املت‌ماکارونی، غذای محبوب مادربزرگ‌های ناپلی
کد خبر: ۱۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار: 2020 January 06    -    ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
شهر ناپل ایتالیا به غذا‌های سنّتی خود، که بخشی از میراث محلی آن است، در بین شهر‌های جهان شناخته می‌شود. زیرا غذا‌های ناپولیایی انواع مختلفی از دستور العمل‌های ماکارونی، سبزیجات و ماهی را در خود جای داده اند. املت‌ماکارونی یکی از غذا‌های قدیمی و معروف سنتی در ناپل است که مادربزرگ‌ها و مادران علاقه زیادی به تهیه آن در خانه دارند.

املت‌ماکارونی، غذای محبوب مادربزرگ‌های ناپلیاختصاصی تابناک باتو؛ شهر ناپل ایتالیا به غذا‌های سنّتی خود، که بخشی از میراث محلی آن است، در بین شهر‌های جهان شناخته می‌شود. زیرا غذا‌های ناپولیایی انواع مختلفی از دستور العمل‌های ماکارونی، سبزیجات و ماهی را در خود جای داده اند. املت‌ ماکارونی یکی از غذا‌های قدیمی و معروف سنتی در ناپل است که مادربزرگ‌ها و مادران علاقه زیادی به تهیه آن در خانه دارند.

املت‌ماکارونی از تخم مرغ، پنیر، ماکارونی باقیمانده از ناهار روز قبل و سایر مواد باقیمانده در یخچال تهیه می‌شود و اغلب در هنگام پیک نیک و سفر‌های خارج از شهر در تابستان و در ساحل یا به عنوان یک شام سبک تهیه می‌شود؛ بنابراین دستورالعمل پخت آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

املت‌ماکارونی، غذای محبوب مادربزرگ‌های ناپلی

مواد لازم:

۳۵۰ گرم ماکارونی اسپاگتی
۵ عدد تخم‌مرغ
۲۵ گرم پنیر پارمسان رنده شده
۲۰ گرم کره
۵۰ گرم گوشت سالامی گاو
روغن زیتون و نمک و فلفل به‌مقدار لازم

مراحل تهیه:

۱. ماکارونی را به روش معمول در آب و نمک بپزید و بعد از نرم‌شدن کره را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.

۲. تخم مرغ‌ها را با نمک، فلفل و پنیر پارمسان رنده شده مخلوط کنید و هم بزنید.

۳. ماکارونی‌ها را در یک‌کاسه عمیق بریزید، سپس مخلوط زده شده را اضافه کنید و همه مواد را به خوبی مخلوط کنید.

۴. در یک ماهیتابه روغن زیتون بریزید، سپس یک لایه ماکارونی قرار دهید، سپس سالامی گوشت گاو را رو آن قرار دهید، سپس لایه دوم ماکارونی را روی آن بگذارید.

۵. ماکارونی‌ها را برای مدت پنج دقیقه روی حرارت کم بپزید سپس به طرف دیگر برگردانید تا به مدت پنج دقیقه دیگر نیز بپزد، سپس آن را از ظرف خارج کنید، آن را برش داده و داغ سرو کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار