کپی برداری روس‌ها از «سایبرتراک» تسلا +عکس
کد خبر: ۱۶۵۶۹۸
تاریخ انتشار: 2019 December 22    -    ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
روس‌ها کپی بسیار دقیقی از خودروی برقی جدید سایبرتراک شرکت تسلا تهیه کرده اند که انتشار ویدئویی از حرکت آن در خیابان‌های مسکو باعث واکنش‌های متعدد شده است.

به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، شرکت تسلا کمتر از یک ماه قبل از خودروی سایبرتراک خود رونمایی کرد که با استقبال خریداران نیز مواجه شد. حالا یک نسخه کاملاً مشابه، اما کوچک‌تر از این خودرو در خیابان‌های مسکو در حال رفت و آمد مشاهده شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این سایبرتراک قلابی با دستکاری ظاهر یک خودروی قدیمی متعلق به زمان حاکمیت حکومت شوروی تولید شده است. این خودرو توسط شرکت لادا تولید شده و سامارا نام داشت.

کپی برداری روس‌ها از «سایبرتراک» تسلا +عکس

خودروی یادشده برقی نبوده و با گازوئیل کار می‌کند. اما سازندگان این خودرو که اطلاعاتی در این زمینه در یوتیوب منتشر کرده اند، می‌گویند قصد دارند مدل برقی آن را هم در آینده تولید کنند.

سایبرتراک تسلا یک خودروی برقی وانت است که در سه مدل مختلف به بازار خواهد آمد. گران‌ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است و با هربار شارژ ۸۰۰ کیلومتر دوام می‌آورد. این نسخه همچنین دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برابر با ۲.۹ ثانیه است. این خودرو همچنین در دو حالت چهارچرخ متحرک و محور عقب عرضه می‌شود.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار