غذای محبوب هندی‌ها با ۹۵ سفارش در هر دقیقه رکورد زد!
کد خبر: ۱۶۶۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 29    -    ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
هندی‌ها علاقه زیادی به خوردن بریانی دارند. بریانی مهمان همیشگی و بی‌رقیب سفره هندی‌ها است و بیشترین سفارش را در این‌کشور دارد. گزارش سالانه پنل سفارش غذا سویجی Swiggy، نشان می‌دهد بریانی برای چهارمین سال پیاپی تا الآن در صدر غذا‌های سفارشی هندی‌ها قرار گرفته و بیشترین تقاضا را در این کشور دارد.

غذای محبوب هندی‌ها با ۹۵ سفارش در هر دقیقه رکورد زد!

غذای محبوب هندی‌ها با ۹۵ سفارش در هر دقیقه رکورد زد!اختصاصی تابناک باتو؛ هندی‌ها علاقه زیادی به خوردن بریانی دارند. بریانی مهمان همیشگی و بی‌رقیب سفره هندی‌ها است و بیشترین سفارش را در این‌کشور دارد. گزارش سالانه پنل سفارش غذا سویجی Swiggy، نشان می‌دهد بریانی برای چهارمین سال پیاپی تا الآن در صدر غذا‌های سفارشی هندی‌ها قرار گرفته و بیشترین تقاضا را در این کشور دارد.

در این گزارش فهرست ارزان‌ترین و گران‌ترین بریانی‌ها ذکر شده است، بریانی مرغ در شهر «پونا» که در فر پخته می‌شود ۱۵۰۰ روپیه (٢١.٠٥ دلار) قیمت دارد و گران‌ترین بریانی می‌باشد.

غذای محبوب هندی‌ها با ۹۵ سفارش در هر دقیقه رکورد زد!

در مقابل بریانی سبزیجات «توا بریانی» که رستوران «چال دهانو» بمبئی ارائه می‌دهد ارزانتر است و ۱۹ روپیه معادل ۲۷ سنت قیمت دارد.

غذای محبوب هندی‌ها با ۹۵ سفارش در هر دقیقه رکورد زد!

صرف نظر از بریانی که غذای مورد علاقه هندی‌ها است، «گلاب جامون» شیرینی کره‌ای شکل تهیه شده با شهد و زعفران، امسال محبوب‌ترین شیرینی مردم هند بود ۱.۷۷ میلیون بار تقاضا شده و آن را در صدر شیرینی‌های مورد علاقه مردم هند قرار داده است.

فالوده دومین خوراکی محبوب مرتبط با شیرینی‌ها در هند بود، و ۱.۲ میلیون بار سفارش داده شده است.

گفتنی است بریانی از گوشت، سبزیجات و برنج تهیه می‌شود و در طبخ آن از ادویه‌های هندی استفاده می‌شود و شهرت جهانی دارد. حیدرآباد، شهر بریانی هندی به ویژه بریانی مرغ (چیکن) است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
2
چیکن چیه دیگه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار