانه قرار داده و از کشور خارج شده است انتشار تصویری از او در یک رستوران جنجال آفرین شد.

به نقل از ای. آر. وای نیوز، انتشار تصویری از «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان که به همراه برادر و فرزندش در یک رستوران حضور دارد جنجال آفرین شد.

حضور جنجال آفرین نواز شریف در یک رستوران +عکس

گزارش‌ها حاکی است نخست وزیر سابق پاکستان که به بهانه درمان بیماری توانست از دادگاه عالی لاهور مجوز خروج از کشور را دریافت کرده و از زندان آزاد شود داخل یک رستوران مشاهده شد.

کاربران فضای مجازی معتقدند انتشار این تصویر نشان می‌دهد که او به هیچ بیماری خاصی مبتلا نیست و صرفا برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام به صحنه سازی کرده است.

از سوی دیگر حزب نواز در پاسخ به حضور نواز شریف در رستوران بدون رد کردن اصل موضوع اعلام کرده است: حضور نواز شریف در رستوران بخشی از درمان او است!

این واکنش حزب نواز با موضع گیری شدید مردم پاکستان مواجه شده و بسیاری این دفاع را کاملا مضحک می‌دانند.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان نیز ضمن واکنش به این تصویر از سروزیر ایالت پنجاب خواست تمام گزارش‌های پزشکی نواز شریف را یک بار دیگر مطالعه کرده و گزارش آن را ارائه دهد.

«حسین نواز» فرزند نخست وزیر سابق پاکستان نیز در دفاع از پدرش اعلام کرد: او صرفا برای هواخوری و به اصرار ما به رستوران آمده بود.

گفتنی است این سیاستمدار ۷۰ ساله که سه بار نخست وزیر پاکستان بوده است به جرم فساد مالی به ۷ سال زندان محکوم شده بود، ولی به دلیل بیماری و برای درمان توانست مجوز خروج از کشور را دریافت کند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار