فتح‌الله‌زاده جواب داد/ چرا استراماچونی برنمی گردد؟
کد خبر: ۱۶۵۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 23    -    ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به خاطر هواداران مقابل خواسته‌های استراماچونی کوتاه آمدیم تا کارمان انجام شود اما این مربی خواهان دریافت کل پول قراردادش شده است.

علی فتح‌الله‌زاده درباره آخرین شرایط استراماچونی و بازگشت این مربی به ایران گفت: به خاطر هواداران تا جایی که برای ما مقدور بوده همه خواسته‌های استراماچونی را فراهم کردیم ولی یک موضوع را نمی‌توانیم و مقدور نیست که انجام دهیم. استراماچونی گفته که همه پولم را یک جا می‌گیرم و بعد به ایران می‌آیم اما ما گفته‌ایم که این موضوع نه عرف است و نه در قوانین بین‌المللی هم وجود دارد که یک مربی قبل از اینکه کارش تمام شود پولش را بگیرد.

وی ادامه داد: در خیلی از موارد وقتی مربی کارش تمام می‌شود هنوز طلبکار است. این موضوع را به استراماچونی اعلام کرده‌ایم که پول او را طبق روال گذشته ماه به ماه پرداخت خواهیم کرد و در حال حاضر هم منتظر جواب او هستیم. استراماچونی امروز یا فردا جواب خواهد داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: به تعهدمان در قبال استراماچونی عمل کردیم. او گفته بود که وقتی پول به حسابم واریز شود، برمی‌گردم. گفته است که قرارداد من یک سال کم شود و ما این کار را کردیم. استراماچونی درخواست افزایش رقم قرارداد را داشته و قراردادش حدود 130-120 هزار یورو افزایش یافته است. به خاطر هواداران کوتاه می‌آییم تا کارمان انجام شود. الان در شرایطی هستیم که نمی‌دانیم کدام بازیکن را می‌خواهیم و کدام بازیکن را نمی‌خواهیم و این وضعیت خوبی نیست.

فتح‌الله‌زاده در خصوص شایعه سرمربیگری فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی در استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی را خیلی دوست دارم و مثل فرزندم است. فرهاد مجیدی ممکن است گزینه‌ ما برای سرمربیگری استقلال باشد. ما چند گزینه داریم و باید ابتدا ببینیم تکلیف استراماچونی چه می‌شود. با همکاران‌مان به این نتیجه رسیدیم که تا چند روز دیگر هم منتظر استراماچونی بمانیم. قلعه‌نویی هم به باشگاه سپاهان تعهد دارد و حضور او در استقلال ممکن نیست.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
2
معلومه که دیگه نمیاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار