معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!
کد خبر: ۱۶۶۹۲
تعداد نظرات: ۲۲۴ نظر
تاریخ انتشار: 2015 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
فیلم‌های رده ب و کم‌هزینه ترسناک معمولاً آثاری آبکی از آب در می‌آیند که صرفاً در صدد ترساندن لحظه‌ای تماشاگر هستند. اما تکه تکه شدن از معدود فیلم‌های این دسته است که از این سطح فراتر می‌رود و هیولایی را به نمایش در می‌آورد که منحصر به فرد است.
20) مه (2007) (The Mist) – فرانک دارابونت

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

این فیلم که بر اساس رمانی از استاد وحشت، استفن کینگ ساخته شد، کمی با کتاب فرق دارد. اما حتی خود کینگ هم اعتراف کرد که این تغیرات فیلم را به یک ترسناک کلاسیک تبدیل کرده‌اند. اگر از ضعف جلوه‌های ویژه فیلم بگذریم، مه فیلم هولناکی با یک پایان تکان‌دهنده است؛ پایانی که می‌توان آن را یکی از تیره و تار ترین پایان‌های تاریخ فیلم‌های ترسناک آمریکایی دانست.

19) تکه تکه شدن (2008) (Splinter) – توبی ویلکینز

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

فیلم‌های رده ب و کم‌هزینه ترسناک معمولاً آثاری آبکی از آب در می‌آیند که صرفاً در صدد ترساندن لحظه‌ای تماشاگر هستند. اما تکه تکه شدن از معدود فیلم‌های این دسته است که از این سطح فراتر می‌رود و هیولایی را به نمایش در می‌آورد که منحصر به فرد است.

18) درون (2007) (Inside) جولین ماوری/ آلکساندر باستیو

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

این فیلم ترسناک فرانسوی از همان طرح اولیه‌اش هولناک است: غریبه‌ای به خانه یک زن باردار حمله می‌کند تا فرزند آن زن را از درون او برباید! فیلم در بسیاری از دقایق مشمئزکننده است اما تأثیر وحشتناکش را بر تماشاگر می‌گذارد.

17) (REC (2007 – جاوم بالاگوئرو/ پاکو پلازا

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

پس از موفقیت پروژه جادوگر بلر (1999) که به شکل خلاقانه‌ای حال و هوای مستندوار به ماجرای ترسناکش بخشیده بود، موجی از این دست فیلم‌ها به راه افتاد که داستان خود را از طریق فیلم‌هایی که مثلاً شخصیت‌های اصلی به صورت مستند ضبط کرده بودند روایت می‌کردند. بیشتر این فیلم‌ها آثار سطح پاینی بودند اما REC جان دوباره‌ای به این دست آثار بخشید.

16) فعالیت فراطبیعی (2007) (Paranormal Activity) – اورن پلی

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

دیگر فیلم مهم موج آثار ترسناک مستندوار و از معدود فیلم‌هایی که به دام تقلید نیفتاد و توانست حسابی تماشاگران را بترساند. فیلم درباره زوجی از طبقه متوسط است که بعد از نقل مکان به خانه جدیدشان، به طرز فزاینده‌ای با مزاحمت‌هایی از سوی افرادی ناپیدا روبه‌رو می‌شوند و تصمیم می‌گیرند از این قضیه سر در بیاورند. غافل از این که تلاش آنها به معنی وحشت بیشتر برای آنها (و تماشاگر) است.

15) حلقه (2002) (The Ring) – گور وربینسکی

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

این فیلم نه تنها آغازگر موج اقتباس از فیلم‌های ترسناک ژاپنی (J Horror) که یکی از بهترین این اقتباس‌ها هم هست. ساخت یک فیلم ترسناک قابل قبول که بتواند درجه نمایش PG-13 دریافت کند کار کمی نیست!

14) باشگاه خودکشی (2002) (Suicide Club) – سیون سونو

معرفی 20 فیلم ترسناکی که باید دید!

ترسناک بودن این فیلم جنایی - ترسناک از آنجا ناشی می‌شود که سازندگانش وحشت را از دل پدیده‌ای بیرون می‌کشند که بسیاری از ما به طور روزانه با آن سر و کار داریم: اینترنت. باشگاه خودکشی در مورد یک سری خودکشی‌های جمعی است که مردم را شگفت‌زده کرده است. ماجرا از جایی جدی می‌شود که هکر جوانی به نام کیوکو ادعا می‌کند توانسته ارتباطی میان این خودکشی‌ها و یک وبسایت اینترنتی پیدا کند.

13) دیگران (2001) (The Others) – آلخاندرو آمنابار

این فیلم زمانی به خاطر اکران در سینماهای ایران، در کشور ما هم به محبوبیت فراوانی دست یافته بود. حالا، 13 سال بعد از زمان نمایش دیگران، ممکن است داستان فیلم طراوت آن موقع را نداشته باشد. به خصوص این که در طول این سال‌ها فیلم‌های ترسناک فراوانی در اختیار مردم قرار گرفته‌اند که دسترسی به آنها در آن زمان خیلی سخت‌تر از امروز بود. اما دیگران هنوز جذاب و تأثیرگذار باقی مانده است و دلیلش هم فرم روایی و فضاسازی خاص و جذاب آن است.

12) بازی‌های مسخره (2007) (Funny Games) – میشاییل هانکه

هانکه نسخه اصلی این فیلم را در 1997 در اتریش ساخته بود،‌ اما 10 سال بعد آن را با عوامل آمریکایی در حد نما به نما بازسازی کرد. نکته هولناک فیلم جایی است که هانکه نوک پیکان را به سمت تماشاگر برمی‌گرداند. دقیقاً جایی که به نظر می‌رسد به طور کامل از اقدامات سادیستی شخصیت‌های منفی فیلم وحشت‌زده و منزجر شده‌ایم، هانکه به یاد ما می‌آورد که ته دلمان از تماشای قربانی شدن آدم‌ها لذت می‌بریم. بازی‌های مسخره شاید از جنبه‌ای ترسناک‌تر از تمام فیلم‌های این فهرست باشد. چرا که به یاد ما می‌آورد همه ما می‌توانیم یک جنایتکار سنگدل باشیم. بازی‌های مسخره یکی از «غیر قابل لذت بردن»ترین فیلم‌هایی است که می‌توان به دیگران پیشنهاد داد. اما چه کسی است که یک وجه مازوخیست گردن‌کلفت در وجود خود نداشته باشد؟ هانکه با نبوغی مثال‌زدنی دست روی همین وجه درونی تماشاگر می‌گذارد.

11) کلبه جنگلی (2012) (The Cabin In The Woods) – درو گدار

کلبه جنگلی یک فیلم ترسناک کلاسیک نیست؛ فیلمی است که از فیلم‌های کلاسیک این ژانر تجلیل و در عین حال با قواعد این فیلم‌ها به شکل دلپذیری بازی می‌کند. وجه تمایز کلبه جنگلی با فیلم‌های ترسناک دیگر این است که به دو شکل باعث نیم‌خیز شدن تماشاگر می‌شود:‌ اول با سکانس‌های ترسناکی که حال و هوای بسیاری از فیلم‌های ترسناک محبوب تماشاگران را دارد و دوم در لحظاتی که تماشاگر باتجربه‌تر – با توجه به تجربه تماشای دیگر فیلم‌های ترسناک – انتظار وقوع اتفاق خاصی را می‌کشد (یا برعکس؛ انتظار رخ دادن هیچ حادثه‌ای را نمی کشد) و سازندگان فیلم با این کلیشه‌ها بازی کرده و تماشاگر را حسابی غافلگیر می‌کنند. همین است که فیلم خوب و موفق کلبه جنگلی را به یک نمونه منحصر به فرد تبدیل می‌کند: حتی یک لحظه هم نمی‌توان آرام و قرار داشت. هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد که انتظارش را نداریم.

10) روانی آمریکایی (2000) (American Psycho) – مری هارون

البته که بازی درخشان کریستین بیل در موفقیت این فیلم نقش به‌سزایی داشته است. اما یک عامل مهم دیگر هم در تأثیرگذاری فیلم نقش دارند. روانی آمریکایی می‌توانست یک فیلم ترسناک یا یک اسلشر کلیشه‌ای (و البته چه بسا باز هم خوب) باشد. اما سازندگان این فیلم (همچون کتابی که فیلم از رویش اقتباس شده) روی یک طناب باریک راه می‌روند؛ بدون این که به هیچ کدام از دو سو سقوط کنند. روانی آمریکایی آگاهانه به سمت یک درام روانشناسانه شخصیت‌محور با مایه‌های آشکار فیلم‌های ترسناک پیش می‌رود. آن‌قدر با شخصیت اصلی فیلم همراه می‌شویم که وقتی می‌فهمیم یک روانی به تمام معنا است،‌ دیگر نمی‌توانیم خودمان را از او دور کنیم.

9) ایچی قاتل (2001) (Ichi The Killer) – تاکاشی میکه

احتمالاً‌ کمتر کارگردانی در دنیا به اندازه تاکاشی میکه اجازه می‌دهد غریزه‌اش تا این حد بر آثارش حکمفرما باشد. میکه از نمایش خونریزی و خشونت لذت می‌برد و این لذت را با تماشاگرش سهیم می‌شود. برای همین فیلم‌های او مخاطب خاص خودشان را دارند. حالا حسابش را بکنید که ایچی قاتل حتی در میان آثار این کارگردان پرکار هم یکی از خشن‌ترین و وحشتناک‌ترین فیلم‌ها به شمار می‌رود. اگر از آن دسته تماشاگرانی هستید که زود حالتان به هم می‌خورد، پیشنهاد می‌کنیم امیال مازوخیستی خود را با تماشای یک فیلم ترسناک دیگر ارضا کنید. چون این فیلمی است که نمایش تمایلات سادیستی را به حد اعلای خود می‌رساند. نمایش این فیلم در کشورهای بسیاری ممنوع شد. چون خشونت و وحشت جاری در فیلم نه فقط برای کودکان، که حتی برای بزرگسالان هم دردناک تشخیص داده شد.

8) ستون فقرات شیطان (2001) (The Devil's Backbone) – گیلرمو دل‌تورو

ستون فقرات شیطان که خود دل‌تورو آن را شخصی‌ترین فیلمش نامیده، به نوعی خواهرخوانده مشهورترین فیلم دل‌تورو، هزارتوی پن (2006) به شمار می‌رود. این فیلم فانتزی خوش‌ساخت، داستان کارلوس را بیان می‌کند: پسر جوانی که در آخرین سال نبرد داخلی اسپانیا یتیم‌خانه را ترک می‌کند و همین‌طور که سرگردان است، یک روح را پیدا می‌کند که زمین را پاتوق خود قرار داده است. توانایی دل‌تورو در تلفیق عناصر ترسناک داستان‌های ارواح با معصومیت دوست‌داشتنی و کودکانه، حال و هوای منحصر به فردی به فیلم بخشیده است.

7) 28 روز بعد (2002) (28 Days Later) – دنی بویل


به سختی می‌توان فیلم‌های مربوط به زامبی‌ها را جدی گرفت. اکثر این فیلم‌ها یا به عنوان آثار رده ب مورد بررسی قرار می‌گیرند یا اساساً در قالب فیلم‌های ترسناک – کمدی جای می‌گیرند. فقط کارگردانی مثل دنی بویل است که می‌تواند فیلمی در مورد زامبی‌ها بسازد که در هیچ کدام از دو دسته بالا جای نگیرند. بویل مثل همیشه لحظات وحشت فزاینده را در تضاد با لحظات رستگاری و زیبایی به نمایش در آورده و جذابیت و غنای فراوانی به این ایده و تضاد می‌بخشد. اما جذاب‌ترین نکته فیلم این است که زامبی‌ها هولناک‌ترین جنبه 28 روز بعد نیستند. بویل موفق می‌شود خلأ و تهی‌شدگی را در شهری که دارد از بین می‌رود به گونه‌ای به تصویر بکشد که ته دل هر بیننده‌ای را خالی کند.

6) میزبان (2006) (The Host) – بونگ جون هو

میزبان یک فیلم هیولایی محشر است. هیولای فیلم همان‌طور وارد ماجرا می‌شود که سال‌ها قبل گودزیلا راهش را به درون سینما باز کرده بود: عوارض فعالیت‌های بیولوژیکی ایالات متحده در خاک آسیا. البته این بار پای فعالیت‌های اتمی در میان نیست. واقعه‌ای که الهام‌بخش میزبان شده، در سال 2000 رخ داد: زمانی که یک مأمور کفن و دفن کره‌ای که برای ارتش ایالات متحده کار می‌کرد، مقادیر زیادی فرمالدهید را در مجرای فاضلاب رها کرد. این، جایی است که فیلم آغاز و هیولای ماجرا خلق می‌شود.

5) شاون مردگان (2004) (Shaun of the Dead) – ادگار رایت

این کمدی درجه یک که شاید بتوان آن را بهترین فیلم در میان سه‌گانه ادگار رایت تلقی کرد، مثل هوای تازه‌ای در دل فیلم‌های مربوط به زامبی‌ها بود. نکته فیلم این بود که به جای این که هجوم زامبی‌ها باعث ایجاد حس طنز در فیلم شود، با اثری سرشار از کمدی‌های موقعیت درجه یک و تضادهای بامزه میان شخصیت‌هایش روبه‌رو هستیم.

4) اره (2004) (Saw) – جیمز ون

بی هیچ تردیدی از تأثیرگذارترین، بهترین و مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک هزاره جدید است. اره تنها با 1.2 میلیون دلار ساخته شد اما اثری از کمبود بودجه و سردستی بودن صحنه‌ها در فیلم مشاهده نمی‌کنیم. جدا از هولناک و خفقان‌آور بودن داستان فیلم، نکته جالب اره پیچیدگی‌های اخلاقی است که سر راه شخصیت‌ها قرار می‌گیرد و تماشاگر هم به شدت درگیرشان می‌شود. از این جنبه، اره (لااقل در برخی از دقایق) حتی حال و هوای یک اثر فلسفی به خود می‌گیرد. جیمز ون از معدود کارگردان‌هایی است که نه فقط با نمایش هیولاهای عجیب و غریب یا سکانس‌های مشمئزکننده، که با توانایی‌های کارگردانی‌اش و حتی زاویه دوربین می‌تواند دل تماشاگر را خالی کند.

3) فرد مناسب را راه بده (2008) (Let The Right One In) – توماس آلفردسون


این فیلم بر اساس رمانی از جان ایویده لیندکویست، یکی از گل‌های سرسبد این فهرست است که به عنوان فیلم ترسناک و به عنوان یک قطعه هنری به یک اندازه جوابگو است. فرد مناسب را راه بده یک فیلم خون‌آشامی است که همین‌طور که پیش می‌رود، لحن غمبار یک ملودرام تقدیرگرایانه را در پیش می‌گیرد. این اثر شاعرانه خون‌آشامی داستان افرادی است که در چرخه بی‌پایانی گرفتار شده‌اند و همین است که آنها را به هم نزدیک می‌کند. اگر فیلم‌هایی که به بررسی ارتباط آدم‌هایی با سن، نژاد، مذهب یا رنگ‌های پوست متفاوت می‌پردازد را مرزشکن می‌نامیم، در مورد این فیلم که نشان می‌دهد آدم‌های عادی و خون‌آشام‌ها هم به راحتی می‌توانند به هم نزدیک شوند، چه می‌توان گفت؟ نسخه بازسازی شده این فیلم در آمریکا به نام مرا راه بده (Let Me In) با بازی کلوئه گریس مورتز فیلم بدی نیست، اما اصلاً جادوی نسخه اصلی را ندارد.

2) تشنگی (2009) (Thirst) – پارک چان ووک

تشنگی داستان کشیشی به نام سانگ - هیون است که طی یک فعالیت شکست‌خورده پزشکی به یک خون‌آشام تبدیل می‌شود. همان‌طور که سان – هیونگ متوجه عطش خود به نوشیدن خون می‌شود، شهوتی برای نزدیکی به یک زن متأهل را هم احساس می‌کند: دومی او را از روحانیت دور می‌کند و اولی او را از انسانیت. اینجاست که سانگ – هیون باید با هیولای درونش مبارزه کند. از نظر لحن و فضای کلی، تشنگی می‌تواند یکی از اقوام فرد درست را راه بده تلقی شود. یک خون‌آشامی شاعرانه که فردی سابقاً‌ عادی را نشان می‌دهد که تحت حادثه‌ای برای همیشه به یک فرد غیر عادی تبدیل می‌شود و دردناک‌تر این که شاید هیچ‌وقت کسی متوجه این قضیه نشود.

1) احضار (2013) (The Conjuring) – جیمز ون

محشر! واقعاً فیلم مخوفی است؛ یک فیلم ترسناک اصیل و درجه یک. در حدی حتی فراتر از اره، جیمز ون تقریباً با استفاده از هر شیوه‌ای که امکان‌پذیر است، تماشاگر را می‌ترساند و مهم‌تر این که هیچ‌کدام از این تمهیدات به یکدستی فیلم ضربه‌ای نمی‌زنند. در اوایل فیلم، جایی که هنوز ماجرای اصلی شروع نشده، در یکی از آرام‌ترین شب‌های خانواده اصلی فیلم (که قرار است به زودی با حمله هولناک ارواح مواجه شوند) ناگهان نمایی از بیرون پنجره خانه آنها می‌بینیم. نمایی که انگار نمای نقطه نظر یکی از ارواح است. این سکانس فیلم را ببینید تا بفهمید چطور یک کارگردان کاربلد و باهوش می‌تواند فقط با انتخاب مناسب نما و جای دوربین در یکی از «عادی»ترین سکانس‌های فیلم، ته دل تماشاگر را حسابی خالی کند. احضار تقریباً تمام آن چیزی است که از یک فیلم ترسناک با کیفیت می‌توان انتظار داشت.

کافه سینما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
26
15
پرتقال کوکی
شاینینگ
پرندگان
هاستل
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
جدی اینا ترسناک بودن ؟؟؟ پرتغال کوکی تو ژانر وحشت !!!!!!!!
محسن جون
| |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
سه گانه: «کینه»: grudge
البته نسخه ژاپنیش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
8
33
اما روانی هیچکاک واقعا چیز دیگست که در لیست نیامده .
سعید صندوقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
32
17
سلام ای کاش نام فیلم wrong turn یا همان پیچ اشتباه را هم می نوشتید.
واقعاً زیباست و تاکنون تا شماره 5 آن ساخته شده .
لازم به ذکر است که شماره های 1 و 2 و 3 این فیلم بسیار جالب ساخته شده بودند
پاسخ ها
محسن
| |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
شماره 1 و 2 رو دیدم، به معنای واقعی کلمه مزخرف و چرند! از دیدن بقیش منصرف شدم...
ناشناس
| |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
هفت تاس. دو تاشو ندیدین...که البته چیزی هم از دست ندادین. دنباله خیلی ضعیفی داشت.
hadi.di777
| |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
با احترام به نظر شخصی تون،فقط میشه شماره یک رو تا حدودی خوب دونست اونهم بخاطر تازگی داستان،وگرنه از قسمت بعدش فقط تکرار و کلیشه و گاها طنز!!!تا جایی که تبدیل شده به یک مثال برای چرت بودن در دست فیلم بازها...
الینا اراکلیان
| |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
واقعا این فیلم حتی ارزش یک دقیقه نگاه کردن رو ناره.تا زمانی فیلم هایی مانند جن یری امیلی رز یا تسخیر شدگی هانا گریس.یا فیلم کنجورینگ 1 و 2 وجود دارند این فیلم ها اصلا ارزش دیدن رو پیدا نمیکنند
شوکا
|
Spain
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
11
31
چیزی از فیلم زیبا و مشهور Mamaنگفتید.
پاسخ ها
مجید
| |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
کجای فیلم ماما ترسناکه فقط فیلم کانجورینگ
نگار
| |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
نه بابا ماماکه اصلا ترسناک نیس
صمد 2046
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
13
14
این فیلمها را از کجا می توان تهیه کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
36
111
چقدر ملت منزوي و بدبختي هستيم كه نمي تونيم اين فيلم ها رو زماني كه همه جاي دنيا اكرانه، تو سينما ببينيم. و در نهايت مجبور مي شيم يواشكي و از گوشه خيابون يه سي دي با كيفيت بسيار بد بگيريم و ببينيم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
بدبختی خودت رو به خاطر ندیدن این فیلم ها به دیگران تسری نده لطفا.
ناشناس
| |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
واقعا که ادم حقیری هستی ، مردشور خودت افکار و دنیای پوچ و بی معنی که داری ببره ،
بار اخرتم باشه که اون مزخرفات کله پوکت به ملت نسبت میدی
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
12
42
ای بابا شما که اصلی را از قلم انداختید :
insidious
ناشناس
|
Singapore
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
11
79
کسی ک فیلم جن گیر را ندیده. هیچی ندیده .لیست ضعیف
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
اتفاقا لیست فوق العاده قوی است.
من فیلم پارانورمال اکتیویتی رو که دیدم تقریبا چهارسال درگیرش بودم. شبها از ترس نمیتونستم تنها بخوابم.
خواهش میکنم وسوسه نشید که ببینید
مهشید
| |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
آره فیلم جنگیرم خیلی خوب بود
مصطفی
|
Netherlands
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
14
17
پیچ اشتباهی
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
9
11
the forth kind

:| نبود توی لیست
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
5
9
فکر کنم این لیست مربوط به فیلم های سال 2000 به بعده
آبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
5
12
the dead evil
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
5
9
قديميه به روز نيست
خسسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
3
15
جن گیر رو باید دید

دیگران با بازی نیکول کیدمن که تو لیست بود عالیه

همینطور فیلم قبرستان حیوانات

مقصد نهایی 1 هم واقعا شاهکاره , البته باید فیلم رو با یه فیلم بین حرفه ای دید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
10
29
من تو عمرم بیشتر از 3000 تا فیلم دیدم اعم از ترسناک و غیرترسناک ... ولی واقعا احضار رو وقتی دیدم ده دقیقه مونده به اتمام فیلم سیستم رو خاموش کردم چون واقعا ترسیده بودم
مری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
10
40
(من تام و جری هم می‌بینم ...)، کاریم نداشته باشین، من داشتم از اینجا رد می‌شدم؛
Mangool
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
9
18
سلام؛
فیام خیابانهای تهران... کمی در باره سناریوی فیلم بگم....
بخصوص اگه از بانک و طلا فروشی بیایی بیرون!!!!؛
یا یه چیزی شبیه کسیه پول تو دستت باشه!!!
یا برخی موتور سوار رو میبینی!!!!
یا سوار ماشین شخصی خسته میری خونه!!!!
یا تازگیها هم اگه دست کسی بخوره به آینه بغل...!!!!
یا دعوای خانوم با شوهرش... یا شوهر با خانومش...
یا پسر با پدر...
یا تو خیابون به کسی تنه یا ذل بزنی!!!!!
یا کسی تو خیابون به تو تنه یا ذل بزنه!!!!!
یا هوس کنی آخر شب با خونواده بری پیاده روی...
یا بخوای آخر سبی بری دارو بخری!!!!
یا نوبت تو پمپ بنزین را بگیری یا بگیرند!!!!
خصوصا اگه یه شمشیر یا فمه ببینی که دیگه مطمئنم، درجا از ترس سنگ کوپ میکنی...!!!!
خوبی این فیلم جندتاس :
یکی اینکه تکرار میشه؛ اما صحنه هاش تکراری نیست!!!!!
دیگه هنرپیشه هاش یه جورایی بهم شبیه اند اما یه شکل نیستند!!!!!
سینماش ساعت خاصی برای شروع و پایان سانس اش نداره!!!!!
ورودیش هم مجانی و آزاده!!!!
سن و سال بیینده؛محدودیت نداره!!!!
بر عکس سالنهای ورزشی؛ ورود جنسیت محدویت نداره!!!!!
گاهی فیلم را با تمام وجود احساس میکنی!!!!؛ انگار این اتفاق داره برا خودت میافته!!!!!!
کارگردانش ناشناخته اس!!!!
فیلم بدون واسطه ست؛دور بینی در کار نیست!!!!!
اما گاهی دوربین بدست ها دور تا دور هنرپیشه ها!!!! رو میگیرند!!!!!!
گاهی سرانجام فیلم خوبه و گاهی هم نه!!!!!
خلاصه اعصاب مصاب ندارما...
یا بقول این جدیدیا نِرو ؛ مِرو ندارما...
برید کنار!!!!!
گفتم بعد از اینهمه اسم فیلم ترسناک یکم دو هم خوش باشیم و بخندیم!!!!
.یا حق.
پاسخ ها
رها
| |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
میشه بگید ترسناک ترین فیلم خارجی چیه
The Conjuring
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
4
27
تنها فیلمی که پیشنهاد میکنم و هر کی ادعاش میشه که نمیترسه اینه The Conjuring
پاسخ ها
من
| |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
من ادعام میشه فیلم ترسناکی نبود واقعا :/ البته لازم به ذکره که این فیلمو تنها ندیدم ولی در کل به جز یکی دوتا صحنه ی ترسناک چیز خاصی نداشت
نارینه
| |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
منم معتقدم این فیلم خیلی ترسناک نبود چندتا صحنه قشنگ و هیجانی داشت که واقعا عالی بودن
کوهستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
22
8
walking dead عالی عالی عالی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
شما فرق فیلم و سریال رو می دونین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
29
36
من نمی دانم چرا افراد فیلمهای ترسناک می بینند ؟ این فیلمها با روح و روان افراد بازی می کنند .اعصاب آدم را خورد می کنند . واقعا ترسیدن چه لذتی داره ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
همون لذتی که ترن هوایی داره. این ترسیه که خطری برای آدم نداره.
مهدی
| |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
هر کسی سلیقه ای داره. من هم یه روز این حرف رو میزنم. اما الان از دیدن این فیلمها لذت میبرم. بخصوص اینکه خیلیهاشون الان معناگرا شدن.
ناشناس
| |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
آدمایی که مثل من تخیل قوی دارن اصلا نباید همچین فیلمایی رو ببینن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
2
21
جن گیر
هیچکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
3
23
ته ته ته فیلم ترسناک احضاره!
پاسخ ها
رها
| |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
مخصوصا دومیش
باخدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
4
22
فیلم طالع نحس هم زیباست
یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
2
13
۱۴۰۸ یک فیلم در ژانر ترسناک و دلهره‌آور محصول ۲۰۰۷ آمریکا است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
5
16
جای (سکوت بره ها ) خالیه
باکلاسترین فیلم ترسناک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
1
9
اگه فیلم مترسک ها رو ببینید تا مدتها می ترسید تنهایی توی جاهای بدون سقف یا اتوبوس باشید. واقعا ترسناکه
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
3
6
فیلم عکاس رو از قلم انداختین...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
عکاس رو کمتر می شناسن...ولی نسخه تایلندیش واقعا ترسناکه. خیلی ترسناک.
AaA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
2
4
جیپرز مرموز هم خیلی از اون فیلم های عالیستتتتتتت
ولی خوب از قدیمیا کلبه جن و جنگیر عالی هستن
این جدیدا هم یکی هست با نام pay the chost
تصویه حساب با روح ،ترسناک نیست زیاد اما خوب بدک نیست
نويد
|
Seychelles
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
9
Dead End
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
8
چند تا فیلم واقعا ترسناک تو این لیست جاشون خالیه:
یکی Drag me to hell، یکی کینه، و هالووین
پاسخ ها
نارینه
| |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
drag me to hell که به نظرم اصلا ترسناک نبود حتی چندتا صحنه خنده دارم داشت
پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
36
16
آقای تابناک عزیز
چرا آخه ترویج ترس و خشونت در جامعه می کنی، دیدن این فیلم ها چه تاثیر مثبتی در جامعه متوحش ما می گذاره، چرا به دست خودمون داریم ریشه خودمونو میزنیم، کم تو سینما و تلویزیون ایران فیلم های جنایی می بینند ملت که الان ژانر وحشتم دارید بهش اضافه می کنید، واقعا ما خودمون اینقدر بدبخت و بی اسطوره هستیم که بشینیم یه فیلم وحشتناک رو ببینیم که خود من تو نوجوانی یه صحنه دیدم که هنوز وقتی یاد اون فیلم می افتم اعصابم داغون می شه، دوست من این فیلم تاثیر وحشتناکی رو نوجونامون میذاره، ازت خواهش می کنم یکم فکر کن قبل از این که مطلب بگذاری
ازت سپاسگزارم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
10
5
فیلم جن گیر رو از قلم انداختین فیلمی که بر اساس یک واقعیت که در امریکا اتفاق افتاده ساخته شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
2
اینجا همه چیز در واقعیت ترسناک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
1
7
drag me to hell خیلی جالبه ببینید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
10
4
جالبه برام کسی چیزی از فیلم زیبا و ایرانی «پرده آخر» نگفته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
28
خیلی ها به تیکه تیکه کردن و خونریزی های شدید ژانر ترسناک میگند، این اشتباه محضه ، اینگونه فیلم ها چندش آور و تهوع آورند،
در صورتی که فیلم ترسناک ، فیلمیه که درش خونی دیده نمی شه و به بیننده هر لحظه دلهره و هیجان وارد میکنه.
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
14
9
مگه مرض داریم که این فیلما را ببینیم و بعدش چهارسال شبا از ترس خوابمون نبره؟؟؟؟
milad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
4
4
Human centipted 1,2,3
دنیا
|
Germany
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
1
7
خیلی ادمای خنده داری هستید،این فیلما اصلا ترسناک نیس فقط دوساعت هیجان میده،اه یه فیلم خوب معرفی کنیدتو ذهن ادم بمونه مثل cold prey
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
5
سلام من ی فیلم دیدم که چند تا دانشجو میخوان برن مراسمی که فردا توی دانشگاه قراره اتفاق بیوفته رو داغوا کنن که اتفاق هایی براشون میوفته .لطفا اگه فیلمو دیدین اسمشو بهم بگید ممنون.
و البته باید بگم فیلم سکوت بره ها هم خیلی زیباست
پاسخ ها
زیبا
| |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
فک کنم اسمش بچه ی شیطان چون منم دیدمش
عرفان
|
Germany
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
11
همه ی این فیلم هارو جیمز وان ساخته و من پیشنهاد میکنم همه ی فیلم های جیمز وان رو ببینید
3=sow
2=insidious
1=The Conjuring
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
8
3
به نظرتون مسخره ست من وقتی فیلم ترسناک ووقتی فیلم به یه جایی حساسی رسید سریع گوشیم رو برمیدارم کلش بازی میکنم چون فقط صداشو میشنوم یعنی صداش هم وحشاکه تروخدا نخندید اگه این کوشی نبود من الان سکته میکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
3
3
فیلم Sawمگه چشه که نمیزارین
Popo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
5
Insidious محشره کارگردانش هم جیم وانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
2
8
دوستان فیلم احضار یک و دو رو حتما ببینین ، فوق العاده ترین فیلم ترسناکی بود که دیدم شاهکار کردن و بر اساس واقعیته
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
1
5
فیلم پارانومال اکتیویتی 1 تا 5 قشنگن.ولی یکش واقعا از همشون جالب تره و زیباتره.کانجیورینگ یا همون احظار هم عالیه. فیلم dead silence سکوت مرگبار از کار های جیمز ون هست. واقعا در تعجبم که فیلم به اون ترسناکی و زیبایی رو چرا تو لیست تزاشتین.کسایی که میخوان یه ترس واقعی رو تجربه کنن که به واقعیت هم نزدیک باشه فقط سکوت مرگبار یا dead silence رو ببینن.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
1
2
خفن بود
mahan
|
United States of America
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
7
3
سلام من تاسن چهارده سالگی اصن دنبال فیلم ترسناک نبودم یا هیچ علاقه ای نداشتم نمیدونم
ولی یک روز از دوستانم فیلم ده کانجورینگ رو به هم نشون داد همه چی برام عوض شد من دیگه اون ادم سابق نبود بارها شده از یک شب تا شش صبح تو کانال های ترسناک به دنبال فیلم و داستان ترسناک بودم بعدش فیلم انابل بیرون اومدو علاقم زیاد شد جوری که تو روز از سایه خودم میترسیدم بعد سعی کردم از اینجور چیزا دور بشم و تونستم زیاد دنبال جن و داستان نمیرم
من فقط دو فیلم ترسناک رو دنبال میکنم the conjuring 12
و انابل که به زودی دو انابل بیرون میاد

از من به شما نصیحت زیاد خودتونو درگیر جن و داستان و فیلم ترسناک نکنید
Sina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
1
2
من مدتهاست دنبال یه فیلم خیلی خفنی هستم که یه تیکشو تو ماهواره دیدم،یه چیز ترسناکی بود که یه دفعه اززیر موکت یافرش یا ازتوی دیوار میومد خیلی ترسناک بود حیف که فقط یه تیکه ازفیلمو نشون داد اسمشم نگفت،من همه جارو زیرورو کردم نتونستم پیداکنم تواینترنتم نتونستم چون اسمشو نمیدونم،تورخدا کسی میدونه بگه،اگه میتونین پیداش کنین،من که همه فیلمای ترسناکو دیدم ازهیچکدوم نترسیدم ولی این واقعا خفن بود
پاسخ ها
mery
| |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
mama بوده احتمالاً
Sina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
5
پیشنهادم برای افرادیه که،دنبای فیلمهای واقعا ترسناکن،حتما اسلشرهای فرانسوی رو ببینید،چندتا فیلم بهتون معرفی میکنم که واقعا ترسناکن
Cassadaga
Livid یا همون کبود
Inside
The exorcist 1
High tension
Dead story
The Martyrs
Un born
پاسخ ها
re
| |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
یا جعفر تیار، دست گذاشتی رو بهترینا!! ایول
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
1
5
فیلم " تپه ها چشم دارند" رو کسی اشاره نکرد ! این فیلم رو ببینید حتماً و معنای هیجان رو درک کنید. معروف هم هست :)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
1
4
فیلم اضحار روح را ندیدم فقط قسمت دوم ان را دیدم که امسال (2016)اکران شد ولی فیلم فعالیت های ماورا وطبیعه (paranormal activity) تمام قسمت هاش رو اگر دیده باشید خیلی ترسناکه همه چیز معلوم میشه حتما ببینید
shervin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
1
سلام خسته نباشید اسم یه فیلم رو نمیدونم میخواستم از شما ها کمک بگیرم
(فیلمش مربوز به یک پسر و دوستاشه که هر کدوم تک تک میمیرن یه قسمت از فیلم هم دختر توی یه ازمایشگه هست که لیزر یهو شروع به کار میکنه و دختر رو میسوزونه کسی اگه اسم فیلم رو بلده بگه )ممنون
پاسخ ها
حدیث
| |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
اسمش مقصد نهاییه ولی یادم نیست چندش بود:)
فرزاد
| |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
‌مقصد نهایی بوده
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
2
من اکثر فیلمای ترسناکی ک صحبتش شدو دیدم.الانم فک نمیکنم دیگه فیلم ترسناکی باشه ک روم تاثیری داشته باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
1
5
دنبال یه فیلم میگردم که اسمش یادم نمیاد
ماجراش این بود ک دختری به جنگل میره تا مطالعه کنه
که توسط جند پسر که یکیشون معلول بود و دیگری پلیس مورد تجاوز قرار میگیره و بعد از همشون انتقام میکیره
کسی میدونه اسمش چیه؟
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
2
4
اگه دنبال فیلم ترسناکید احضار رو ببینید.دوشم اومده.من تا حالا6بار نگاه کردم ولی باز هروقت میبینم میترسم
ابوالَفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
1
2
اسم اون فیلم که دختره انتقام میگیره هست I SPIT ON YOUR GRAVE که معنای فارسیش میشه من روی قبر شما تف میکنم...ضمنا قسمت ۲ و ۳ هم داره این فیلم.
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
1
فیلم کینه را از قلم انداختین مخصوصا ۱و۳ خیلی ترسناک‌ کلبه وحشتم خیلی ترسناک و دلهره اوره
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
2
ببخشید کسی میدونه اسم این فیلم که میگم داستانش رو چیه. دختره با دوس پسرش میرن توو جنگل. بعد همه زامبی میشن دختره فرار میکنه. مامان دختره میره دنبالش بعد که پیداش میکنه با چند نفر دیگه میخوان از دست زامبیا فرار کنن
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
3
من فیلم ترسناک زیاد میبینم... اما کانجورینک ( احضار) یه چیز فوق العاده است....
هنوز میترسم که دوباره ببینمش....
کسی اگه نمیتونه اصلا سراغ دیدن این چنتا فیلم ک بالا اشاره شده، نره...
محی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
1
ی فیلم ترسناک خارجی بود ک اولش چندتا دختر پسر باهم تو قبرستون قایم موشک بازی میکنن بعدش تک تک میمیرن.کسی میدونه اسمشو؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
فیلم تق تق
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
سلام کسی فیلم هایی ک درباره گرگینه ها ساختن و دیده که ژانر وحشت و ترسناک نباشه ؟ اسمشو
میدونید؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
2
تپه ها چشم دارند1[the hills have eyes) فیلم وحشتناکیه،هر کس میگه نمیترسه فقط نگاه کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
0
بنده همیشه یکی از دنبال کنندگان فیلم های ژانر وحشت بودم،تقریبا تمام فیلم های ترسناک رو دیدم،تو این لیست شماها فقط احضار عالیه ولی اگه میخواید ترس واقعی رو تجربه کنید و فیلمی ببینید که احضار پیش روش خنده دار باشه پیشنهاد میکنم این فیلم ترکیه ای رو ببنید حتما،تجربه ترس و دلهره واقعی،بر اساس داستان کاملا واقعی،تنهایی تونستید ببینید به قدرت خودتون ایمان بیارید. dabbe 6
Astroid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
1
فیلم ترسناک براساس ترسناک بودن
1،کینه2
2.احضار
3.درونی
4حلقه
مملو
|
United States of America
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
2
0
به کسایی که عاشق هیجان و وحشت هستند پیشنهاد میکنم پارانورمال اکتیویتی رو حتما ببینید.داخل فیلم چیز خیلی ترسناک وجود نداره ترس تازه بعد از فیلم شروع میشه.واقعا حس وحشت رو بعد از دیدن این فیلم حس کردم
گندم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
0
سلام. دوستان میشه کمکم کنین که یه فیلم خیلی قدیمی و ترسناک رو پیدا کنم؟ مامانم میگه یه فیلم دیده که یه خونه وسط قبرستون بوده یه خانواده میان اونجا بعد از اون هر شب از یه قبری خون در میومده بعد یه روحی هم بوده. یه همچین چیزایی برا من تعریف کرد. کسی اسم این فیلم رو میدونه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
باسلام قدیم یه میلم خوناشام دیدم که یه گروهی واسه نابودی این ادم هایی که خون میخوردن رفتن که جوری بود با یه اسلحه یا تیر کمان میزدن اینارو و باخودرو از یه خونه خرابه میکشیدن بیرون وبه محض رسیدن به افتاب نابود میشدن و زمانی هم که روز بود بیرون نمیرفتن ولی شب بیرون می امدن اگه با کسی برخورد میکردن گلوی اون طرف رو گاز میگرفت اون طرف هم خوناشام میشد-اگه اسم این فیلم رو کسی میدونه ممنون میشم بگین
سهيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
2
5
حالا ١٠٠ نفر ميان ميگن احضار احضار ! واقعا ١ نفر گفت كافى نبود؟ به خدا متوجه شديم شما اين فيلمو ديدين. فيلميو معرفى كنين كه كمتر ديده شده. مطمئن باشين فيلم احضارو همه ديدن!
treefa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
سلام کسی این فیلمو دیده اسمشو بهم بگه درباره یه زن با پسر کوچولوش هست که تو خونه تنها میمونن و شوهرش برای کاری رفته سگ بزرگ و ترسناکی دارن اون سگ بهشون حمله میکنه و میخواد اونا رو بکشه.خیلی دنبالشم
مرتضی
|
Iraq
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
0
The Conjuring هر دو قسمتش به معنای واقعی جذاب هستن.فیلم جن گیر هم که اصلا نیاز به تعریف نداره.
فیلم دیگران هم موضوع جذاب و نوعی داشت در زمان خودش و بسیار عالی بود. این 4 تا فیلم ارزش دیدن دارند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
2
فیلم احضار فوق العاده ترسناکه . کل فیلمش سکانس های ترسناکه . با فیلم آنابل اشتباهش نگیرین فقط یه عروسک بینشون مشترکه . احضار بعد از جن گیر ترسناکترین فیلم تاریخ سینماست !!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
بدون شک فیلم احضار با اختلاف بسیار زیاد ترسناکترین و جذابترین فیلم تاریخه به نظرم جنگیر باید لنگ بنداره جلو احضار هر چند اونم فیلم قشنگیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
6
4
من احضارو دیدم اصلاترسناک نبود.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
اقا من یه فیلم ذیذم که یارو روح میشه تصادف میکنه ولی روحش سرگردون میشه میره گیشه یکی که بهش کمک میکنه ینی یاد میده که چه جوری به احسام دست بزنه اسم این فیلم چیه اگه کسی میدونه
پاسخ ها
احمد
| |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
فیلم Ghost fantasmaمحصول سال 1990
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
1
0
سلام.فعلابعد از همه شما من آخرین نفری هستم ک نظر میدم.
فیلم احضار.حلقه و جنگیر زیباست
این فیلم ها هم دیدنش لذت داره
Lights.Out.2016
Incarnate.2016
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0
0
هیچ چیز مثل احضار دو نمیشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
0
0
به اینا میگین ترسناک برین سایت های خارجی یا معروفتر ببینید تو لیست بیشترشون بچه شیطان و جن گیرو بچه رزماری اول هستن اینا بیشتر خنده دارن تا ترسناک روح توشون بازی میکنه اس ام اس میده ترسناکترین و قشنگترین فیلم بچه رزماری
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
3
سلام . من به عنوان فردی که سینما خونده و علاقه ام هم به فیلمهای ترسناک هست لیستی آوردم براتون که به ترتیب قوی بودن فیلم هست. این ترتیب از لحاظ هنر فیلمسازی و زیبایی شناسی فیلم هست:
shining
silence of the lambs
the others
rosemary's baby
the exocist
the conjuring
evil dead1
the babadook
sinister 1
paranormal activity
در ضمن باز یادآوری میکنم مبنای من برای ترتیب این ها از لحاظ هنری هست . نه از لحاظ میزان ترسناک بودن
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
1
فیلم تونل 2011 محصول استرالیا
anabel
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
2
0
1-احضار یه همون کانجریگ خیلی ترسناکه قبول ولی در رتبه دوم فیلم های ترسناک باید باشه و ترسناک ترین فیلم دنیا فیلم یتیم خانه و یتیم هست
2-چرا اسم فیلم انابل نیامده اون که هم واقعیه و هم ترسناک تر از همه اینا
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
1
1
فیلم درخشش فیلمی مفهومی و شاهکار و همچنین ترسناک ترین فیلم ترسناک مفهومی تاریخ جاش تو این لیست نباشه سایتتون واقعا مسخره میشه ...
مهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
2
5
بابا این فیلما به کنار شما اگه شب تو خونه تنها هستین فیلم جنگیر یا آنابل رو بزارید دیگه تنها نیستین چون فکر میکنین چند نفر تو حیاطن یه نفر تو آشپزخونس و یه نفر هم بالا سرت وایستاده کلا از تنهایی در میای
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
1
از نظر من که از طرفداران فیلمهای ترسناک براساس رخدادهای واقعی هستم ، تنها فیلم ترسناکی که میتونه با فیلمهای احضار و آنابل رقابت کنه ، فیلم سینمائی ( ما را از شر شیطان نجات بده ) محصول 2014 آمریکاست که براساس داستان واقعی چند سرباز آمریکائیه که در عراق به نفرینی شیطانی دچار میشن و بعداز بازگشت به وطن .... ، بهتره خودتون ببینید!
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
0
0
چرا از فيلم چشم محصول 2014 نام برده نشد
داستان آينه ایست که طی 4 قرن 58 نفر رو کشته هر کس در آن نگاه ميکند به طرز مرموزی ميميرد. دختری در پی يافتن راز آینه... بقيشو خودتون ببينيد پشيمون نميشيد پايانش هم تلخه طوری که هيچ کسی انتظارش را نميکشد. من بعد از ديدنش جرئت نگاه تو هیچ آينه اي رو نداشتم
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
3
ترسناکترین هایی ک دیدم : کینه 1,2,3 مخصوصا 1 و3
کانجیورینگ 1 و 2 مخصوصا 2
و اینسیدیوس یک و دو که واقعا موضوع جذاب و جدیدی داره
ب نظر من فیلم ترسناک با فیلم های چندش و خون و خونریزی مث saw فرق داره, اونایی ک اسم بردم دلهره آور و ترسناک واقعین.
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
1
1
دوستان پیشنهاد میکنم حتما فیلم : train to bousan رو ببینید , واقعا عالیه.. درمورد زامبیاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
1
فیلم احضار ۱ ، ۲ رو ببینید . تپه ها چشم دارند هم خوبه . سایه ها . ورلد .
سالارخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
2
ناموسا saw خیلی فیلم قشنگیه. اولش فکر میکردم همش حال به هم زنه ولی وقتی دیدم خیلی داستانش جذاب بود. ۷ قسمته که همش به هم ربط داره.هشتشم که براره بیاد بترکونه.
vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
سلام.من دنبال یه فیلمی هستم که اسمشونمیدونم.فیلم راجع به دختربچه ای که باپدرونامادری جدیدش به یه خونه نقل مکان میکنن غافل ازاینکه درزیرزمین خانه موجودات کوتوله ای هستن که خونه شون زیربخاری هست وغذاشون دندون بچه هاست.ممکنه راهنماییم بکنین؟خیلی گشتم ولی پیدانکردم ممنون
پاسخ ها
من
| |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
از تاریکی نترس
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
1
سلام به همه دوستان. سلایق هر کسی محترمه اما واقعا فیلمی مث احضار یا پارانورمال اکتیویتی یا پیچ اشتباه یا کینه حتی حلقه فیلمهای قابل ستایشی هستن اما واقعا برای ترسناک بودن و حس واقعی ترس رو تجربه کردن یکم زیادی آبکی هستن برای شما دوستان که همتونو دوس دارم و میدونم عاشق ژانر ترس هستین فیلمی پیشنهاد میکنم که یکی دو روز درگیرش باشید.
البته اون دوستی که گفتن با دیدن احضار تا 4 سال درگیر بودن اگه این فیلمو ببینن احتمالا تا اخر عمر درگیرشن.
اسم فیلم هست دابه
dabbe
فیلم اثر ترکیه هست ببینید و از ترس لذت ببرید.
هلنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
4
خیلی از فیلمهای خوب ژانر وحشت اسمش اینجا نیست به نظرم لیست کامل و معتبری نیست
pouya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
Let the right one in فوق العاده س حتما حتما ببنید من مجذوبش شدم
بهنام
|
United States of America
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
0
فیلم حلقه۱ که براساس داستان کوجی سوزوکی ساخته شده وهمینطور فیلم آب تیره که باز براساس داستانی از همین نویسنده ساخته شده بهترین فیلم های ترسناک هستند وساختار منظمی دارند مخصوصا حلقه ۱ البته نسخه ژاپنی فیلم که بدون جلوه های ویژه زیاد توانسته مفهوم مورد نظر نویسنده را به بیننده انتقال دهد که همان افسانه های ژاپنی و ترس ژاپنی هستند
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
دنبال یه فیلم ترسناک قدیمی هستم که مادر دو بچه هاشو خفه کرده بود خودشم کشته بود اما روحشون هنوز تو خونه بود اما نمیدونستن که مردن .اگر کسی اسم این فیلم و میدونه .لطفا بگه مرسی
پاسخ ها
فرناز
| |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
منظورت فیلم (دیگران) هست؟ من چندسال پیش دیدم همینجوری بود که گفتی
farbod
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
اسمش the other's
حتما dabbe محصول ترکیه رو ببینید
farbod
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
اسمش the other's
حتما dabbe محصول ترکیه رو ببینید
hamid reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
پس فيلم احضار چيييي؟؟؟
پاسخ ها
فرناز
| |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
احضار که بود !
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
1
ای کاش شاتر هم میذاشتید ها خیلی قشنگ بود
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
با عرض درود خدمت یکایک شما عزیزان..همچنین تشکر بابت زحمتی که گرد آورنده این لیست کشیدن.باید متذکر شد که با توجه به اینکه این لیست قدیمی هست فیلم هایی مثل ُsinster یا conjuring 2 از قلم افتاده که بنده تماشا کردم و واقعا ترس توی این فیلم ها موج میزد که قطعا به شما هم پیشنهاد میکنم.(البته sinster 1)
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
با سلام,فیلم dabbe,واقعا متفاوت بود,
پسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
فیلم های شما خیلی عالی بود مرسی
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
سلام.همه فیلمها به نوعی خوبن ولی فیلم ترسناک آینه واقعا ترسناکه حتما ببینین
hamid reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
سلام بچه ها ... فیلم تسخیر شده یا در حقیقت احضار روح . فبلم جالبیه.ترسناکه.. اینه ها هم خوبه . ولی من دنبال یه فیلمی میگردم . که چند نفر هستن . می خوان سوار اتوبوس شود .چند نفرشون جا می مونه .از اتوبوس اتوبوسه حرکت میکنه . اونا جامی مونن . بعد اتوبوس تو را تصادف میکنه . همه کشته میشن . اما اونایی که از اتوبوس جا موندن به طرز فجیهی . تک به تکشون میمیرن . که خیلی وحشت ناکه . خواهشا . کمکم کنین اسم فیلم چیه .. ممنون از همه
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
جای فیلم توطئه آمیز تو این لیست خالیه
vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
من دنبال یه فیلمم اسمشو نمیدونم ذوستان اگه شما میدونین بگین ممنونم اینم داستان فیلم :
فک‌کنم ژاپنی بود
جریان این بود ک سه تا پسر ب ی دختر تجاوز میکنن و‌ولش میکنن این دخترع بعد اون خودکشی میکنه جنازش میمونه تو خونه و کسی پیداش نمیکنه بعد روح این میره واس انتقام از اینا
یکیشون ک قبلن بهش تحاوز نکرده بوده فقت فیلم گرفتع بود ازشون و زن میگیره میرن ژاپن
اینا میفهمن ک دختره اینتوری شده و میخاد انتقام‌بگیره
یکی از پسرا ک عکاس مدلینگ میشه رو‌کور میکنه
اونیکیم توهمی میش از ساختمون خودشو پرت میکنه پایین
پاسخ ها
احمد
| |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
فیلم shutter 2008
ناتاشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
3
0
واقعا فکر میکنم کسایی که میگن کانجورینگ یا همون احضار ترسناکه فیلم ژاپنی ندیدن,احضار واقعا سرگرم کننده است ولی خیلی ترسناک و خفن نه
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
1
0
انابل چرا ننوشتید
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
سلام دوستان به من کمک کنید ی فیلم وحشتناک رو پیدا کنم چنتا زن میرن تو یه جنگل و وارد یه حفره بزرگ میشن و اونجا با موجوداتی عجیب روبرو میشن که اصن نور رو ندیدن هرکس اسمشو میدونه بهم ایمیل بزنه ممنون
پاسخ ها
thefatedefeater
| |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
اسم فیلمش
The Descent 2005
کل بازیگراش تو نسخه اولش زن بودند
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
2
پیچ اشتباه 1 و 2 قابل ستایشه
واقعا ترسناکه
عالیه
بین این همه فیلمی که دیدم اینو از همه بیشتر دوست داشتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
1
1
سلام شماها واقعا بچه این همه این فیلمارو دیدم هیچکدومشونم ترسناک نیست اگه فیلم ترسناک می خواین فقط اره رو ببینین تا ترس واقعی رو تجربه کنین
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
1
0
سلام فیلم احظار از همه ترسناک تره قضیه قشنگی هم داره ولی چرا جنگیر توش نیست ؟ اون ترسناک ترین فیلم اعلام شده بعدش هم احظار اعلام شده یتیم هم تو لیست نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
اویجیا
anabell
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
اگه میخواین یه فیلم ترسناک درست و حسابی و واقعی ببینید احضار1 ببینید پشیمون نمیشین
من فیلمای ترسناک زیاد دیدم اما بعد از اینکه اینودیدم دیگه هیچ فیلمی نتونست اونقدرا برام جذاب باشه
به نظرم هنوز هیچ فیلمی روش نیومده
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
به نظرم لیستتون قدیمی بود، خوابگاه دختران فیلم قشنگ و قدیمیه ایرانی جاش خالی بود ، من ارشیو فیل ترسناک دارم ولی هیچکدم مثل پیرانها یا پیرایا نبودن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
انصافا فیلم احضار یا همون کانجوری یک فیلم باارزش بود دمت گرم جیمز وان
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
اقا من دنبال فیلمی مث اره و human centipede هستم سی سراغ داره؟
Faraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
0
سلام ، من کلاً ۵ تا فیلم ترسناک بیشتر ندیدم:
1. آنابل
2. حلقه
3. کینه ۱
4. کینه ۲
5. کینه ۳
ک بنظرم آنابل زیاد ترسناک نبود فقط قسمت زیرزمینش تا وقتی ک میرسه خونه ترسناک بود ، حلقه هم هیچی نداش فقط جایی ک اون یارو از تلوزیون میاد بیرون ترسناک بود ، کینه ۱ و ۳ هم زیاد ترسناک نبود ، کینه ۳ ک خیلی چرت بود ، همش بکش بکش بود ولی کینه ۲ فوق العاده بود ، واقعا خیلی ترسناک بود همه ی قسمت های ترسناکش ، نظراتتون رو ک خوندم ب سرم زد فیلم احظار رو هم ببینیم چطوره ک اینقد تعریفش رو میکنین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
من قد موهای سرم فیلم ترسناک دیدم انقد ک اسماشون یادم میره ولی بین این فیلماinsidiousواقعا محشره کانجورینگم همینطور خیلی بهتر از بعضی فیلم ترسناکای بی محتواس ک فقط ی سری صحنه های چرتو پرتو گذاشتن بعد زدن +18
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
سلام دوستان،من یه فیلم ترسناک دیدم اسمشو نمیدونم به خاطر همین نمیتونم پیداش کنم،درمورد یه خانوم و بجشه که بعد از این که تصادف میکنن وارد شهری همون نزدیکی میشن که مردمش نفرین شدن توسط یه دختر بچه که بیست سال پیش اونو اتیش زدن!این خانومه به دختره کمک میکنه تا از مردم انتقام بگیره و درعوض دختره کمکش میکنه تا به خونشون برگرده درتمام مدت اینا مرده بودن!
لطفا اگه اسمشو میدونین بگین!
Faraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
آقا این فیلم احضار اصلا فیلم نبود






واقعیت محض بود! مثبت پنجاهو چند ب بالا بود این فیلم؟ ، سکته کردم دیدم بابا ، دم کارگردانش و شما عزیزان گرم ک این فیلمو معرفی کردید ، عالی بود این فیلم واقعا ، دمتون گرم بابت معرفی
Faraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
آقا این فیلم احضار اصلا فیلم نبود






واقعیت محض بود! مثبت پنجاهو چند ب بالا بود این فیلم؟ ، سکته کردم دیدم بابا ، دم کارگردانش و شما عزیزان گرم ک این فیلمو معرفی کردید ، عالی بود این فیلم واقعا ، دمتون گرم بابت معرفی
Asal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
1
0
دوستان من چندین سال هست دنبال یه فیلم هستم که اسمش و فراموش کردم داستان این فیلم از این قرار بود که یه ویروسی یه شهری و میگیره و همه دچار میشن ، اون شهرو کلا دیوار میکشن کسی رفت و آمد نکنه ، از اون شهر پلیس یه دختر بچه ای و از مادرش میگیره که چشمش تیر خورده ، پلیس نجاتش میده و میبره با خودش ، اون دختر بزرگ میشه و سرگرد میشه ، اون ویروس بعد از سال ها برمیگرده و اینا مجبورن برن به اون شهری که دیوار کشیده بودن دنبال پاد زهر و اتفاقای بعدش .
هرکی این و دیده به من بگه بدجور دنبالشم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
I am legend _ من یک افسانه ام جزو قشنگ ترین فیلم‌هایی که تو عمرم دیدم( اولین فیلم ترسناکی که دیدم) از دسش ندین!!
Faraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
1
0
سلامی دوباره ، فیلم احضار روح ۳ هم اومده یا نه ؟ بد جور دنبالشم.
شهرام ایرانمنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
1
2
سلام به همه.هرکسی حق داره نظرشو بگه اما متاسفانه میبینیم تو کامتها بعضیا واکنش دفاعی نشون میدن.شاید اطلاعات کافی درباره فیلمهای ترسناک نداشته باشید یا لااقل فکر کنید فقط یک فیلمه که با دیدنش تستوسترون بدن بالا میره و باعث هیجان میشه.اما تو مواقع هیجان و از همه مهمتر ترس چاکراهای بدن باز میشه و همین عاملیست برای ورود جنیان به بدن که بعدها تو زندگی اثرات بدی میزاره که افسردگی یکیشه.افرادی که زیاد فیلم ترسناک میبینن احتمالا تو زندگیشون وجود جن رو کنارشون حس کردن.اوقات بکام.با تقدیم ارادت
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
1
سلام دوستان من دو سه سالی هست دنبال یه فیلمم اسمش رو یادم نمیاد خواهشأ اگه کسی دیده اسمش رو بگه تا پیداش
کنم. داستان فیلم به این صورته که چندتا دوست باهم به مسافرت میرن داخل جنگل هم دختر هم پسر یه کلبه داخل جنگل و تو جنگل هم پر از سگ های وحشی آدم خوار هست و کم کم اینا که اومدن جنگل سگها تیکه پارشون میکنن خیلی وحشتناکه. ممنون میشم اگه دیدید اسمشو بگید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
پرورش داده the breed
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
سلام دوستان من اغراق نمیکنم دوستان چند تا فیلم دیدم که واقعا ترسناکه .... 1.احضار روح یا همون caunjring 1.2 2....دوم . فیلم جنگیر 1 .3 مترسک یا همون husk اینا واقعا بهترینن
Faezeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
ميشه يكي فيلم ركورد رو برام بفرستع لطفاااا؟
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
فیلم light out و ببینین . یه هفته برق کل خونه باید روشن باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
1
0
خيلى باهال
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
سلام بر دوستان بزرگوار.
بعنوان شخصی که میشه گفت هشتاد درصد فیلمهای ترسناکو دیده ، اسم چن تا فیلمو میگم که دوستان ببینن و لذت ببرن. البته چن تا شو دوستان گفتن
1. خانه مومی
2.کابوس
3.اره
4. جیغ 1 و2
5. اره 1 و 2 و 3
6.خدای وحشت
7. کینه
8.سکوت بره ها
9. کلکتور
10. احضار.

فیلمهایه زیادی هست که دیگه اسم نمیبرم. ولی تو این لیستی که دادم، چن تا فیلم بود که کسی نگفته بود و تعجب کردم واقعا. مثل خانه مومی و جیغ و کابوس.!!
میکاییل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
خیلی جوبه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
فیلم احضار رو مطمعنا همه دیدن و واقعا فیلم خوش ساختیه... ولی ترسناک نمیشه گفت بهش چون تو این فیلم میخوان ترس رو به زور به خورد آدم بدن اگه میخواین معنی واقعی ترس و درماندگی رو حس کنین فیلم ترکیه ای d@bbe رو ببینین دو تا از نسخه هاش واقعاا فوق ترسناکه و آدمو نابود میکنه جوری که هیچوقت ترس از این سری از دل آدم خارج نمیشه و واقعا از لحاظ ترسناک بودن این دیگه تهشه و بقیه فیلما در مقابلش خیلی پیش پا افتاده هستن حتما این نسخه هارو ببینین Dabbe 3: Bir Cin Vakasi و نسخه بعدی که خیلی سوپرایز میکنه آدمو Dabbe 5: Zehr-i Cin
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
فیلم ژاپنیه اسمشم Rawخیلی ترسناک بود بعضی صحنه هاش داشتم بالا میاوردم
arsham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
1
0
فیلم ترسناک فقط The Possession 2012
فقط اینو ببینین!
سحر
|
Germany
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
ی فیلم دیدم ترکی zehir i cin.. اولش گفتم ترکا فیلمسازی بلد نیستن میبینیم میخندیم... ب حدی فیلم ترسناک تا چند ماه فک میکردم زنا خیابون و فک و فامیل همه جنن... خیلی بد بود.. ی حالی خیلی عادی بود انگا همین تو خونه خوده ادمن
mshzsh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
در عجبم از اینهمه نظر راجع به ترسناک بودن کانجورینگ! فک کنم اکثر دوستان سنینی بین 8 تا 14 سال دارن.
رو دست فیلم shutter 2004 نیومده و نخواهد آمد!
امثال کانجورینگ در مقابل شاتر 2004 کمدی بیش نیستن.
پارا نورمال اکتیویتی 1 ام فیلم قشنگی بود
میثاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
سلام دوستان،
اگه بخواین یه فیلم ترسناک و اما دلچسب و گرم! ببینین، من به شما فیلم احضار ۱ رو معرفی می‌کنم. ولی اگه یه فیلم سرد و بی‌رحم می‌خواین که یه راست به سر اصل مطلب من فیلم جنگیر ۱ و ۴ رو بهتون معرفی می‌کنم.
اگر هم فیلمی میخواین که هیجان داشته باشه درخشش فیلم خوبیه، امّا به ترسناکی احضار و جنگیر نیست.
فیلم حلول و تسخیر هم فیلم های خوبین.
ابراهیم
|
United States of America
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
با سلام و خسته نباشید
من conjuring (احضار) را دیدم . ترسناک نبود . در واقع فقط این جنگیر بکارگردانی ویلیام فرید کین بود که زهر ترس را در دل میلیونها نفر بیننده اش ریخت . جن گیر در صدر فیلم های ترسناک هست . از نوع جنی اش . شما بیشتر فیلم ترسناک جنی را که بببیند یه جورایی یا کپ اونه یا ملهم از اونه . حتم دارم واسه اونکه جن گیر رو دیده conjuring جاذبه ای نداشت . با احترام به نظر شما .
Hana
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
سلام فقط قصه های سرزمین اشباح درسته اسمش مسغره است ولی فقط کافیه ببینیدش،
راBــــــن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
سلام عزیزان. چندتا دوست.دختر و پسر ب جنگل میرن. یکی از دخترا تو برکه ای شنا میکنند و زالو بهش میچسبه. و بعد از شنا اون دختره تبدیل میشه به ی ادم خوار. حالا دوستاش باید بااون مبارزه کنن. دختره هم بعد اینکه چیزی رو میخوره لاشه اون رو میندازه برای غاری ک زندس و تغذیه میکنه. دوستان لطفا راهنمایی کنید اگع اسمشو میدونید لطفا بهم بگید. باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
فیلم سینستر هم موضوع متفاوتی داره هم ۱ هم ۲ خیلی خوبه خیلی البته کنجورینگ بهترینه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
1
0
انابل از احضاردبهتره
آیلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
1
سلام خدمت همه دوستان .لیست فیلمهارو دیدم حتی اسمها رو برداشتم که ببینم کدومشون بهتره دانلود کنم .اما اگه دنبال فیلم در سبک اسلشر یا به قول خودمون چندش هستین کشتار با اره برقی در تگزاس در رو بهتون پیشنهاد میدم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
بعضی از فیلم های این لیست خیلی قشنگ هستن
من خودم فیلم زیاد میبینم ولی جدیدا فیم magi 2016 رو دیدم به طرز عجیبی ترسناک بود ماله ترکیه هستش پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش
Faraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
1
باسلام. آقا چندتا تا فیلم معرفی کنید ک کاراکترش "جِن" باشه و ترسناک هم باشه بیزحمت دمتون گرم
حمید کیش
|
Germany
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
سالها پیش فیلم ترسناکی دیدم که موضوعش روح خلبان جنگ جهانی بود که دست به قتل میزد یک روزنامه نگار بی اعتاد از این موضوع سو استفاده میکرد و داستانهای عجیب و غزیبی از اتل می نوشت تا اینکه با قاتل روبرو میشه و در شرایطی توهم آلود با تبر در فرودگاه عوامل فرودگاه رو به تصور اینکه ارواح خبیث هستند میکشه و دستیارش که خانم بود و به اون توجه نمیشد در شماره بعد قاتل سریالی رو خود روزنامه نگار معرفی میکنه با اینکه قاتل رو میبینه کسی اسم این فیلم رو میدونه؟ لطفا کمک کنید مدهاست دنبالشم
ehsantotal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
1
5
به عقیده من هیچ فیلمی ترسناک نیس چون اسمش روش هست، همشون فیلم هستن و ساختگی، و ترس هم حسی هست که خود آدم به خودش تلقین میکنه ! که همین حس رو هم در واقعیت باید تجربه کرد نه با دیدن فیلم ! من هم 3 گانه کینه the grudge رو دیدم، هم the conjuring رو کامل دیدم، دبه ترکی رو دیدم، هم آنابل 1 و 2 هم جنگیر و هم خیلی فیلم های ترسناک دیگه که واقعا ترسناک نبودن !!! ترس فقط یه حس ساخته ذهن خودمونه، وگرنه هیچ چیزی ترسناک نمیتونه باشه !
Faraj
|
Netherlands
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
2
1
سلام. به تمامی کسانی ک میخوان فیلم ترسناک نگاه کنن پیشنهاد میکنم که فیلم " برو بیرون " , (Get Out) رو اصلا‌طرفش نرن چون مثل بعضی از سایتا که فقط توی ژانر فیلم زدن ترسناک ولی هیچ صحنه ی ترسناکی توی فیلم وجود نداره ، این فیلم هم اصلا ترسناک نبود ، به جرئت میتونم بگم بد ترین و مزخرف ترین فیلمی بود ک دیدم.
پاسخ ها
فرزاد
| |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
موافقم این فیلم اصلا نباید در ژانر ترسناک باشه بلکه باید در ژانر جنایی باشه
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
1
دوستان سلام
من مثل شماها خیلی فیلم نمیبینم، اما توی انتخاب فیلم خیلی سختگیرم
بین فیلمهایی که دیدم به نظرم سربازان سگی، اتاق خالی ( که بدون استفاده از تخیلات بیننده را میترساند و به خاطر همین من خیلی دوسش داشتم) و جنگیر خیلی وحشتناک بودن
مرگ جویان هم خیلی قشنگ بود
hamed
|
Austria
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
هر چی فیلم ترسناک دیدید بذارید کنار برید این فیلم رو ببینید
The Fourth Kind 2009
مستند فیلم متفاوت و واقعی
+25
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
با سلام دوستان
میخواستم خواهش کنم اگر کسی لینکی از دانلود فیلم سیزده نحس داره بزاره
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
حاجی خیلی قدیمیه اما واقعا جیسون ترسناکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
سلام از بین این لیست واقعا فیلم احضار دیدنی و ترسناک تره . پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما این فیلم رو ببینین اما با یه دستگاهی نگاه کنین که پخش کننده ی صداش با کیفیت باشه . مثل هدفون یا هنضفری قوی یا اسپیکر قوی یا ... . محاله این فیلمو با این شرایطی که گفتم ببینی و نترسی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
راستی نسخه ی دوبله فارسی روببینین که نخواین درگیر زیرنویس بشین و از فیلم جا بمونین
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
من هم کانجورینگ 1 و 2 رو دیدم هم آنابل هم....
ولی به نظر من هیچکدوم مثل فیلم دابه نمیشه از نظر ترس واقعا شوکه کننده اس بر اساس واقعیت مخصوصا شماره 4و5
مهرداد
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
1
چرا hetchet نیست توی لیست ... من احضار 1 و 2 و انابل و اویل دد و دابه و ... همه اینارو دیدم ... ولی هیچکدوم ب اندازه hetchet ترسناک نبود برام :|
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
1
همشون خوبن ولی خداوکیلی فیلم شب بیست و نهم با اینکه ایرانی و قدیمیه ولی فوق العادس, صد دفعه هم ببینین بازم ترس خودشو داره
مهسا برزگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
سلام یه فیلم ترسانک هست یه گروه ورزشکار قصد سفر با قطار دارن اما تو قطار یکی یکی به طرز فجیعی اعضای بدنشون رو زنده زنده خارج میکنند و برای یه گروه که نقص دارن و تو قطار هستن استفاده میکنند کسی میدونه اسم فیلم چی هست؟
احمد
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
سلام دوستان عزيز
چند تا فيلم ترسناكي كه منو يه مدتم درگير خودشون كردن رو براتون معرفي ميكنم ، شايد ازشون لذت ببرين
اسم فيلم ها :
1.dobbe 6
2.dobbe 5
3.dobbe 3
4.(هيجان و ترس فيلم بعد از اتمام فيلم هست )Paranormal activity
5.عكاس ( نسخه تايلندي)
6.shutter 2004
يك فيلم مستندي هم ديدم به اسم the fourth kind 2009 خواستين ببينين
اميدوارم بد جور بترسيد
reza8a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
1
0
اگه از این فیلم ها نترسیدین و دنبال ترس فراترین فیلم begotten رو ببینید. به فارسی میشه تولد.
اینو نتونستین فیلم کانیبال هولوکاست رو ببینین .
اینا نشد برکه گرگ (wolf creek) رو حتما ببینین
Setayesh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
1
کی گفته فیلم مردگان متحرک،انابل،جن گیر ،ترسناکه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
1
فیلم جسىکا هم خوبه
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
کسی از دلغک می ترسه
سینا
|
Germany
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
1
0
ممنون ازسایت خوبتون، من تو کانالی عضو هستم تو تلگرام،هرچی فیلم ترسناک از قدیمی تا جدید بخواید هست تو کانالش،دوبله یا با زبان اصلی،واقعأ کانال خوبیه دوستان سری به این کانال بزنن فیلم ترسناک چی خوب ، چی بد باشه با تریلر فیلما میزاره کانالش،کلا همه فیلم ترسناکا رو گذاشته و میزاره,واقعأ کار منو راحت کرده دیگه نمیرم بگردم دنبال فیلم،کافیه کانالشو مرور کنم با لینک مستقیم ۲سوت دانلود میکنم،اول تریلر فیلمو میبینم خوشم اومد دانلود میکنم. آیدی کانالش تو تلگرام
پاسخ ها
mmmmm
| |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
کوش؟؟؟؟؟؟
alirezaw
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
1
0
دوستان لطفا راهنماییم کنید دنبال یه فیلم تو سبک زامبی میگردم فیلمش چندتا دانشجو بودند اومدن یه جزیره جشن فارغ التحصیلشونو بگیرند که تو اون جزیره پره زامبیه بعد میرن اسلحه برمیدارن زامبی هارو میزنن
پریسا
|
Germany
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
1
3
The conjuring کجاش ترسناک بود !!!؟؟قبول دارین نمیتونن ی فیلم ترسناک جن و روح بسازنن هنوز ب اون مرحله نرسیدن ادم اینارومیبینه خندش میگیره کسانی ک از این دست فیلما میترسن قبول کنین ادمای ضعیف و ترسویی هستین اگ واقعیشو میدیدین چیکار میکردین ااایی اونم ترسناک نیست.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
1
3
یه نفر تو کامنت ها فیلم dabbe 6 رو معرفی کرده بود رفتم تریلرش رو دیدم حقیقتا نتونستم تریلر رو تا اخر ببینم قطعش کردم و به این نتیجه رسیدم من جرات دیدن فیلم ترسناک رو ندارم پاشم برم کمدی ببینم :(
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
1
2
سلام توصیه می کنم برین کمدی ببین حداقل یکم بخندین خخ اینا که پس فردا باعث بدبینی و پریشانی میشه و در طولانی مدت وقتتونو حروم میکنه (اکثرا) یا همشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
2
فیلم واقعی ترسناک..اولین لحظات پس از مرگ..البته اگه میخان خیلی ترسناک نباشه یه کم به فکر اون دنیاتون باشین...یوهاهاها
هانی امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
0
من واقعا نمی دونم من اشتباه می کنم یا شما... من عیلم احضار رو دیدم و ذره ای ترسناک نبود... اصلا داستان جالبی نداشت... پیشنهاد می کنم اگه می خوایین فیلم با محتوا ببینین و آخرش پشیمون نشین و طعم ترس رو بچشین فیلم mirror1،2 و nightmare رو حتما ببینید... درسته فیلم ها سلیقه ای هستن ولی این دوتا فیلم واقعا خوبن
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
دوستان لطفا راهنمایی کنید دنبال یه فیلم هستم که خیلی وقت پیش دیدم چند نفر هستن که با اتوبوس توبیایون میرن که ماشین خراب میشه بعد یه مرد قوی هیکل یکی یکی شون میبره شکنجه میده درضمن فیلمن پیج اشتباه و تپه ها چشم دار نیست ولی شبیح اوناست
مهدی
|
United States of America
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
2
فیلم های سبک مسیر اشتباه چی سراغ دارین؟
net7469
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
0
فیلم پر هیجان و جذاب می خواید مجموعه فیلم پاکسازی 1 و 2 و 3 و 4 رو + سریال تک فصلی پاکسازی رو ببینید

فیلم the call یه فیلم پر هیجانه از دستش ندید

دوستان به ای دی تلگرامم سر بزنید و فیلم های پر هیجانی که دیدید رو به من هم معرفی کنید که تبادل کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
1
برین فیلم سجین 1تا5 رو ببینین دیگه به این فیلم ها نمیگین ترسناک...
مهرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
1
فیلم دابه 1 2 3 4 5 6 رو ببینید عالیه واقعا دارم میگم
پاسخ ها
بهنام
| |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مگه ۶ اومده؟
غلامرضا زهیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
1
0
به خدای احدواحدازبچکی فیلم ترسناک میدیدم ومیبینم هیچ فیلمی ترسناگ باتمام معنای کلمه ندیدم فیلمای برام جالب بودوقت کینه وحلقه البته نظرشخصی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
2
من یه فیلم ترسناک دیدم که اسمشو یام نمیاد لطفا اگه کسی اسمشو میدونه بگه موضوعش در مورد پدر و دختریه که تو زیرزمین خونشون موجودات ترسناک شبیه حیوون هستن که ادم خوارن در اخر فیلمم مادر خونده دختره خودشو قربانی میکنه و داخل زیرزمین میندازه تا با دختره کاری نداشته باشن.
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
0
2
فیلم نفس نکش هم فیلم خوب و باحالیه خیلی ترسناک نبود اما من عاشق اون هیجانش بودم...از ده دقیقه اول فیلم به بعد قلب آدم از شروع میکنه به تند تند زدن
بردیا
|
United States of America
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
2
0
فیلم فقط امریکاییش خوبه انقد الکی از احضار ایراد نگیرید فیلم ترسناک اصن این که همش خون ریزی باشه و زیاد تخیلی باشه اون حسی که باید و منتقل نمیکنه به نظرم فیلمای احضار عالین راهبه رو هم ببینید که داستانه همون جنه تو احضاره دو هستش ولی کسی ازش اسم نبرده اینجا فیلم ترسناک نباید فقط هیجانی باشه باید تو ذهن بمونه با روانه مخاطب بازی کنه روح امریکایی هم فیلمه قدیمی ولی خیلی واقع گرایانه ای هست
Helia18
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
1
0
به نظر من اصلا اره ترسناك نيست ولي خدايي صحنه هاي دلخراش زيادي داره تنها قسمتش كه خيلي توش صحنه هاي دلخراش و چندش داره٧-٦و قسمت ٨اصلا صحنه هاي وحشتناكي نداره من زياد توصيه نمي كنم چون واقعا اصاب ادمو خورد ميكنه
Agahi90
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
لیست جالبی بود موفق باشید
علی داب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
1
0
ترسناکترین فیلمها این لیستیه که میگم 1 کشتار با اره برقی در تگزاس 2 پیچ اشتباه1 3 تپه ها چشم دارند1 4 هیولای استخوان یا همون ایتیکولو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
سلام. یه فیلمی دیدم که دختره توو خوابگاه دانشگاه تنها میمونه. میره بیرون خرید از اونجا یه عده قاتل دنبالش میکنن توو خوابگاه که بکشنش. همه قربانیاشونم به اسم یه دختر صدا میرنن. دختره در اخر اونارو میکشه. کسی اسم فیلمو میدونه؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
سلام دوستان راستش من دنبال یه فیلم میگردم که یه سال پیش دیدم خیلی ترسناک بود و من هنوز دنبالشم ولی پیدا نمیکنم توی صحنه هاشم یه دختر و پسر با مادرشون زندگی میکردند یه روز این دختر میره حموم و یک شخصیت شبیه راهبه میره و سرش رو ماساژ میده و کم کم سرش رو تو آب فرو میبره و مادر نجاتش میده و سراغ یک جن‌گیر میرن و اون به خونه میره و یه رودی میخونه که دوتا تخم مرغ که دستش بودن وقتی شکوند سیاه بود همین ها فعلا ازش یادم مونده اگه میشه و دیدین اسمش برام بگین،ممنون از شما عزیزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار