دعوت برای پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»
کد خبر: ۱۶۶۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از مردم درخواست کرد تا با پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»، ضمن برخورد با تخلف برخی از واحدهای صنفی، یاریگر واحدهای صنفی صحیح العمل باشند.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از مردم درخواست کرد تا با پیوستن به پویش «بدون قیمت نخریم»، ضمن برخورد با تخلف برخی از واحدهای صنفی، یاریگر واحدهای صنفی صحیح العمل باشند.

 یکی از مؤثرترین راهکارهای تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان، شفاف بودن قیمت است؛ لذا سازمان حمایت از همه مردم دعوت می‌نماید تا با پیوستن به کمپین ملی همبستگی «بدون قیمت نخریم»، ضمن مشارکت در برگزاری هر چه باشکوه تر این پویش، زمینه حمایت از واحدهای صنفی صحیح‌العمل را هموار نمایند.

هدف از اجرای این طرح، توجه ویژه مراجع نظارتی به مقابله با تخلف عدم نصب اتیکت قیمت صنوف بوده و از شهروندان انتظار می رود تا با نخریدن هرگونه کالایی از این قبیل واحدهای صنفی، بازرسان این سازمان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور را در احقاق حقوق مردم و نظارت بر رعایت قیمتهای منصفانه یاری نمایند.

قطعا این پویش دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت؛ زیرا مردم با خرید از واحدهای صنفی صحیح العمل، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور ، موجبات تحقق اهداف و سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی را فراهم می‌سازند.

یادآور می‌گردد؛ گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب از جمله تخلفاتی هستند که هموطنان می‌توانند این تخلفات را از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه اینترنتیWWW.۱۲۴.ir به این سازمان و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها در میان گذاشته تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
الان از هر 100 فروشگاه شاید 10 فروشگاه قیمت داشته باشه. هر کی هرچقد دلش بخواهد میفروشه و اینقدر طماع و بی انصاف هم هستند که کالاها رو تا 100 برابر قیمت خریداری شده به مشتری میفروشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار