فال روزانه 98/10/1
کد خبر: ۱۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار: 2019 December 22    -    ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه 98/10/1

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به‌دنیا آمده‌ای، تولدتان مبارک. سالی پرماجرا را شروع خواهید کرد، برای گذر از حوادث این سال باید آرامش و اطمینان قلبی داشته باشید و تا می‌توانید از حواشی زندگی و رویدادهای جنجالی دور بمانید. دی ماه که در پیش‌روی شما قرار دارد را با احتیاط سپری کنید چرا که در این ماه احتمال ایجاد سو‌ء‌تفاهم‌هایی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این سوء‌تفاهم‌ها ریشه‌دار شود و قبل از اینکه عشق‌زندگی‌تان برداشت بدی پیدا کند، ریشه این بدفهمی‌ها را خشک کنید. در سالی که پیش روی شما قرار دارد روی خوش و ناخوش زندگی را خواهید دید، در سختی‌های زندگی به مشکلات لبخند بزنید و در روزهای خوشی و شادی تا می‌توانید خوش‌بگذرانید. در مرداد ماه سال آینده با مشکلاتی در زندگی روبرو خواهید شد، اجازه ندهید این مشکلات شما را از پا بیندازد و به هر قیمتی که شده گلیم‌ خود را از آب بیرون بکشید. در ماه‌های شهریور و مهر سال آینده روی خوش زندگی را خواهید دید و از این ماه‌ها خاطره‌ای خوش و ماندگار در ذهن شما باقی خواهد ماند. سال تولدتان را با آرامش شروع خواهید کرد و این سال را به گونه‌ای به پیش ببرید که در پایان آن از صمیم قلب آرامش داشته باشید و از عملکرد خود در سالی که گذشت کاملاً راضی باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

خطری مهلک در انتظار شما است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این خطر را با شجاعت و جسارت تمام پشت‌سر خواهید گذاشت. نگرشی منفی به دنیا دارید و همیشه چیزهای بد و نگران کننده را می‌بینید، این نگرش به غیر از اضطراب و نارضایتی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید در کنار اینکه نگاهی به امور منفی اطراف خود دارید، بیشتر چیزهای مثبت را ببینید. انسان گشاده‌دست و سخاوتمندی هستید و به رغم اینکه در این دوره‌وزمانه کسی به اطرافیانش کمک نمی‌کند، شما از هر فرصتی برای کمک به آشنایان و دوستان بهره می‌گیرید، روحیه سخاوتمندانه شما باعث شده تا امروز فردی از شما درخواست پول کند، به درخواست او پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید پول‌تان را سر موعد بازپس خواهد داد. انسان بسیار باهوش و توامندی هستید و به لطف این ویژگی‌‌ها رفتار خوبی با اطرافیان دارید و به تنهایی گره از تمام مشکلات باز می‌کنید. روحیه‌ای عاشق‌پیشه و حساس دارید و حتی یک لحظه هم نمی‌توانید از همسر یا عشق‌زندگی‌تان بی‌خبر باشید، امروز این روحیه بی‌پاسخ نمی‌ماند و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کند که همواره به فکر شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که می‌خواهید برای بررسی وضعیت جسمانی‌تان به پزشک مراجعه کنید، امروز بهترین زمان برای حضور در مطب پزشک و رسیدگی به سلامتی‌تان است. روحیه‌ای خلاق و نوآورانه دارید و از انجام کارهای جدید هیچ ابایی ندارید، این روحیه را دست‌کم نگیرید و با کارهای خلاقانه و تازه، درهای جدیدی از ثروت و دارایی را به روی خود باز کنید. اهل کمک به دیگران هستید و از یاری رساندن به همنوعان لذت می‌برید، این روحیه به خودی خود اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و در کارهایی که به شما ربطی ندارد دخالت می‌کنید. از همین امروز تصمیم بگیرید که سرتان به کار خودتان باشد و تا از شما کمک نخواسته‌اند، برای کمک به زندگی مردم سرک نکشید. مدتی است که رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب شده و دیگر مانند قدیم شما را عاشقانه دوست ندارد، امروز ورق برخواهد گشت و رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان ماند روزهای اول، گرم و عاشقانه خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و برای اشتباه‌های جزئی و پیش‌پاافتاده به خودتان سرکوفت می‌زنید، این روحیه اعتمادبه‌نفس شما را پایین می‌آورد و مطمئن باشید که با چنین رویکردی هرگز به دستاورد مهمی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. انسان ولخرجی هستید و حساب و کتاب دخل‌وخرجتان از دست‌تان در رفته است، این وضعیت چیزی به غیر از ورشکستی شما به دنبال نخواهد داشت و هرچه زودتر صرفه‌جویی را جایگزین ولخرجی کنید. زندگی عاشقانه‌ای ندارید و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان مهر و محبتی که انتظار دارید را دریافت نمی‌کنید، نگران نباشید چرا که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و در آینده‌ای نزدیک دوباره محبت میان عشق‌زندگی‌تان و شما شکوفا خواهد شد. اصلاً حواس‌تان به گذر زمان نیست و اهمیتی به وقت و ساعت نمی‌دهید، این رویه باعث شده تا همیشه از زمان عقب باشید. برای اینکه عنان زمان را در اختیار بگیرید، از زمان‌بندی کمک بگیرید و کارها را اولویت‌بندی کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل ورزش هستید و امروز روز شما است چرا که فرصت کافی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای در خواهد گرفت، به احتمال زیاد این مشاجره ریشه مالی دارد و اجازه ندهید رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان بر سر پول و مال دنیا خراب شود. کارهای عقب‌افتاده زیادی در منزل دارید و امروز فرصت خوبی پیدا می‌شود تا این کارها را انجام دهید. اوقات فراغتی که امروز دارید را برای دور شدن از شلوغی‌ها و نگرانی‌های زندگی به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای مذهبی یا مراقبه، اعصاب و روان خود را آرام کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کسی در طول زندگی‌اش تاکنون از شما حرف بد یا دشنامی نشنیده است و رفتار مودبانه شما با دیگران امروز مورد توجه اطرافیان قرار خواهد گرفت و بابت این رفتار حسابی از شما تعریف و تمجید خواهند کرد. امروز قسط یا وامی که گرفته‌اید سررسیده‌ است و پولی برای تأمین این قسط ندارید. بیش‌از‌حد خودتان را برای پرداخت این قسط ناراحت نکنید، چرا که دنیا به آخر نرسیده و برای پرداخت قسط از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید، مطمئن باشید با اعتباری که پیش آنها دارید، روی شما را زمین نخواهند انداخت و پول لازم برای پرداخت قسط‌ و قرض‌ها را دریافت خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار بسیار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و از این بابت حسابی خوشحال خواهید شد و به او افتخار می‌کنید. انسان سخت‌کوشی هستید و بیش‌ازحد کار می‌کنید، این روحیه جسم شما را ضعیف‌ کرده است و اگر مواظب خود نباشید، در آینده وجود نازنین‌تان گرفتار بیماری خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شرکت در امور خیریه پیش‌قدم شده‌اید و از انجام کارهای خیر احساس خرسندی و رضایت به شما دست خواهد داد. امروز بعدازظهر، رفقا و دوستان قدیمی شما را به مهمانی دعوت کرده‌اند، در این مهمانی به شما حسابی خوش خواهد گذشت اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و به خاطر داشته باشید که فردا کارهای مهمی باید انجام دهید. اهل کمک گرفتن از دیگران نیستید و همیشه کارها را یکه‌و‌تنها به پیش برده‌اید، این روحیه اشکالی ندارد، اما بد نیست گاهی اوقات روی کمک دیگران حساب‌باز کنید و برای حل مشکلات بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید. کار ناشایستی انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را با این کار از خودتان رنجانده‌اید، اجازه ندهید این کار اسباب رنجش‌خاطر او را فراهم کند و در اولین فرصت دل عشق‌زندگی‌تان را بدست آورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مسافرتی غیر‌منتظره را پشت‌سر گذاشته‌اید و این مسافرت حسابی شما را خسته و کوفته کرده است. به جای فکر کردن به خستگی‌های مسافرت، به دستاوردی که از این مسافرت عاید شما شده فکر کنید و اجازه ندهید خاطره خوش مسافرت خراب شود. روز بسیار خوبی به لحاظ مالی در پیش‌رو دارید و از یکی از آشنایان که احتمالاً از بزرگ‌ترهای فامیل است، پول خوبی به دست شما خواهد رسید و به لطف این پول،‌ مشکلات مالی‌تان را حل خواهید کرد. چند مدتی است که زندگی با شما سر ناسازگاری دارد و مشکلات روی سر شما آوار شده‌اند، این قضیه حسابی شما را ناراحت و غمگین کرده است و غم و غصه‌تان را امروز با یکی از اعضای فامیل که سنگ‌صبور شما است، در میان بگذارید و بارتان را سبک کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز احتمال زیادی وجود دارد که به دام عشق گرفتار شوید و عشقی سوزان و خانمان‌برانداز را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که تصمیم‌ گرفته‌اید صبح‌ها ورزش کنید اما تاکنون این تصمیم را عملی نکرده‌اید، برای ورزش کردن به خودتان سخت نگیرید و امروز مدت کمی حرکات نرمشی انجام دهید تا بدن‌تان آماده شود و در روزهای آینده ورزش به فرایندی دائم در برنامه روزانه شما قرار گیرد. موقعیتی برای شراکت یا سرمایه‌گذاری در پیش‌رو دارید، اما از این سرمایه‌گذاری بوی توطئه و فریب‌کاری به مشام‌تان می‌رسد. عقل‌سلیم حکم می‌کند پولی که با هزارویک زحمت به دست آورده‌اید را به راحتی در خطر نیاندازید و دور این سرمایه‌گذاری را خط بکشید. مدت زیادی است که با دوستان و رفقا برای گردش، بیرون از منزل نرفته‌اید، امروز فرصت خوبی برای تفریح با دوستان قدیمی فراهم خواهد شد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و حسابی خوش بگذرانید. امروز فردی حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند، از این تعریف‌ها به خودتان مغرور نشوید و رفتاری متواضعانه در‌پیش‌ بگیرید. چند روزی است که دائم میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دعوا و مرافه ایجاد می‌شود، اما امروز آتش این مشاجره‌ها خاکستر خواهد شد و با عشق‌زندگی‌تان آشتی می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و انرژی و نشاط فراوانی دارید، این روحیه به شما اعتماد‌به‌نفس زیادی خواهد داد و چنین روحیه‌ای به شما کمک می‌کند هر مشکلی را در طول روز از سر راه‌تان بردارید. امروز از جایی که حتی فکرش را نمی‌کرده‌اید پول خوبی به دست شما خواهد رسید و این پول هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد، اما چیزی برای پس‌انداز از آن باقی نخواهد ماند. چند روزی است که وسوسه‌شده‌اید مشغول به کاری مشکوک و غیرمتعادل شوید، قبل از اینکه کاری دست خودتان بدهید این وسوسه را دور کنید. برای اینکه ثابت کنید محبت شما به همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم نشده است، امروز برای او هدیه‌ای بخرید و غافلگیرش کنید. انسان خیال‌پردازی هستید و رویا‌های‌تان محدودیتی ندارد، این خیال‌ها اشکالی ندارد به شرط آنکه در راستای موفقیت شما باشند و به آنها جامه عمل بپوشانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز میان شما و یکی از آشنایان سر چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده‌ مشاجره‌ای در خواهد گرفت، فراموش نکنید که از این مشاجره چیزی عاید شما نمی‌شود و بی‌دلیل ذهن‌ و اعصاب خود را برای چیزهای پیش‌پاافتاده ناراحت نکنید. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این فرد قرض‌اش را به شما باز پس می‌دهد و نگرانی‌های مالی‌تان خاتمه می‌یابد. روز شلوغی را در پیش‌رو ندارید و فرصت فراغتی که امروز در اختیار دارید را به کارهای مورد علاقه‌تان اختصاص دهید و کتاب بخواهید و فیلم ببینید. اهمیت زیادی به اهل منزل می‌دهید و این روحیه باعث شده تا شما به فردی محبوب در میان اعضای خانواده تبدیل شوید، به همین دلیل اعضای منزل برای حل مشکلات شما پیش‌قدم می‌شوند و حاضر نیستند هرگز ناراحتی‌تان را ببینند. امروز به صورت کاملاً اتفاقی با یکی از دوستان قدیمی روبرو می‌شوید و خاطره‌های خوش گذشته در ذهن‌تان زنده خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

وضعیت مالی خوبی ندارید و به‌رغم این وضعیت بد، اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی هم نیستید، با این حساب برای اینکه در آینده تا خرخره در قرض فرو نروید، از همین امروز صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و مطمئن باشید کسی از پس‌انداز و صرفه‌جویی ضرر نکرده است. امروز به اعضای خانواده قول داده‌اید که زمان زیادی را در کنار آنها باشید، اما فردی مزاحم‌تان می‌شود و از شما درخواست کمک می‌کند، به درخواست کمک این فرد پاسخ منفی بدهید و فراموش نکنید که قول داده‌اید اوقات فراغت امروز را در کنار خانواده سپری کنید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید و در کنار صلاح شما، صلاح دیگر اعضای خانواده نیز بسته به این تصمیم است. امروز بهترین زمان برای اتخاذ این تصمیم است، در نتیجه بادقت بیشتری فکر کنید و تصمیمی اتخاذ کنید که در دراز مدت تمام اهل منزل از آن بهره بگیرند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار شلوغی را در پیش‌رو دارید و به رغم اینکه روز را با انرژی شروع کرده‌اید، فشار کاری امان شما را خواهد برید و حسابی خسته خواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان در جریان تلاش و زحمت‌های شما قرار دارد و امروز از شما قدردانی می‌کند و خستگی را ازتن و جان شما بیرون خواهد کرد. روز خوبی به لحاظ مالی در پیش‌روی شما است و غمی برای پول و کسب درآمد نخواهید داشت. به‌رغم اینکه کارهای زیادی را انجام می‌دهید، کسی از اطرافیان حاضر نیست دست یاری دهنده‌ای به سوی شما دراز کند، از این وضعیت ناراحت نشوید و قبول کنید که دیگران نیز مانند شما مشکلات خاص خودشان را دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار