مهلت ثبت‌نام سبد معیشتی امروز به پایان می‌رسد
کد خبر: ۱۶۷۹۰۹
تاریخ انتشار: 2020 January 14    -    ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
مهلت ثبت‌نام برای کسانی که متقاضی سبد معیشتی هستند امروز سه شنبه (۲۴ دی ماه) به پایان می‌رسد.

مهلت ۱۴ روزه برای ثبت نام متقاضیان دریافت سبد معیشتی رو به پایان است و امروز سه شنبه (۲۴ دی ماه) آخرین فرصت برای کسانی است که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند اما متقاضی دریافت سبد حمایت معیشتی دولت هستند.

با افزایش بهای بنزین در آبان ماه دولت تصمیم گرفت منابع حاصل از آن را به شکل نقدی و با عنوان «طرح حمایت معیشتی دولت» توزیع کند.

مرحله طرح حمایت معیشتی در آبان ماه بین ۶۰ میلیون نفر (۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار) برای خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شد.

مرحله دوم نیز ۱۰ دی ماه با همین میزان تعیین شده واریز شد. البته در این مرحله ۴۱۹ هزار خانواده که متقاضی دریافت سبد معیشتی بودند به تعداد قبلی اضافه شد مجموع مبلغ دو مرحله یکجا به حسابشان واریز شد.

پس از واریز مرحله دوم یارانه نقدی بنزین مقرر شد افرادی که در فهرست یارانه‌بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، تقاضای خود برای دریافت سبد معیشتی دولت را از ساعت ۲۲ همان روز (۱۰ دی ماه) در سایت hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

این ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانوار ۱۴ روز فرصت داشتند اطلاعات هویتی و شماره تلفن سرپرست خانواده را در سامانه وارد کنند. امروز(سه شنبه) آخرین مهلت تعیین شده برای سرپرستان خانوار است.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار