امروز کدام خودروها گران شدند؟
کد خبر: ۱۶۶۶۳۹
تاریخ انتشار: 2019 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
امروز بازار خودرو به روند افزایشی که از روز گذشته آغاز کرده بود ادامه داد؛ گرچه شیب آن نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است. این در حالی است که در بخش خودروهای سایپا رفتار قیمتی محصولات دوگانه بوده است.

امروز بازار خودرو به روند افزایشی که از روز گذشته آغاز کرده بود ادامه داد؛ گرچه شیب آن نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است. این در حالی است که در بخش خودروهای سایپا رفتار قیمتی محصولات دوگانه بوده است.

خودروهای سایپا در روز دوشنبه رفتار دوگانه‌ای در بازار خودرو نشان دادند. از یکسو قیمت پراید هیچ تغییری نسبت به دیروز نداشته اما خودروهای دیگر گاهی روندی افزایشی و گاه روند کاهشی داشته است. امروز هر تیبا صندوق دار با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت به ارزش ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شد.

این در حالی است که تیبا دو با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی ۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. ساینا نیز در شرایطی مشابه در حالی با ارزش ۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شد که این مهم از کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی آن خبر می‌دهد. کوبیک دنده‌ای نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به دست متقاضیان رسید.

در سوی دیگر بازار محصولات ایران خودرو روز آرامی را سپری کرد. سمند ال ایکس مانند دیروز ۸۵ میلیون تومان فروخته شد. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. این در حالی است که نرخ مصوب کارخانه برای پژو ۴۰۵ حدود ۱۶ میلیون تومان ارزان‌تر از رقمی است که هم اکنون در بازار دست به دست می‌شود. ۴۰۵ دوگانه سوز نیز ۹۹ میلیون تومان در بازار میان مشتریان و خریداران دست به دست شد.

امروز همچنین پژو پارس با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت آن در بازار ۱۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد. رانا نیز بدون هیچ تغییری نسبت به دیروز همچنان ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز بدون تغییر روی نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متوقف شده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ ساز گرانی را کوک کرده‌اند. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار با افزایش یک میلیونی روبرو شده و به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذاشته و امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در حال حاضر ۱۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط مشابهی دارد و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده و روی مرز ۱۵۰ میلیون تومان ایستاده است. دنا پلاس توربو همچنان به روند افزایش قیمت روزهای گذشته ادامه می‌دهد. این محصول ایران خودرو امروز هم یک میلیون تومان گران شده و به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار