فال روزانه ۱۳/ ۱۰/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۶۶۸۴۳
تاریخ انتشار: 2020 January 03    -    ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوهای زیادی برای سال تولدتان دارید و می‌خواهید این سال را به بهترین سال زندگی‌تان تبدیل کنید. اما عجله به خرج ندهید چرا که راه موفقیت با صبر و تلاش باز می‌شود. فراموش نکنید که پشتکار و استمرار شما در انجام کارها حرف اول را برای موفقیت در سال تولدتان می‌زند. در نتیجه لحظه‌ای از تلاش و کوشش فروگذار نکنید و به خاطر داشته باشید مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد. برنامه‌های کاری خود را در ماه اسفند اجرایی کنید چرا که در این ماه بخت‌ با شما یار است و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. در ماه‌ فروردین انرژی و نشاط وصف‌ناپذیری را احساس خواهید کرد، این انرژی را صرف تفریح و خوش‌گذرانی کنید، اما حتی برای لحظه‌ای کار و تلاش را فراموش نکنید چرا که در فروردین ایده‌های بکری به ذهن شما خواهد رسید و با این ایده‌ها، آینده‌تان را بسازید. ماه شهریور سال آینده زمان فراغتی پیدا خواهید کرد، در این زمان وقت بیشتری با دوستان و آشنایان بگذرانید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. حتی برای لحظه‌ای از به ثمر نرسیدن تلاش‌های‌تان اندوهگین نشوید چرا که آبان ماه سال آینده زمانی است که تلاش‌های شما به بار خواهد نشست. سالی رویایی را شروع کرده‌اید و کلید موفقیت شما در این سال در دست‌های خودتان قرار دارد. در نتیجه به رویاهای‌تان جامه عمل بپوشانید و این سال را به مفید‌ترین سال زندگی‌تان تبدیل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان زودرنجی هستید و تحمل سختی را ندارید، این روحیه نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به افسردگی‌تان دامن زده و احساس می‌کنید انسان‌ شکست‌خورده‌ای هستید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و برای رضایت در زندگی، باورهای خود را تغییر دهید و در برابر مشکلات کوتاه نیایید. روز خوبی را به لحاظ مالی سپری می‌کنید و امروز پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما خواهد رسید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده هدیه‌ای برای شما گرفته و امروز با دریافت این هدیه، حسابی شگفت‌زده خواهید شد. امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید، دنیا را زیبا و خوش‌رنگ می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر هستید. این روحیه را با همسر یا عشق‌زندگی تقسیم کنید و شب‌و‌روزی عاشقانه را پشت‌سر بگذارید. دستی در هنر یا شعروشاعری دارید، اما ذوق‌و‌قریحه خود را به رخ دیگران نمی‌کشید. امروز یکی از دوستان متوجه هنر شما خواهد شد و زمینه‌ای برای معرفی استعداد‌های‌تان به دیگران فراهم می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار پرانرژی را شروع کرده‌اید اما حجم‌ زیادی از کارها روی سر شما آوار شده است، این انرژی را به انجام کارها اختصاص دهید تا در پایان روز، کاری عقب‌مانده نداشته باشید. پولی را از یکی از آشنایان یا اعضای خانواده قرض کرده‌اید، امروز این پول را حتی اگر زیر سنگ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید، چرا که در صورت پرداخت نکردن این قرض، احتمال آبروریزی وجود دارد. اشتباه محرزی در زندگی مرتکب شده‌اید و این اشتباه امروز به گوش همسر یا عشق‌زندگی‌تان خواهد رسید. هرچه سریع‌تر از پی اصلاح این اشتباه درآیید و اجازه ندهید همسر یا عشق‌زندگی‌تان بابت این اشتباه از شما دلخور شود. امروز خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی می‌شود. از این خاطره‌ها نیروتوان بگیرید و طوری زندگی کنید که دوباره شرایطی برای تکرار خاطره‌های خوش زندگی‌تان فراهم شود. تلاش زیادی در زندگی به خرج می‌دهید اما از این تلاش دستاورد چندانی نصیب‌ شما نشده‌است. مشکل کار در اینجاست که در مسیر درستی تلاش نمی‌کنید و امروز تصمیم بگیرید به جای آب در هاون کوبیدن، برای کاری زحمت بکشید که دستاوردی چشمگیری به دنبال داشته باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را شروع کرده‌اید و اگر امروز حواس‌تان را جمع نکنید احتمال اینکه دزد به مال شما بزند بسیار است. انسان مردم‌دار و شوخ‌طبعی هستید، به کمک این روحیه، ارتباطات اجتماعی خود را گسترده‌تر کنید و دوستان جدیدی پیدا نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز این طلسم خواهد شکست و با فردی روبرو می‌شوید و در نگاه اول به او دل خواهید باخت. روز خوبی برای معامله و عقدقراردادهای کاری نیست و بهتر است کارهای مالی و معامله‌های خود را به روزهای دیگری موکول کنید، در غیر این‌صورت ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. احتمال مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همسایه‌ها وجود دارد، با این حساب از هرگونه جروبحثی دوری کنید و به جای اینکه دنبال شر باشید، راه خیر و نیکی را در پیش بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از دوستان یا آشنایان که ارتباط نزدیکی با شما دارد، پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را مطرح خواهد کرد. این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. چشم‌انتظار نورسیده‌ای هستید و امروز این نوزاد به دنیا می‌‌آید و زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده فراهم می‌شود. مادر، پدر یا یکی از بزرگان خانواده خواهشی از شما دارد و قرار است امروز ایشان را در انجام کاری یاری کنید. این فرصت به دلیل شلوغی کارهای شما، مهیا نخواهد شد. در نتیجه در اولین فرصت خلف‌وعده‌ای که داشته‌اید را جبران کنید و اجازه ندهید بزرگترهای فامیل از شما دلخور باشند. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و سوء‌برداشت از رفتار یکدیگر، رابطه شما را تیره‌و‌تار کرده‌ است. امروز با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و جلوی هرگونه سوء‌تفاهمی را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به لحاظ روحی حال‌و‌روز خوشی ندارید و حسابی ناراحت و اندوهگین هستید، امروز با فرد سالک و دنیا دیده‌اید ملاقات خواهید کرد. مشکلات خودتان را با این فرد درمیان بگذارید و صحبت‌های ایشان را آویزه‌گوش کنید. امروز مهمانی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، برای این مهمانی زحمت زیادی کشیده‌اید، اما غم به دلتان راه ندهید چرا که به اندازه‌ای به شما خوش خواهد گذشت که زحمت‌های مهمانی را فراموش می‌کنید. حرف‌دل‌تان را به زبان نمی‌آورید و این روحیه باعث شده تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما به اندازه کافی او را دوست ندارید. امروز فرصتی را برای خلوت با عشق‌زندگی‌تان کنار بگذارید و به او بگویید که از دل‌و‌جان دوستش دارید. تمرکز در انجام کارها ندارید و وقتی به کاری مشغول هستید، حواس‌تان به هزار جا می‌رود. این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته است، در نتیجه از امروز با دل‌و‌جان کار کنید و تمرکز بیشتری در کارها به خرج دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که شبانه‌روز کار می‌کنید و این روحیه امروز شما را حسابی خسته کرده است. قبل از اینکه کار و تلاش بیش‌ازحد شما را از پا بیاندازد، امروز را به خودتان مرخصی دهید و تا می‌توانید استراحت کنید. انسان خلاقی هستید و ایده‌های بکری در ذهن دارید، اما به این ایده‌ها بها نمی‌دهید، امروز این رویکرد را تغییر دهید و تغییرات مهمی را به لطف این ایده‌های بکر در زندگی ایجاد کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرف ناخوشایندی به شما می‌زند و از این حرف آزرده می‌شوید. این ناراحتی را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت دلیل و ریشه این حرف را از عشق‌زندگی‌تان جویا شوید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا با دوستان قدیمی گپ‌وگفتگویی داشته باشید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تصمیم مهمی در زندگی باید اتخاذ کنید، اما حسابی مردد هستید و راه درست را از نادرست تشخیص نمی‌دهید. برای اتخاد چنین تصمیم‌های مهمی از بزرگ‌ترها و افرادی که چند پیراهن بیشتر از شما پاره‌کرده‌اند کمک بگیرید. اعضای خانواده بزرگترین پشتیبان شما در زندگی بوده‌اند و لحظه‌ای از تشویق و حمایت شما دست بر نمی‌دارند، لطف آنها را با تلاش و زحمت‌های خود جبران کنید و ثابت کنید که ارزش حمایت آنها را دارید. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، در این مشاجره حق با عشق‌زند‌گی‌تان است و در اولین فرصت به او بفهمانید که قصد آزارش را نداشتید و ناراحتی که ایجاد شده را از دل ایشان بیرون کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از صبح با ناراحتی و نگرانی از خواب بلند شده‌اید و اضطراب لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد. اجازه ندهید این نگرانی، روز شما را خراب کند و برای آرامش بیشتر از انجام فعالیت‌های مذهبی یا مراقبه و مدیتیشن کمک بگیرید. انسان بسیار زیرک و باهوشی هستید، اما از این خصوصیت آن‌گونه که باید شاید بهره نمی‌گیرید و دستاوردهای چشمگیری در زندگی نداشته‌اید. امروز تصمیم بگیرید که رویکردی هوشمندانه به زندگی داشته باشید و مشکلات را به کمک هوش سرشار خود حل کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و برنامه‌های خاصی ترتیب داده تا عشق بی‌پایانش را نثار شما کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلات مالی لحظه‌ای شما را به حال خودتان رها نمی‌کند و امروز نگران پرداخت بدهی‌ها هستید، برای حل این مشکلات با بزرگ‌ترهای فامیل مشورت کنید تا راه چاره‌ای پیش پای شما قرار دهند. اهمیتی به اعضای خانواده نمی‌دهید و حال آنها را نمی‌پرسید. این روحیه شما را در خانواده به فردی خودخواه تبدیل کرده و محبوبیت خود را از دست داده‌اید. امروز رویکردی با عشق‌‌ومحبت به افراد خانواده در پیش بگیرید و به آنها ثابت کنید که برای رضایت اهل منزل، هرکاری که ازدست‌تان برمی‌آید را انجام خواهید داد. امروز روز عاشقی شما است و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و با گردشی در شهر، لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که به خودتان وعده‌داده‌اید از منزل بیرون بروید و گشتی در دشت‌و‌دمن داشته باشید، امروز این موقعیت فراهم خواهد شد و تا می‌توانید از مناظر طبیعی لذت ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ و پرکار آینده آماده کنید. امروز یکی از اعضای فامیل یا آشنایان نزدیک از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به سینه این فرد دست رد نزنید و به اندازه‌ای که در توان‌تان است به ایشان کمک کنید. مطمئن باشید این فرد پول شما را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز می‌گرداند. کوله‌باری از تجربه دارید و در میان دوستان و آشنایان به عنوان فردی کاربلد و متخصص شناخته می‌شوید. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان از شما درخواست مشورت می‌کند. به این درخواست پاسخ مثبت دهید و تجربه‌های گران‌قدر خود را با وی درمیان بگذارید. گرفتار مشکلی شده‌اید و حل این مشکل، فکر و ذهن‌تان را مشغول کرده است. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان متوجه ناراحتی‌های شما می‌شود و رفتاری در پیش می‌گیرد تا این ناراحتی‌ها را فراموش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت‌ها پیش پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ا‌ید و تاکنون این سرمایه‌گذاری به بار ننشسته است، امروز خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه جیب‌تان خواهد شد. امروز قرار است به دیدار بزرگترهای فامیل بروید، اما از آنجایی که روز شلوغی را شروع کرد‌ه‌اید، احتمال اینکه فرصتی برای دیدوبازدید از ریش‌سفید‌های خانواده فراهم نمی‌شود. در نتیجه برای اینکه دل بزرگان فامیل را نشکنید، در اولین فرصت سری به آنها بزنید و جویای احوال‌شان شوید. گره‌ای در کار شما افتاده و تاکنون چاره‌ای برای حل این مشکل پیدا نکرده‌اید، امروز ایده‌ای کارگشا برای بازکردن این گره به ذهن شما خطور می‌کند و مشکلی که سرراه‌تان قرار گرفته را به‌‌راحتی حل خواهید کرد. فرزند شما یا یکی از اعضای خانواده به پیشرفت‌های چشمگیری در درس‌و‌مدرسه رسیده است. این موفقیت‌ها را به او تبریک بگویید و تا می‌توانید ایشان را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تشویق کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از همسایه‌ها در محل کار یا منزل، پیشنهادی به شما برای پیشرفت و گسترش کار می‌دهد. این پیشنهاد را عملی کنید و خاطرتان جمع باشد که انجام آن سودی چشمگیری را عاید شما خواهد کرد. یکی از اعضای نزدیک خانواده گرفتار بستر بیماری شده است، غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری خطرناک نیست و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید، بهبودی حاصل خواهد شد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق به شما توجه نمی‌کند، این قضیه را با او در میان بگذارید و دلیل کم‌محلی‌های وی را جویا شوید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید، اما فراموش نکنید که معاشرت با دیگران برای سلامت روحی شما لازم است. امروز به مهمانی یا مراسمی دعوت هستید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و در این مراسم دوستان جدیدی برای خودتان پیدا کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار