تغییر برنامه امتحانات دانشگاه آزاد اعلام شد
کد خبر: ۱۶۶۹۴۹
تاریخ انتشار: 2020 January 04    -    ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
طهرانچی با ابلاغ بخشنامه‌ای، جزئیات تغییر برنامه امتحانات پایان ترم برخی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به تمام رؤسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای جامع مستقل، ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اعلام کرد که به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار و شرکت در مراسم تشییع پیکر ایشان در شهرهای تهران، مشهد و کرمان، برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در استان های زیر تغییر می‌یابد.

براساس این بخشنامه، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه ۱۵ دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان های تهران، قم، البرز، مازندران و مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ دی برگزار نمی‌شود و با نظر رئیس استان، به روز پس از آخرین امتحان منتقل می شود.

همچنین امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در روز سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نخواهد شد و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

در این بخشنامه تأکید شده که سایر استان ها با پیشنهاد شورای فرهنگی مرکز استان می توانند برای شرکت در مراسم تشییع و جابجایی امتحانات در چارچوب یاد شده برنامه‌ریزی کنند.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار