افزایش ۱۲۰تومانی دلار و ۱۳۰هزار تومانی سکه
کد خبر: ۱۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: 2019 December 27    -    ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
سکه بهار آزادی در پایان اولین هفته دی ماه به قیمت ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان رسید. بورس ۳ درصد رشد کرد و تمام ارزها نیز قیمت‌شان افزایش یافت.

سکه بهار آزادی در پایان اولین هفته دی ماه به قیمت ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان رسید. بورس ۳ درصد رشد کرد و تمام ارزها نیز قیمت‌شان افزایش یافت.

دلار در نخستین هفته زمستان با ۱۲۰ تومان افزایش قیمت، به ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.

در آخرین روز معاملات این هفته، این ارز در برخی از صرافی‌های بازار تهران نیز به قیمت ۱۳ هزار و ۲۷۰ تومان معامله شد.

یورو نیز ۱۰۰ تومان گران شد و به قیمت ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

در روز پنج‌شنبه درهم امارات ۳ هزار و ۶۲۶ تومان، لاری گرجستان ۴ هزار و ۶۱۴ تومان، لیر ترکیه ۲ هزار و ۲۲۹ تومان، دلار کانادا ۱۰ هزار و نود تومان، دلار استرالیا ۹ هزار و ۱۷۵ تومان، فرانک سوئیس ۱۳ هزار و ۷۳۷ تومان، روبل روسیه ۲۱۵ تومان، بات تایلند ۴۴۵ تومان و رینگیت مالزی ۳ هزار و ۲۲۱ تومان نرخ گذاری شد.

افزایش ۱۲ هزار تومانی طلا و ۱۳۰ هزار تومانی سکه

سکه امامی این هفته نسبت به هفته گذشته ۱۱۵ هزار تومان گران شد. در روز پنجشنبه هر سکه امامی به قیمت ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی نیز ۱۳۰ هزار تومان نسبت به هفته پیش گران شد و به قیمت ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان رسید.

نیم سکه نسبت به هفته گذشته، ۲۰ هزار تومان گران شد و با قیمت ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان به فروش رسید. ربع سکه نیز با ۳۰ هزار تومان افزایش، یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان شد.

بر خلاف روند بازار سکه، بازار طلا این هفته شاهد افزایش قیمت بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۷ هزار تومان نسبت به هفته گذشته ۱۲ هزار تومان گران شد و به قیمت ۴۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز در آخرین روز معاملات هفته، ۱۶ هزار تومان گران شد و به قیمت ۵۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

صعود ۳ درصدی بورس

اما بازار بورس، زمستان را گرم شروع کرد و در اولین هفته دی ماه، سه درصد رشد کرد. به این ترتیب شاخص کل با ۱۰ هزار و ۷۶۶ واحد افزایش بالاتر از سطح ۱۶۱ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۴۱۵ هزار و ۷۹۵ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۴۲۷ هزار و ۵۴۷ واحد رسید و افزایش ۱۱ هزار و ۷۵۲ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۱۰ هزار و ۹۰۶ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۱۴ هزار و ۲۹۸ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۷۴ هزار و ۹۰ واحد به عدد ۷۶ هزار و ۳۳۴ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۳ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته دو درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده سه هزار و ۹۰۹ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش سه درصدی همراه شد.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار