فال روزانه ۰۳/ ۱۰/ ۱۳۹۸
کد خبر: ۱۶۵۸۹۵
تاریخ انتشار: 2019 December 24    -    ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به‌دنیا آمده‌ای، تولدتان مبارک، در سالی که با تولد شما شروع شده‌ است، خوشی‌ها و ناخوشی‌های زیادی را تجربه خواهید کرد. اما در این سال بخت و اقبال به شما رو خواهد کرد و بیشتر از همیشه خواهید درخشید. دی ماه که سال تولدتان را با آن شروع کرده‌اید به ماهی شلوغ و پرکار برای شما تبدیل خواهد شد، در این ماه تا می‌توانید کار کنید و لحظه‌ای از تلاش‌و‌کوشش فروگذار نکنید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن خوشی‌های دیگران را ندارید، آغاز سال تولدتان را به فال نیک بگیرید تا این اخلاق ناپسند را کنار بگذارید. در اسفند ماهی که از راه می‌رسد اتفاق بسیار فرخنده‌ای برای شما رخ خواهد داد و یکی از رؤیاهای‌تان در این ماه به واقعیت تبدیل خواهد شد.

ایده ناب و بکری در فروردین ماه سال آینده به سر شما خواهد زد، از آنجایی که به تنهایی نمی‌توانید به این ایده جامه عمل بپوشانید، برای انجام آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. تیر ماه سال آینده بهترین زمان برای عشق‌و‌عاشقی است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این ماه طعم عشقی تند و سوزان را خواهید چشید. از شهریور ماه سال آینده تا دی ماهی که تولد سال بعد را جشن می‌گیرید، بخت با شما یار خواهد بود و در این ماه‌ها به رغم اینکه مشغولیت‌های زیادی دارید، اما تمام کارها را با موفقیت به پایان خواهید رساند و سال آینده بابت دستاوردهایی که در سال تولدتان به آنها رسیده‌اید، به خودتان افتخار خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

نگرانی و استرس دست از سر شما بر نمی‌دارد و امروز برای اینکه از شر این اضطراب‌ها خلاص شوید، مدتی را با اعضای خانواده سپری کنید و با بودن در کنار آنها، به آرامش برسید. وقت و هزینه‌ زیادی برای سرگرمی و تفریح اختصاص می‌دهید، این روحیه شما را به نابودی خواهد کشاند و تعادل میان کار و تفریح را همیشه رعایت کنید. قصد شرکت در یک دوره آموزشی را دارید، ثبت‌نام در این دوره نه‌تنها درهای جدیدی از علم‌و‌دانش را به روی شما باز می‌کند، بلکه دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد و رفاقت عمیقی میان شما و این دوستان شکل می‌گیرد. رابطه‌ای سرشار از محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان برقرار است و روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز را درپیش دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از لوازم مهم منزل یا محل کار شما صدمه دیده‌است و امروز هزینه هنگفتی را برای تعمیر این وسیله خرج خواهید کرد. مدتی است که دستی به سروروی منزل خود نکشیده‌اید، امروز زمان خوبی است که کارهای عقب‌افتاده منزل را انجام دهید و لوازمی که نیاز به تعمیر دارد را درست کنید. رفتار خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و این رفتار ممکن است امروز آتش مشاجره‌ای را میان شما روشن کنید، در نتیجه تا می‌توانید با محبت و عشق با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید تا رفتار شما زمینه‌ای برای دلخوری ایجاد نکند. اهل کمک گرفتن از دیگران نیستید و همیشه می‌خواهید چندین کار را در کنار هم انجام دهید. فراموش نکنید که با یک دست نمی‌شود ۲ هندوانه برداشت و انجام همزمان چندین کار در کنار هم، دست‌آخر شما را به دردسر خواهد انداخت. امروز یکی از آشنایان به شما سر خواهد زد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را به گفتگو با این فرد اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

لحظه‌ای از تلاش‌و‌کوشش دست بر نمی‌دارید و این روحیه سلامت جسمی شما را به خطر انداخته و امروز به دلیل کار زیاد، احساس کسالت و خستگی می‌کنید، مدتی را به خودتان استراحت بدهید و از سلامت‌ جسمی‌تان غافل نشوید. برنامه‌ای برای مسافرت در پیش‌رو دارید، این مسافرت به شما حسابی خوش خواهد گذشت به شرط اینکه مواظب اسباب و لوازم خود باشید، در غیر این‌صورت احتمال به‌سرقت رفتن لوازم شما در مسافرت بسیار است. امروز خاطرات خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده است و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه می‌کنید، این احساس سرخوشی را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید و روزی پر از عشق‌و‌صفا را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و موقعیت‌های سودآور زیادی در پیش‌رو دارید، از این موقعیت‌ها کمال استفاده را ببرید و سودی سرشار را روانه حساب‌های بانکی خود کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد شرکت در دوره‌ای آموزشی یا فراگیری تخصصی جدید را دارید، اما اطرافیان شما را نکوهش می‌کنند که آمادگی لازم برای یادگیری مطالب جدید را ندارید و بهتر است عطای فراگیری را به لقایش ببخشید. گوش‌تان به این حرف‌ها بدهکار نباشد و با شرکت در این دوره آموزشی، توانایی‌های خود را به اطرافیان ثابت کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و اگر شش‌دانگ حواس‌تان جمع نباشد، ضرری هنگفت را تجربه خواهید کرد. مشکلات زیادی در زندگی دارید، اما اطرافیان توجهی به این مشکلات ندارند و برای حل‌کردن مشکلات دست‌تنها مانده‌اید. غم به دل خود راه ندهید چرا که یکه‌و‌تنها از عهده انجام این مشکلات بر خواهید آمد و نیازی به کمک دیگران ندارید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد با این برنامه ثابت کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از هر روز دیگری خاطرات دوران کودکی در ذهن شما تداعی شده و احساس می‌کنید که کودک درون‌تان هوس بازیگوشی به سرش زده است. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید به یاد روزهای خوش کودکی، شادی و تفریح کنید. امروز از جایی که هیچ حسابی روی آن باز نکرده بودید، پولی به دست شما خواهد رسید و این پول مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. اشتباهی را در محل کار یا منزل انجام داده‌اید، اما بابت این اشتباه خودتان را سرزنش نکنید چرا که انسان جایزالخطا است و اگر فرد دیگری هم جای شما بود، شاید همین اشتباه را انجام می‌داد، در عوض از این اشتباه درس بگیرید و اجازه ندهید در آینده تکرار شود. امروز بعد ازظهر یکی از همکاران یا همسایه‌ها سر صحبت را با شما باز می‌کند و مدت زیادی به گفتگو با این فرد خواهید پرداخت. مدتی است که اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید، امروز وقت خوبی است که این مشکل را جبران کنید و برای شام بیرون از منزل بروید و شبی خاطره‌انگیز را رقم بزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان شوخ‌طبعی هستید و باور دارید که خوشبختی را نباید در دارایی‌های اطراف جستجو کرد، بلکه خوشبختی در درون انسان‌ها است. به لطف چنین روحیه‌ای مشکلات را سخت نمی‌گیرید و امروز این روحیه به شما کمک می‌کند تا مشکلی که به آن برخورده‌اید را از سر راه بردارید و بیش‌از‌حد نگران نباشید. راهی سفری غیرمترقبه هستید و اصلاً حوصله این سفر را ندارید، اما پذیرای رنج‌ سفر باشید چرا که این سفر فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت و به لحاظ مالی نیز سود خوبی عایدتان خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با شما سر جنگ دارد و به تمامی رفتارهای‌تان خرده می‌گیرد، دلیل این امر را در کم‌محلی خودتان به او جستجو کنید و امروز وقت بیشتری را در کنار هم بگذرانید تا صلح‌و‌آشتی میان شما برقرار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیت زیادی به ظاهر و زیبایی خود می‌دهید و پول زیادی را خرج رخت و لباس می‌کنید، این سبک‌زندگی هزینه‌های زیادی را به گردن شما انداخته و فراموش نکنید که تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیبا است نشان آدمیت. از آن دسته افرادی هستید که مهره مار دارند و حرف‌ها و کردارتان تأثیر زیادی روی دیگران می‌گذارد، این روحیه را به فال نیک بگیرید و امروز کارها را بر وفق مرادتان انجام دهید. قصد شرکت در کار خیریه‌ای را دارید، این کار را حتماً انجام دهید و مطمئن باشید اجر شما بی‌پاداش نخواهد ماند. تغییراتی ناخوشایند را برای منزل یا محل کار باید انجام دهید و از این تغییرات اصلاً دل خوشی ندارید، ممکن است در بازه‌زمانی کوتاه مدت، این تغییرات به مذاق شما خوش نیاید، اما در بلند مدت به این تغییرات عادت خواهید کرد و مشکلی با آنها نخواهید داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار خسته‌‌کننده‌ای را در پیش‌رو دارید، در چنین روزهایی برای اینکه بیش‌از‌حد احساس کسالت نکنید، با دوستان و رفقای قدیمی تماس بگیرید و اوقات فراغت امروز را با آنها سپری کنید. امروز مادر یا یکی از زن‌های مسن فامیل به کمک شما نیاز دارد، به این درخواست کمک با کمال میل پاسخ مثبت دهید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای او انجام دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز بعد از‌ظهر ممکن است زمانی که با دوستان بیرون از منزل رفته‌اید، چشم شما به کسی بیافتد و یک دل که نه، صد دل عاشق وی شوید. مدت‌ها است که در انجام کاری مهم کوتاهی می‌کنید و این کار را دائم پشت‌گوش می‌اندازید، فراموش نکنید که صلاح شما در انجام این کار است و هرچقدر که سریع‌تر این کار را انجام دهید، زودتر به موفقیت خواهید رسید. از خوردن خوراکی‌های ناسالم ابایی ندارید و اصلاً مواظب سلامتی‌تان نیستید، این رویکرد در زندگی به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت و از امروز خودتان را مهمان خوراکی‌های سالم و مقوی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، تاجایی که امکان دارد به این درخواست پاسخ منفی بدهید، اما اگر به هر دلیلی چاره‌ای به غیر از پول قرض دادن به این فرد نداشتید، بابت پولی که به وی داده‌اید از و تضمین بگیرید و زمان بازپرداخت پول را مشخص نمایید، در غیر این صورت پولی که با هزارویک زحمت‌ بدست آورده‌اید از بین خواهد رفت. اهل بزرگ‌نمایی مشکلات دیگران هستید و در منزل یا محل کار، بیش‌از‌حد اشکالات دیگران را به رخ آنها می‌کشید. این روحیه میان شما و همکاران یا اعضای منزل فاصله انداخته است و از امروز تصمیم بگیرید که اشکالات دیگران را با رویی گشاده و دوستانه به آنها گوشزد کنید. امروز با فرد مهم و سرشناسی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات گفتگویی میان شما و این فرد به جریان خواهد افتاد و از این گفتگو به ایده‌های تازه‌ای خواهید رسید، این ایده‌ها در آینده زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر شما خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

سبک‌زندگی کم‌تحرک و ثابتی دارید و همان‌گونه که می‌دانید کم‌تحرکی دشمن جسم و ذهن است، در نتیجه از امروز خلاقیت بیشتری به زندگی خود وارد کنید و با انجام کارهای پرتحرک یا ورزش، سلامت جسم و ذهن‌ خود را تضمین نمایید. روز خوبی به لحاظ مالی در پیش ندارید و اگر قصد سرمایه‌گذاری و تجارت دارید، تمام جوانب امر را برای این سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید تا ضرری متقبل نشوید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و می‌خواهید بقیه با عینک شما به زندگی نگاه کنند، این روحیه نه‌تنها دیگران را جذب شما نمی‌کند، بلکه آشنایان و اطرافیان را از شما فراری داده است و روزبه‌روز تنهاتر می‌شوید. از امروز به جای تحمیل نظرهای‌تان به دیگران، پذیرای نظرات اطرافیان باشید و فراموش نکنید که هر سری عقلی دارد و باید پذیرای نظرات مختلف باشیم. قصد شروع کار بسیار مهمی را در منزل یا محل کار دارید، امروز اصلاً زمان خوبی برای انجام این کار نیست و انجام آن را به آینده موکول کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که قسط‌ها و قرض‌ها را پرداخت نکرده‌اید و حسابی نگران پرداخت دِین مردم هستید. این وضعیت دیری نخواهد پایید چرا که پولی فراهم می‌شود و تمام قرض‌های شما را پوشش می‌دهد. انسان دست‌و‌دلباز و سخاوتمندی هستید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از سخاوتمندی شما سوء‌استفاده کنند. اجازه ندهید که این رفتار ادامه پیدا کند و از امروز بیش‌از‌حد و بی‌دلیل برای دیگران خرج نکنید. مدت زیادی است که درگیر کار و روزمرگی‌های زندگی‌ شده‌اید و زمانی را با خودتان خلوت نکرده‌اید، امروز این فرصت مهیا خواهد شد و زمانی برای استراحت و لذت بردن از تنهایی بدست خواهید آورد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند سابق به شما توجه نمی‌کند و از این رفتار حسابی دلخور شده‌اید، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین سرعت دلیل این بی‌توجهی‌ها را جویا شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی به لحاظ مالی در پیش‌روی شما است و به کمک یکی از آشنایان یا دوستان نزدیک، به پول چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. یکی از همکاران یا همسایه‌ها، نقشه‌های شومی برای شما کشیده است و امروز می‌خواهد این نقشه‌ها را عملی کند. اجازه ندهید چنین فرصتی فراهم شود و قبل از اینکه آسیبی به شما وارد شود، دست این فرد نابکار را رو کنید. مسافرتی غیر‌منتظره را در پیش دارید و به رغم اینکه به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که در کنار آنها باشید، باید عازم سفر شوید. در چنین شرایطی به اهل منزل اطمینا‌ن‌خاطر بدهید که پس از بازگشت از مسافرت، وقت بیشتری را با آنها خواهید گذراند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار