ترین‌های هفته شانزدهم لیگ برتر
کد خبر: ۱۶۵۶۰۸
تاریخ انتشار: 2019 December 21    -    ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
هفته شانزدهم لیگ برتر با برگزاری لیگ برتر در 8 دیدار برگزار شد که در پایان این هفته تیم سپاهان دوباره به صدر جدول رسید.

هفته شانزدهم لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار در دو روز و در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد. در این هفته تیم‌های سپاهان وپرسپولیس با برد مقابل رقبای خود در رده اول و دوم جدول قرار گرفتند و استقلال به دلیل شکست مقابل ماشین‌سازی به رده سوم سقوط کرد. همچنین تیم شهر خودرو پس از چند هفته برنده شد تا در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر:

پارس جنوبی صفر- پرسپولیس یک

تراکتور یک- نفت مسجدسلیمان صفر

سپاهان 5- شاهین شهرداری بوشهر صفر

استقلال یک- ماشین‌سازی 2

نساجی یک- گل‌گهر صفر

سایپا 3- ذوب‌آهن یک

شهر خودرو یک- پیکان صفر

نفت آبادان 2- فولاد 2

تیم هفته: سپاهان

تیم فوتبال سپاهان پرگل‌ترین بازی هفته را در اصفهان رقم زد. شاگران امیر قلعه‌نویی با گلباران کردن تیم شاهین شهرداری بوشهر موفق شدند جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفتند.

ناکام هفته: بازیکنان استقلال

تیم استقلال این روزها شرایط بسیار عجیبی دارد به طوری که این تیم بدون سرمربی و بدون مدیرعامل در لیگ برتر کار خود را ادامه می‌دهد. آبی‌پوشان که در غیاب کادر فنی ایتالیایی خود دو برد و یک مساوی به دست آورده بودند در زمین خودی و مقابل هوادارانشان با نتیجه دو بر یک مقابل ماشین‌سازی شکست خوردند تا با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های اول و دوم، در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ قرار بگیرند. البته به نظر می‌رسد با بازگشت استراماچونی شرایط آبی‌پوشان بسیار بهتر از وضعیت فعلی شود.غیبت سرمربی ایتالیایی باعث شد تا استقلال در این هفته های اخیر 5 امتیاز را به راحتی از دست بدهد.

مربی هفته: امیر قلعه‌نویی

زردپوشان دیار زاینده‌رود با برد مقابل شاهین بوشهر صدرنشین لیگ برتر قرار گرفتند اما از روند مثبت این تیم در این فصل نمی‌توان گذشت. امیر قلعه‌نویی تیمی جنگنده آماده کرده به طوری که در اصفهان وخارج از اصفهان این تیم برای بردن به زمین می‌رود. سپاهان با قلعه‌نویی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

بازی هفته: تراکتور- نفت مسجدسلیمان

ضمن تقدیر از تیم سپاهان عنوان بازی هفته به جدال تراکتور و نفت مسجدسلیمان می‌رسد. تیم نفت مسجدسلیمان که نیم فصل بدون باخت تیمش را در لیگ برتر ادامه می‌دهد در تبریز بالاخره شکست خورد تا تنها تیم بدون شکست لیگ برتر سپاهان باشد. از طرف دیگر تیم تراکتور که با رفتن دنیزلی توسط احد شیخ‌لاری هدایت می‌شود بالاخره یک برد به دست آورد. به نظر می‌رسد وضعیت تیم تراکتور در بازی‌های بعدی بهتر از این شود.

بازیکن هفته:‌ مهدی ترابی

این عنوان تکراری‌ترین عنوان برای مهدی ترابی است. چرا که بدون شک این بازیکن بیشترین نقش را در 31 امتیازی که تیم پرسپولیس در این 16 هفته به دست آورده ایفا کرده است. ترابی مثل بازی‌های گذشته ناجی کالدرون و پرسپولیس شد و در حالی که خیلی‌ها بازی این تیم مقابل پارس جنوبی را با تساوی تمام شده می‌دانستند اما ترابی با استفاده از نبوغ و تکنیک خود یک گل سه امتیازی دیگر برای سرخپوشان زد تا پرسپولیس همچنان در کورس مدعیان باشد.

جدول گلزنان لیگ برتر

8 گل: عیسی آل‌کثیر از نفت آبادان، مهدی قاعدی و دیاباته از استقلال

7 گل: شهریار مغانلو از پیکان، احمد زنده روح از ماشین‌سازی و مهدی ترابی از پرسپولیس

6 گل: حسین مالکی از شاهین‌شهرداری بوشهر و کی‌روش استنلی از سپاهان

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار