برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکننده
کد خبر: ۱۶۶۰۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 26    -    ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
برند‌های تجاری با یک محصول شناخته می‌شوند و در میان مردم با آن جا می‌افتند. اما برخی از شرکت‌های بزرگ جهانی، مجموعه کالا‌های متنوعی را تولید می‌کنند که به محصولات اصلی آن‌ها ربطی ندارد. شرکت‌های جهانی از سال‌های پیش در شماری از زمینه‌های غافلگیرکننده شروع به سرمایه‌گذاری کرده‌اند که موفقیت کالای غیرمرتبط بسیار بیشتر از تولیدات اصلی بوده‌ است.

برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکنندهاختصاصی «تابناک باتو» ـ برند‌های تجاری با یک محصول شناخته می‌شوند و در میان مردم با آن جا می‌افتند. اما برخی از شرکت‌های بزرگ جهانی، مجموعه کالا‌های متنوعی را تولید می‌کنند که به محصولات اصلی آن‌ها ربطی ندارد. شرکت‌های جهانی از سال‌های پیش در شماری از زمینه‌های غافلگیرکننده شروع به سرمایه‌گذاری کرده‌اند که موفقیت کالای غیرمرتبط بسیار بیشتر از تولیدات اصلی بوده‌ است.

۱. سوسیس فولکس‌واگن

برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکننده

در رأس آنها، شرکت آلمانی فولکس‌واگن قرار دارد. این شرکت به تولید در عرصه صنعت خودرو شهرت دارد. در عین‌حال فولکس‌واگن به موازات تولید اتومبیل، به تولید سوسیس نیز می‌پردازد که از محبوبیت بالایی نیز در آلمان برخوردار است.

۲. لباس‌های اپل

شرکت ابرفناوری اپل، خط تولید لباس‌هایی هم‌نام با برند خود را از سال ۱۹۸۶ میلادی آغاز کرد. این‌لباس‌ها موفقیت بسیاری به دست‌آورد به ویژه پس از اینکه اسم شرکت و سمبل معروف آن سیب روی لباس‌ها نقش بست و با استقبال بیشتری روبه رو شد.

برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکننده

۳. تانک سامسونگ

سامسونگ به میدان کارزار وارد شده و از سال ۱۹۷۹ میلادی، وارد صنعت اسلحه‌های گرم، تانک و جنگنده‌ها شده‌است.

برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکننده

۴. خانه‌های تویوتا

خانه‌های تویوتا، از محبوبیت بسیاری از روز اول تأسیس شرکت در ۱۹۷۵ میلادی، برخوردار شدند. این شرکت در ژاپن خانه‌های مجهز می‌سازد و آن را تحت عنوان Toyota Housing Corporation ترویج می‌دهد و توانسته بیش از نیم میلیون از این خانه‌ها را بفروشد.

برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکننده

۵. عسل پورشه

پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمان است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این شرکت عموماً بر طراحی و ساخت خودرو‌های اسپورت و خودرو‌های لوکس معطوف می‌باشد. در عین‌حال این شرکت از سال ۲۰۱۷ میلادی، سرمایه گذاری‌هایی نیز در مزارع زنبور داشته است و عسل پورشه هم به اندازه خودرو‌های آن از محبوبیت بسیاری برخوردار گشته‌اند.

برندهای معروف و تولید محصولات غافلگیرکننده

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
3
85
اتاق پرس سایپا
شرکت ایرانی خودرو سازی سایپا که در صنعت خودرو با ظاهر ثابت! رقیب سرسخت پورشه 911 آلمان است, خریدارانش را به صورت کاملا تصادفی! پرس کرده و در قطعات کوچک تحویل پزشک قانونی میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
6
36
ایران خودرو هم عسل بزنه من میخرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
1
5
عسل سایپا با طعم روغن موتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار