تنها اسم حسرت‌برانگیز لیست مازاد پرسپولیس
کد خبر: ۱۶۶۲۰۶
تاریخ انتشار: 2019 December 27    -    ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
بظاهرا بر مبنای اخباری که تاکنون در رسانه‌ها منتشر شده دیگر باید باور کنیم که لیست مازاد پرسپولیس همانی است که بود. شامل سه اسم ماهینی، آدام همتی و عالیشاه و احتمالا یک نفر چهارم هم اضافه خواهد شد.

ظاهرا بر مبنای اخباری که تاکنون در رسانه‌ها منتشر شده دیگر باید باور کنیم که لیست مازاد پرسپولیس همانی است که بود.  شامل سه اسم ماهینی، آدام همتی و عالیشاه و احتمالا یک نفر چهارم هم اضافه خواهد شد.

حالا با این اوصاف تنها نام حسرت برانگیز این فهرست امید عالیشاه است که سابقه درخشانی در پرسپولیس دارد و هواداران از او به عنوان یک بازیکن متعصب یاد می کنند. وگرنه ماهینی و آدام همتی محبوبیت چندانی در میان هواداران پرسپولیس ندارند. باید ببینم که مازاد بودن عالیشاه اجرایی می‌شود با نه؟

مدیران پرسپولیس این روزها در پی تقویت این تیم برای نیم فصل دوم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند و مذاکرات خود را با نفرات مختلف لیست کالدرون آغاز کرده‌اند. ظاهرا نفراتی چون شهریار مغانلو، دانیال اسماعیلی‌فر و علاء عباس در لیست ورودی‌های مد نظر کالدرون قرار دارند و باشگاه هم به دنبال جذب آنهاست.

در لیست خروجی پرسپولیس هم نام دو بازیکن قدیمی این تیم یعنی امید عالیشاه و حسین ماهینی به چشم می‌خورد و در کنار آن‌ها باید جدایی آدام همتی را هم قطعی بدانیم. حال باید ببینیم باشگاه تا چه حد می‌تواند خواسته های کالدرون برای تقویت تیم را برآورده کند. او در نیم فصل اول بارها از نداشتن یک مهاجم خوب در سطح دیاباته و کیروش استنلی گلایه کرد و اکنون توقع دارد باشگاه خریدهای خوبی داشته باشد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار