کیمیایی انصراف داد؛ تهیه‌کننده مخالفت کرد
کد خبر: ۱۶۷۷۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 12    -    ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد: این به دلیل تسلیتی است که به این همه آدم دارم/ همیشه سمت و سویم مردم بوده

مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

در حالی که فیلم «خون شد» مسعود کیمیایی برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فجر انتخاب شده این کارگردان دقایقی قبل با انتشار ویدیویی از این جشنواره انصراف داد و گفت:«من امسال فیلمی ساختم به نام «خون شد» که در جشنواره فجر هست. من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و سمت و سویم همیشه مردم هستند و نگاه می کنم می بینیم که مردم روزگار سختی را می گذرانند و روزی نیست که خبرهای بد نشنویم. دلم نمی‌خواهد فیلمم در جشنواره فجر نشان داده بشود به دلیل تسلیتی که به این همه آدم دارم. مردمی که مسافر بودند»

مسعود کیمیایی بعد از داریوش مهرجویی که فیلم «لامینور» را در جشنواره شرکت نداد دومین فیلمساز موج نوی سینمای ایران است که این تصمیم را می‌گیرد

توضیحات جواد نوروزبیگی(تهیه کننده) درباره انصراف فیلم "خون شد" مسعود کیمیایی از جشنواره فجر که نشان از مخالفت وی با تصمیم کیمیایی دارد.

کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

سینما دیلی

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
2
4
جناب آقای کیمیایی عزیز
آیا حاضر هستید حالا که بخاطر اشتباه رخ داده توسط بچه های سپاه که چند بار هم عذرخواهی کردن جشنواره فجر رو تحریم کردید جشنواره های اروپا و آمریکا رو هم که ترور سردار دلها رو تایید کرند اونم بدون عذر خواهی کردن تحریم بفرمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
2
2
دمش گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
اینا کمبوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار