صعود شاگردان کولاکوویچ به المپیک ۲۰۲۰
کد خبر: ۱۶۷۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 12    -    ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی مسابقات انتخابی المپیک در چین به مصاف تیم میزبان رفت و با برتری مقابل چینی‌ها المپیکی شد.

تیم ملی والیبال ایران در فینال مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در قاره آسیا که به میزبانی شهر جیانگمن برگزار می‌شود به مصاف چین رفت و در یک بازی راحت با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و المپیکی شد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی مهم از سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد. بازی در حالی با تاخیر به خاطر پخش دیدار تیم فوتبال امید روی آنتن رفت که شبکه 3 اصرار عجیبی به پخش آگهی بازرگانی داشت. مجری برنامه توپ و تور اما این بار از صحبت در مورد رمز یک بار مصرف، خودداری کرد.

ست اول

تیم والیبال ایران با انگیزه زیاد و حملات بسیار خوب، ست نخست را شروع کرد و مزد برتری فنی خود را نیز با پیروزی در ست نخست گرفت. تیم ملی ایران در ست نخست 14 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 7 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین نیز 6 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 5 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

ست دوم

تیم ایران در ست دوم هم برتری را به خود اختصاص داد و به ویژه در دفاع روی تور عملکرد خوبی داشت ولی چینی‌ها بر خلاف ست اول، تلاش بیشتری برای بازگشت به بازی انجام دادند. این تلاش تا رسیدن به مرز یک امتیازی ایران جواب داد. نتیجه ست دوم نیز 25 بر 22 برای ایران بود. ایران تنها یک ست تا المپیک فاصله دارد.

تیم ملی ایران در پایان ست دوم 24 امتیاز از اسپک، 10 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 14 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم چین نیز 18 امتیاز از اسپک، 7 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 10 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

ست سوم

ست سوم با برتری 8 بر 3 ایران آغاز شد و به راحتی ادامه پیدا کرد تا در نهایت 25 بر 14 به سود شاگردان کولاکوویچ به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار متوالی به عنوان قدرت بلامنازع قاره کهن، جواز حضور در المپیک 2020 را کسب کرد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
مرسی! به همتون افتخار میکنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار