شهروندی افتخاری برای چهره‌سرشناس هالیوود
کد خبر: ۱۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: 2020 January 10    -    ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
تام‌هنکس بر این‌باور است که سفرهای‌اکتشافی در سواحل سحرانگیز جزیره همراه همسر یونانی‌اش ویلسون از جذابترین کار‌هایی است که در زندگی انجام می‌دهد. او می‌گوید پس از ازدواج با ویلسون ۱۱۰ درصد و حتی بیشتر از هر یونانی، یونانی شده‌است.

شهروندی افتخاری برای چهره‌سرشناس هالیوود

شهروندی افتخاری برای چهره‌سرشناس هالیووداختصاصی تابناک باتو؛ یونان به تام‌هنکس، شهروندی افتخاری اعطا کرد تا عشق این اسطوره هالیوود به کشور همسرش ریتا‌ویلسون را پاس‌بدارد. تام‌هنکس علاوه بر ازدواج با یک زن یونانی، تعطیلات خود را همواره در ویلایش در جزیره آنتی‌پاروس یونان سپری می‌کند.

دفتر رئیس‌جمهور یونان پروکوپیس پاولوپولوس، خبر شهروندی افتخاری این بازیگر ۶۳ را اعلام کرد. تام‌هنکس تعطیلات تابستانی خود را در جزیره آنتی‌پاروس یونان همراه با همسرش که یک بازیگر و تهیه‌کننده با اصالت یونانی_بلغاری است، سپری می‌کند.

شهروندی افتخاری برای چهره‌سرشناس هالیوود

خانه تام هنکس در جزیره ای در یونان

بنا به قانون یونانی، می‌توان به افرادی که خدمات استثنائی به این‌کشور ارائه می‌دهند و یا در جهت منافع عامّه یونانیان گام برمی‌دارند، شهروندی یونانی داد.

مردم یونان با افتخار می‌گویند تام‌هنکس یکی از مشهورترین ستاره‌های هالیوود، خانه‌ای تابستانی در جزیره سحرانگیز آنتی‌پاروس دارد و هر سال به آنجا می‌رود.

شهروندی افتخاری برای چهره‌سرشناس هالیوود

تام‌هنکس بر این‌باور است که سفرهای‌اکتشافی در سواحل سحرانگیز جزیره همراه همسر یونانی‌اش ویلسون از جذابترین کار‌هایی است که در زندگی انجام می‌دهد. او می‌گوید پس از ازدواج با ویلسون ۱۱۰ درصد و حتی بیشتر از هر یونانی، یونانی شده‌است. ریتا‌مارگاریتا ابراهیموف از مادری یونانی و پدری بلغاری در لس‌آنجلس متولد شد. آن‌ها دو پسر به نام‌های چستر مارلون ۲۹ ساله، ترومن تئودور ۲۴ ساله دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار