چیدمان های داخلی چشم نواز در سال ۲۰۲۰
کد خبر: ۱۶۶۳۵۴
تاریخ انتشار: 2019 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
بخش نخست؛
اگر شما از دسته افرادی هستید که نمی دانید جریان ترندهای سال جدید به کدام سمت است دکوبوم پیش بینی ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۰ را که نتیجه صحبت با دکوراتور های حرفه ای است جمع آوری کرده تا دریابیم که در سال ۲۰۲۰ منتظر چه چیزهایی باشیم با ما در ادامه همراه باشی. قطعا سال آینده متریال های غیر منتظره بیشتری را در کل خانه خواهیم داشت.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اولبه گزارش «تابناک با تو»؛ سال به سال، در سبک دکوراسیون، چیدمان و انتخاب رنگ ها و مبلمان ترندهایی مرسوم شده و در منازل و دکوراسیون سایر فضاها توسط طراحان و معماران حتی عموم مردم به کار برده می شود این ترندها هر ساله فضایی تازه و جالب ایجاد می کند و مارا به یک سال جدید دعوت می نماید امسال هم طبق روال سال های گذشته، سال ۲۰۲۰ به همراه خود ترندهایی را به ارمغان آورده البته لازم نیست تمام دکوراسیون را تغییر دهید می توانید با اکسسوری ها و مبلمان و یا به کارگیری رنگ ها و ترفندهایی ترند های امسال را به دکوراسیون دعوت کنید.

اگر شما از دسته افرادی هستید که نمی دانید جریان ترندهای سال جدید به کدام سمت است دکوبوم پیش بینی ترندهای دکوراسیون ۲۰۲۰ را که نتیجه صحبت با دکوراتور های حرفه ای است جمع آوری کرده تا دریابیم که در سال ۲۰۲۰ منتظر چه چیزهایی باشیم با ما در ادامه همراه باشید… .

کنسول ها

کنسول ها فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید تقریباً از هر کنسولی برای ایجاد نسخه شخصی خود در دکوراسیون استفاده کنید در واقع کنسول ها فقط برای اتاق های خواب نیستند.

اگرچه جابجایی این کنسول ها کمی از اتاقی به اتاق دیگر دشواراست اما کنسول ها احساس عمق به فضا می دهند و به ویژه در یک اتاق ناهار خوری یا گوشه ای از اتاق نشیمن فضای خوبی را برای سرو نوشیدنی ها و مهمانی ها با دوستان و خانواده مهیا می سازند امسال پیش بینی می شود در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی کنسول ها نقش پررنگتری را ایفا کنند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

سیمان

قطعا سال آینده متریال های غیر منتظره بیشتری را در کل خانه خواهیم داشت ، خصوصاً در حمام ، استفاده از سینک های سیمانی و یا در سایر قسمت های منزل استفاده از این متریال پرکاربرد تر خواهد شد در واقع سیمان به یک متریال محبوب تر و مورد استفاده در خانه تبدیل می شود زیرا متریالی عالی برای ایجاد یک فضای پرشور مدرن است که با جایگزینی، مرزهای دکوراسیون با چوب استاندارد یا سنگ های مرمر را خواهد شکست.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

ترندهای اتاق کودکان

چادرهای بازی گرفته تا تم های کودکانه با اشکال هندسی، امسال در اتاق کودکان بیشتر به چشم خواهد خورد در واقع اتاق های کودک در سال ۲۰۲۰ بزرگتر و جسورانه تر به نظر می رسند. اتاق خواب کودکان مکان مناسبی برای خلاقیت و هدایت احساسات درونی آن هاست و ازین رو دارای اهمیت زیادی می باشد امسال زمان آن است که با رنگ و بافت های جسورانه و مهیج تر دکوراسیون اتاق کودک را دیزاین کنید!

در هنگام انتخاب مبلمان ، فرزندان خود را درگیر کنید و موضوعی را برای دکوراسیون فضا در نظر بگیرید به این نحو تخیل کودک را تقویت کنید .

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

سبد

این ترند ارزان قیمت ، امسال ، افراد را به استفاده از آثار هنری و همینطور استفاده از وسایل کارکرده اما دوست داشتنی دعوت میکند سبد ها می توانند جایگزینی عالی به جای قاب هاب دیواری معمولی باشند.

بهتر است سبد های کم عمق با الگوهای رنگارنگ و قطعات دستباف را انتخاب کنید که می تواند زیبایی فضا را دو چندان کند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

رنگ های تیره به جای خنثی

طبق پیش بینی طراحان انتظار می رود در سال ۲۰۲۰ شاهد استفاده از رنگهای پررنگ تر و تیره تری باشیم که به جای رنگ های خنثی در خانه استفاده شوند. رنگ هایی مانند آبی (نیروی دریایی) یا سبز که در حین تیرگی می توانند احساس آرامش را به وجود آورند ، در حین اینکه هنوز هم به اندازه کافی سنتی برای استفاده در اتاق های ناهار خوری یا نشیمن هستند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

اتاق غذاخوری رسمی

پلان های باز به خصوص در خانه های امروزی بسیار رایج گردیده اند و سال هاست که منازلی با این نوع طراحی بسیار به چشم میخورد اما انتظار می رود امسال بیشتر شاهد سالن های غذاخوری رسمی تر و مجزا از سایر قسمت ها باشیم.

یک فضای ناهار خوری رسمی ، فضایی را برای سرگرمی به شما می دهد و قطعا به باز شدن اشتها و تمرکز بیشتر برای وعده های غذایی خانواده نیز کمک می کند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

آشپزخانه های رنگارنگ

امسال شاهد ظهور رنگ های بیشتری در آشپزخانه خواهیم بود. آشپزخانه های سفید در دهه ۹۰ جایگزین نمای چوب طبیعی شدند ، اما طی یک سال گذشته ، بیشتر طراحان در آشپزخانه های خود رنگ و بوی خاصی را اضافه کردند.

این که تصمیم بگیرید از رنگهای روشن و جسورانه برای کابینت خود استفاده کنید و یا ترکیبی از رنگ ها را انتخاب کنید یا از طریق مبلمان یا کابینت ها رنگ را به فضا بیافزایید فرقی ندارد رنگ ها در سال جدید برای ایجاد احساسی پر انرژی و دعوت کننده در آشپزخانه به کار می روند.

دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ | قسمت اول

منبع: دکوبوم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار