دکوراسیون و چیدمان داخلی در سال ۲۰۲۰
کد خبر: ۱۶۶۵۴۷
تاریخ انتشار: 2020 January 02    -    ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
بخش دوم؛
اگر از دسته افرادی هستیدکه همیشه سعی می‌کنید الگو‌ها و پترن‌های خانه خود را با یکدیگر مطابقت دهید، وقت آن رسیده که متوقف شوید. به جای چسبیدن به رنگ‌های مینیمالیستی و خنثی، طراحان پیش بینی می‌کنند سال ۲۰۲۰ بافت‌ها و الگو‌های بیشتر و ترکیب‌های بیشتری از این موارد را برای ایجاد تنوع بصری در دکوراسیون ببینیم...

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دومبه گزارش «تابناک با تو»؛ ما جریان ترندهاو پیش بینی ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۰ را که نتیجه صحبت با دکوراتور های حرفه ای است جمع آوری کرده تا دریابیم که در سال ۲۰۲۰ منتظر چه چیزهایی باشید و چگونه با اکسسوری ها و مبلمان و یا به کارگیری رنگ ها و ترفندهایی ترندهای امسال را به دکوراسیون دعوت کنید در پست قبل نمونه هایی از این موارد را مشاهده کردید در ادامه با پیش بینی های دیگر طراحان همراه باشید…..

الگوهای لایه ای

اگر از دسته افرادی هستیدکه همیشه سعی می کنید الگوها و پترن های خانه خود را با یکدیگر مطابقت دهید ، وقت آن رسیده که متوقف شوید. به جای چسبیدن به رنگهای مینیمالیستی و خنثی ، طراحان پیش بینی می کنند سال ۲۰۲۰ بافت ها و الگوهای بیشتر و ترکیب های بیشتری از این موارد را برای ایجاد تنوع بصری در دکوراسیون ببینیم حداکثرگرایی و سبک های التقاطی و بازیگوشی دکوراسیون احساسی است که از دکوراسیون ۲۰۲۰ خواهید گرفت.

اقلام دست دوم و پایدار

به دلیل توجه بیشتر طراحان به تغییرات آب و هوا و پایداری ، انتظار می رود موارد دست دوم بیشتری در خانه ها استفاده شود در واقع طراحان شروع به مشارکت فعالی در کاهش ضایعات می کنند و دکوراسیون منازل به سمت استفاده از متریال های قابل تجدید و پایدار سوق داده خواهد شد.
به کارگیری یا خرید محصولات دست دوم نه تنها از لحاظ زیست محیطی انتخابی هوشمندانه است بلکه می تواند به شما امکان دهد خانه خود را بیشتر سفارشی و شخصی سازی کنید به دنبال اکسسوری یا مبلمانی باشید که دارای مقاومت کافی و پتانسیل خوبی برای استفاده دوباره باشند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

استفاده از طیف های مختلف رنگ آبی

در سال ۲۰۲۰ آبی کلاسیک تنها رنگ آبی در کانون توجه طراحان نیست و طیف وسیع این رنگ را احتمالا در آینده بیشتر خواهیم دید سال آینده سایه های آبی خنثی تا آبی پاستلی ملایم را در پارچه ها، کاغذ دیواری یا حتی قطعات بزرگ مبلمان می توانید به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

طبیعت و متریال های طبیعی

مواد طبیعی مانند چوب و پوشش های دیواری از ترندهای پایدارتر هستند که بیرون را به درون آورده و با ایجاد آرامش دکوراسیون را بهبود می بخشند. در حالت کلی می توان گفت در سال ۲۰۲۰ هدف بسیاری از طراحان فرار از دنیای شلوغ و پر استرس و بازگشت به طبیعت است.

روشنایی های بزرگ

از آنجا که نورپردازی نقش مهمی در دکوراسیون ایفا می کند ۲۰۲۰ فرصت خوبی برای استفاده جسورانه تر از اقلام روشنایی در ابعاد بزرگتر است برای مثال می توانید آباژور یا لوسترها و یا روشنایی های مدرن و با شکلی پیچیده تر را به کار گیرید زیرا نور ثابت راهی آسان برای تغییر ظاهر و افزودن احساس به فضاست.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

متریال و تم برنز و طلایی

استفاده از متریال برنز از کابینت آشپزخانه گرفته تا لوازم روشنایی حتی در دکوراسیون حمام روشی دوست داشتنی برای ایجاد یک فضای لوکس و اضافه کردن شخصیت به هر فضایی است برای اطمینان، تاثیرگذاری بیشتر و افزودن ظاهر مدرن به فضا میتواند متریال برنز را با دیگر متریال های فلزی ترکیب کنید.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

اتاقهای کوچکتر

بعضی طراحان تغییر در پلان های باز و برنامه فیزیکی آنها به صورت تأکید بر وجود اتاق خواب های فردی را در سال ۲۰۲۰ پیش بینی می کنند با وجود کوچکتر شدن حوزه های دیگر باز هم طراحان اعتقاد دارند این کار نه تنها حوزه ای خصوصی به منزل می افزاید بلکه طراحی دکوراسیون برای اتاق های کوچکتر کاربردی، ساده و ارزانتر است.

سنگ طبیعی

طبق پیش بینی بعضی طراحان در سال ۲۰۲۰ شاهد تغییر در متریال های ساختمانی خواهیم بود از متریال های ساخت میز گرفته تا کاشیکاری های حمام ، بیشتر سمت انتخاب سنگ های طبیعی مانند سنگ آهک ، اونیکس و ماسه سنگ هستند تا نه تنها فضایی متناسب تر برای محیط زیست بلکه ظاهری بی نظیر تر نیز ایجاد کنند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

شیشه های کف تا سقف

با تأکید بر ترکیب فضای بیرون و درون پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۰ با پنجره های بزرگتر و به صورت شیشه های کف تا سقف روبرو شویم این پنجره ها نه تنها باعث افزایش میزان نور طبیعی می شود، بلکه زندگی در فضای باز و چشم اندازی وسیع از بیرون و مناظر در فصول مختلف را به ارمغان می آورند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت دوم

کاغذ دیواری با طرح های جسورانه

طبق اعتقاد طراحان داخلی و دکوراتور ها کاغذ دیواری های جسورانه در سال ۲۰۲۰ محبوبیت بیشتری پیدا می کنند .کاغذ دیواری جسورانه نه تنها از نظر بصری اشتیاق ایجاد می کنند بلکه جایگزینی مناسب برای آثار گران قیمت هنری هستند ضمن اینکه به عنوان نقطه کانونی در فضا کاربرد موثری دارند.

رنگ های آرام و صلح آمیز

در حالی که رنگ سال ۲۰۱۹ رنگ های زنده استفاده می شد انتظار می رود در سال ۲۰۲۰ حتی رنگهای زنده تمی خنثی تر به خود بگیرند از رنگهای صورتی ملایم تا سایه های سبز پاستلی با تناژهای رنگ های خاموش می تواند جایگزینی عالی برای رنگ های سفید یا خاکستری استاندارد باشد.

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار