سارق مسلح در درگیری با پلیس کشته شد
کد خبر: ۱۶۶۶۴۲
تاریخ انتشار: 2019 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از هلاکت یک سارق مسلح در درگیری با ماموران انتظامی استان و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از هلاکت یک سارق مسلح در درگیری با ماموران انتظامی استان و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

فضل‌الله برزویی روز سه‌شنبه افزود: با دریافت خبری مبنی بر چندین فقره سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو و زورگیری در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد و ماموران و کارآگاهان مجرب نیروی انتظامی با دریافت نیابت قضایی و رعایت تمام جوانب احتیاط به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گفته وی، فرد سارق که متوجه حضور ماموران انتظامی شده بود، اقدام به تیراندازی به‌سمت ماموران انتظامی استان کرد و ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و هشدار لازم، اقدام به تیراندازی کردند.

سرهنگ برزویی اظهارداشت: در این درگیری سارق پس از درگیری مسلحانه، مجروح شد و این سارق به سرعت مراکز درمانی ارجاع داده شد، که در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۱ فشنگ جنگی و یک گوشی تلفن همراه، لوازم و قطعات خودرو، پخش خودرو، زنجیر چرخ و جعبه ابزار کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:با پیگیری پلیس یک نفر دیگر از همدستان سارق نیز دستگیر شد، که در بازرسی فنی پلیس به ۲۵ فقره سرقت وسایل داخل خودرو، خودرو و زورگیری اعتراف کردند.

وی گفت:تحقیقات پلیس برای دستگیری و شناسایی همدستان دیگر سارقان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کشفیات سرقت در استان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار