کارهایی که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید
کد خبر: ۱۶۶۵۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
زندگی مدرن دنیای عشق و عاشقی را هم تحت تأثیر قرار داده و باعث شده آدم ها سعی کنند شریک عاطفی شان را با نشان دادن روی به اصطلاح خوب و شادشان تحت تأثیر قرار دهند نه با صداقت شان. به همین دلیل است که یکی از طرفین رابطه عاطفی یا هر دوی آن ها دائماً نگران آن هستند که شریک عاطفی شان از آن ها خوش شان می آید یا نه.

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهیدبه گزارش «تابناک با تو»؛ ما برای اینکه از سمت جامعه پذیرفته و مورد پسند واقع شویم، اغلب تلاش می کنیم خود را بی نقص نشان دهیم. اما بسیار مهم است بدانید که هیچ کسی کامل و بی نقص نیست. ما نمی توانیم همه ی اطرافیانمان را راضی کنیم و برای این کار حتی تلاش هم نباید بکنیم. وقتی خودمان را همان گونه هستیم بپذیریم و نه آن طوری باشیم که دیگران می خواهند، از شادی حقیقی برخوردار خواهیم شد و روابطی به دور از ریا و غل و غش با دیگران خواهیم داشت. در ادامه درباره ی کارهای صحبت خواهیم کرد که هرگز نباید برای خوشایند دیگران و راضی کردن آن ها انجام دهید.

۱- تظاهر به فروتنی

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

به ادعای محققان، کسانی که تظاهر به فروتنی می کنند افراد ریاکارتری هستند. وقتی تظاهر به فروتنی می کنید هم خودنما به نظر می رسید و هم نق نقو، که برای هر کسی واقعاً آزاردهنده است. اگر به دنبال خودنمایی هستید، مستقیماً لاف بزنید و میل تان به خودنمایی را زیر یک تواضع دروغین پنهان نکنید.

۲- سفر کردن صرفاً برای خودنمایی، نه برای گردش و زندگی در حال

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

به ادعای دانشمندان این روزها بسیاری صرفاً به خاطر شبکه های اجتماعی و گرفتن لایک به سفر می روند، نه برای گشت و گذار. حالا مردم برای برانگیختن حسادت یا تحت تأثیر قرار دادن دیگران معمولاً مکان های گردشگری پرطرفدار را انتخاب می کنند که پس زمینه ی خوبی برای عکس های اینستاگرام شان دارند. دیگر وقتش رسیده که دست از نگاه کردن به صفحه ی تلفن های همراه و ویزور دوربین های عکاسی برداریم، تا در زمان حال زندگی کنیم و بابت زیبایی های طبیعت شکرگزار باشیم.

۳- تحت تأثیر قرار دادن شریک عاطفی خود برای پنهان کردن ترس از رد شدن خود

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

زندگی مدرن دنیای عشق و عاشقی را هم تحت تأثیر قرار داده و باعث شده آدم ها سعی کنند شریک عاطفی شان را با نشان دادن روی به اصطلاح خوب و شادشان تحت تأثیر قرار دهند نه با صداقت شان. به همین دلیل است که یکی از طرفین رابطه عاطفی یا هر دوی آن ها دائماً نگران آن هستند که شریک عاطفی شان از آن ها خوش شان می آید یا نه. فراموش نکنید که صداقت همیشه کارساز است، چون وقتی شخص مناسب تان را پیدا کنید او همیشه صداقت شما را تحسین خواهد کرد و هرگز تنهایتان نخواهد گذاشت.

۴- خود واقعی تان نبودن

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

گاهی همه ی تلاش مان را برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران می کنیم، مثلاً آرایش می کنیم، لباس های پر زرق و برق می پوشیم و در مجموع رفتار دوستانه تری در پیش می گیریم. این تلاش ها را البته می توان طبیعی دانست. طبق تحقیقات، ما برای بقا است که خودنمایی می کنیم. اما چیزی که طبیعی محسوب نمی شود آن است که برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران، خود را به طور کامل به شخص دیگری تبدیل کنید و دست به کارهایی بزنید که از جنس شما نیستند و در حالت عادی با آن ها راحت نیستید. این همان چیزی است که باید از انجام آن خودداری کنید.

۵- به رخ کشیدن رابطه عاطفی خود در شبکه های اجتماعی

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

این روزها زوج ها دوست دارند رابطه عاطفی خود را در شبکه های اجتماعی به رخ بکشند تا به یکدیگر و دنیا ثابت کنند عشق پایداری میان آن ها برقرار است. به ادعای محققان، زوج هایی که نسبت به رابطه ی خود احساس ناامنی روانی دارند یا از شریک عاطفی خود دلخور هستند، از شبکه های اجتماعی برای گرفتن تأییدی خارجی استفاده می کنند تا احساس بهتری پیدا کنند. به عبارت دیگر، نظرات مثبت کاربران ممکن است آن ها را از حس درماندگی و اندوهی که نسبت به رابطه عاطفی خود دارند رها کند.

۶- برگزاری یک عروسی مجلل و پرهزینه

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

این روزها مراسم های عروسی بیشتر به محلی برای به رخ کسیدن ثروت خود، تحت تأثیر قرار دادن مهمانان یا صرفاً رقم زدن یک روز خاص تبدیل شده اند. این مسأله شاید به خودی خود بی ضرر به نظر برسد اما مشکل اینجا است که تحقیقات بیان می کند برگزاری یک عروسی پرهزینه ممکن است احتمال طلاق را بالا ببرد. از طرفی دیگر، عروسی های کم هزینه می توانند ازدواجی شاد و ماندگار به دنبال داشته باشند.

۷- دست کشیدن از رویاهای خود

۷ کاری که هرگز نباید برای خوشایند دیگران انجام دهید

داشتن رویا و آرزو یکی از بهترین روش ها برای رشد و پیشرفت در زندگی است، به خصوص وقتی که از دل و جان برای رسیدن به آن مایه بگذارید. شما تا رسیدن به جایگاه فعلی تان تلاش زیادی کرده اید و پیشرفت زیادی تا به اینجا داشته اید. اما اگر از مسیر خود منحرف شوید و همه ی چیزهایی که زندگی تان را وقف شان کرده اید را صرفاً برای خوشایند شخص دیگری کم ارزش جلوه دهید، هر چه رشته بودید پنبه خواهید شد. این کار را هرگز با خودتان نکنید. شما لایق بهترین ها هستید.

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
6
دل خوش سیری چند؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
5
4
تصویر استفاده شده در مورد 7 یعنی اینکه کسی که ازدواج کنه از آرزوهاش دست کشیده و ناراحته و کسی که مجرده خوشحاله و دنبال آرزوهاشه!!!
از کجا به چنین استدلال غلظی رسیدین و بدتر از اون توی رسانه عمومه مطرحش میکنین!!!
بقیه خبر ها تحلیل هاتون هم اینجوریه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
درستش همینه بخصوص برای زنان ایرانی
مرجان معلم مدرسه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
مجرده شاده، متاهله غمگین.... اینهاکلاههاییست که غربیهاسرمردم مامیگذارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار