هالیوودی‌ها به کمک استرالیا می‌آیند
کد خبر: ۱۶۷۲۶۹
تاریخ انتشار: 2020 January 07    -    ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
ستاره‌های هالیوود با اهدای مبالغی از سازمان‌های امدادی حاضر در بحران آتش سوزی استرالیا حمایت می‌کنند.

به نقل از ایندین اکسپرس، نیکول کیدمن و هیو جکمن ستاره های هالیوود و همچنین پینک خواننده پاپ در پی بحران آتش سوزی در استرالیا که موجب مرگ ۲۴ نفر نیز شده از سازمان های امدادگر حاضر در منطقه حمایت کردند.

هالیوودی‌ها به کمک استرالیا می‌آیند

این سلبریتی ها همچنین از دنبال کننده های خود در صفحات مجازی خواستند تا آنها نیز از این سازمان ها حمایت کنند.

پینک خواننده پاپ در صفحه مجازی خود اعلام کرد ۵۰۰ هزار دلار آمریکا برای کمک به مبارزه با آتش سوزی های مرگبار که بخش هایی از استرالیا را ویران کرده اختصاص می دهد.

او در صفحه توییترش نوشت: از تماشای آتش سوزی وحشتناکی که در حال حاضر در استرالیا در حال رخ دادن است، گیج و سراسیمه شده ام. من قول می دهم به صورت مستقیم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار آمریکا به خدمات آتش نشانی محلی آنجا اهدا کنم.

نیکول کیدمن بازیگر اهل استرالیا هم با ارسال پستی در فضای مجازی قول اهدای ۵۰۰ هزار دلار را داد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: حمایت خانواده ما، افکار و دعاهای ما همراه آنهایی است که تحت تاثیر آتش سوزی استرالیا هستند. کیدمن همچنین فهرست سازمان های خدماتی محلی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

هیو جکمن دیگر بازیگر استرالیایی هم با گذاشتن یک تصویر و قرار دادن لینک سازمان های دریافت کننده کمک های مردمی نوشت: چگونه می توانید کمک کنید؟

در روزهای گذشته شارون استون، لئوناردو دی کاپریو، الن دی جنرس و گرتا تونبرگ پیام های حمایتی برای مهار آتش سوزی جنگل های استرالیا در فضای مجازی منتشر کرده اند.

صبا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار