آغاز عبور آزمایشی در آزادراه تهران - شمال
کد خبر: ۱۶۶۶۱۶
تاریخ انتشار: 2019 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت آزاد راه تهران-شمال گفت: در حال حاضر اجرای عملیات رنگ آمیزی، خط کشی، شست و شو و نظافت در حال انجام است و امیدواریم وضعیت جوی برای خط کشی مناسب باشد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت آزاد راه تهران-شمال گفت: در حال حاضر اجرای عملیات رنگ آمیزی، خط کشی، شست و شو و نظافت در حال انجام است و امیدواریم وضعیت جوی برای خط کشی مناسب باشد.

محمد اسلامی امروز سه‌شنبه دهم دی ماه در حاشیه مراسم بهره برداری از متروی کرج-هشتگرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متروی هشتگرد یکی از مطالبات دیرینه البرز نشینان بود که تکمیل آن زمان زیادی برد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با تلاش دولت دوازدهم بالاخره این پروژه امروز (۱۰ دی ماه) به بهره برداری رسید.

وی توضیح داد: این پروژه سال گذشته ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با توجه به مطالبات جدی مردم برای بهره برداری از این پروژه در سال جاری هدف گذاری کردیم.

وزیر راه افزود: از فردا بهره برداری آزمایشی از این خط آغاز می‌شود و به مرور سر فاصله آن کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: منابعی که برای این پروژه هزینه شده تا کنون ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده که شامل دو دستگاه قطاری که وزارت خریداری کرده و به صورت امانت در اختیار خط ۵ قطارشهری تهران قرار داشت هم می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: در وزارت راه و شهرسازی سعی داریم با تنوع بخشی به سرفصل های منابع؛ اعتبار مورد نیاز برای پروژه های مهم را تامین کنیم.

وی توضیح داد: امیدواریم با همین روند بتوانیم چند پروژه کلیدی در البرز و تهران از جمله کنارگذر جنوبی، ادامه آزاد راه همت و قطعه اول آزادراه تهران-شمال را به بهره برداری برسانیم.

وی گفت: همه این پروژه ابرپروژه هستند و در تلاشیم تا پایان سال همگی آنها به بهره برداری برسد.

اسلامی تاکید کرد: در تلاشیم سر فاصله ورود قطار در این خط را از ۳۰ دقیقه به هفت دقیقه برسانیم.

وزیر راه اعلام کرد: امیدواریم تا پایان تیرماه سال آینده با توجه به سیگنالینگ و میزان مسافرگیری زمان حرکت قطار کاهش یابد.

این مسئول با اشاره به وضعیت آزاد راه تهران-شمال اضافه کرد: در حال حاضر اجرای عملیات رنگ آمیزی، خط کشی، شست و شو و نظافت در حال انجام است و امیدواریم وضعیت جوی برای خط کشی مناسب باشد.

وی اضافه کرد: برق این پروژه نیز وصل شده و به محض تکمیل امور باقی مانده عبور و مرور آزمایشی در این مسیر آغاز می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار